Nogle dage er gået, det samme. Jeg har fået en masse beskeder fra folk - inklusiv Vincent's 'bande'. De har lagt en ny plan om at få mig ned; falske profiler. Jeg har endda mistet en masse følgere pga. den lorte bande.
100k følgere er det fedeste!! Jeg bliver kontaktet hver dag af søde fans - dsv. også 'haters'. 99% af dem er nok fra Vincent's idiotiske bande.
•••
Jeg tænder for TV'et. Det er bare en eller anden der taler. Jeg sætter den på 'næsten lydløs', så jeg kan knap nok høre hvad hun siger. Jeg elsker bare at have TV'et kørene, imens jeg er på min blog, imens jeg er smurt ind i en ansigtsmaske.
Jeg ligger ikke rigtigt mærke hvad hende der pigen siger, inden hun siger 3 ord. 'Livet som A'. Jeg har aldrig nogensinde kigget op så hurtigt.
IZZY?!
Jeg skynder mig at tænde for lydstyrken.
"Jeg syntes, at den her blogger er SÅ inspirerene, at det er løgn! Jeg er hendes største fan. Det er så ærgeligt, at hun ikke er mere berømt! Selvom hun er det, haha. For noget tid siden kom jeg på hospitalet pga. et skænderi med en hater. Og Vincent, hvis du ser med, hader jeg dig. Og 'Livet som A', hvis du ser m.."
"Og godt så, din tid er færdig." Siger kamera manden.
•••
Har Izzy betalt penge for at..? Nej, nej, nej. Det kan ikke passe!! Jeg flækker virkelig af grin - Izzy for fa'en. Hvis du bare vidste hvem jeg var, ville du ikke have det sådan, tro mig!
Jeg skynder mig at skrive et blogindlæg.
"Hejsa allesammen! I dag får I en guide til at score 'ham den søde' ❤️😍
💕/ Start med at sige 'Hej'. Når I f.eks ser hinanden på gangene. Du kan også spørge ham om at arbejde sammen i en opgave.
💜/ Efter lidt tid, kan du spørge om han f.eks har snap. Og hvis du ikke allerede har ham derinde, så kan du bare skrive 'Hej', 'Hvordan går det', osv. I kan også have streaks.
🌺/ I kan derefter hænge lidt ud i pauserne? Og hvis du har mod på at tage det helt store skridt så spørg om I kan hænge ud?
Efter du har fulgt instruktionerne i noget tid, kan du spørge ham om han vil. 😆
xox
A💘"•••
Efter 5 sekunder popper der de første kommentare op.
"Passer det, at du er en mand i virkeligheden?"
"AD! Hvor er det klamt?! Er du en mand i virkeligheden?"
"Fucking klamme pædofil. Brækker mig!! 😷"
Jeg rynker med brynene. Det er ikke aftalt i Vincent's bande, så det må være noget andet.
Jeg skynder mig at skrive.
"Så i dag fik jeg en masse kommentare om at jeg er en pædofil og såden noget? Det undre mig lidt! Hvor har I hørt rygtet fra? Det passer altså ikke!
xox en forvirret A😧"
Hvem end der har skrevet det, jeg hader den person!! Men jeg ved at det IKKE er nogen fra Vincent's bande, da vi ALTID aftaler hvad vi skal.
Der kommer en ny kommentar.
"Tjah.. den eneste måde du kan bevise det på er at vise dig selv."
KAMU SEDANG MEMBACA
Bloggeren [Afsluttet!]
Fiksi RemajaEn teenagepige, ved navn Anna, opretter en anonym blog, ved navn "Livet som A". Den bliver hurtigt populær. På trods af populariteten, sætter Anna gang i flere sociale medier. Hun bliver hurtigt den mest kendte på alle sociale medier. MEN! Verden un...