4.

291 21 12
                                    


Ten Haizaki mi pomohol?

Naozaj?

,,Prečo si chcel skončiť s basketbalom? Mne si to dovoliť nechcel a ja spravím to isté" povedal Haizaki.

Niečo mi v tom nehralo.

Keď ma položil na postel mal iný výraz.

V tej chvíli mi prešiel mráz po chrbte.

,,Myslíš si, že by som ti pomohol zadarmo? Niečo ťa to bude stáť" povedal a nechutným slizkým hladom dodal:,,tvoje PA-NIC-TVO"

Bolo mi zle.

Nie z neho ale zo sameho seba.

Ako som mu mohol uveriť?

Začal dávať ruky tam kde som ich v živote nemal.

Jeho ruky boli všade.

Zrazu som bol iba v trenkách.

Prosím. Pomôžte mi niekto.

Ako na zavolanie vtrhli do bytu Kagami, Aomine, Murasakibara, Kise, Akashi, Mikorima a pri sebe mali Teppeia a Riko a Číslo dva.

Bolo vidieť, že by ho najradšej zabili.

,,Okeeey.....Tak sa asi nezabavím" povedal so zdvihnutími rukami a odišiel.

Paplón ktorý bol stále pri mne.....Využil som ho a rýchlo ho cez seba prehodil.

,,Prečo máš veci v krabiciach, Tetsu?" spýtal sa Aomine.

,,Nie je to jasné?" bola moja odpoveď. Zo zvyku som mu chcel povedať Aomine-kun....Ale to už je dávno za mnou. Už nie.....Basketbal s nimi je už minulosť.....

,,Nikam nepôjdeš.......Konečne ťa nájdeme a ty sa chceš znovu vypariť?!" začal kričať Aomine.

,,Vieš ako na tom bola Momoi zle? " pokračoval.

,,Vieš ako si nám chýbal??
Prečo si to vtedy nepovedal.
V ten deň po zápase...." povedal Aomine,,videl som, že hrajú agresívne ale nikto z nás si toho nevšimol" doplnil ho Kise,,prepáč Kuroko" povedal Midorima. To som nečakal.

On.....Sa mi ospravedlnil?
Vlastne.....To je jedno.....Oni sú minulosť.

,,Tetsuya.....Budeme znovu tým?" povedal Akashi a podával mi ruku.

,,Nie.....Skončil som....." povedal som a boli celokm zarazený mojou odpoveďou.

Zpoza ich chrbtov sa začali vynárať dve, mne povedomé osoby.......To sú!.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 19, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kuroko's tearsWhere stories live. Discover now