Λίζυ
Είδα από μακριά το Σοφάκι να έρχεται! Σωστή κούκλα! Μ' ένα χαμόγελο ως τ' αυτιά, έτρεξα κοντά της και βγάζοντας μια πνιχτή τσιρίδα, ρίχτηκα πάνω της και την έσφιξα στην αγκαλιά μου!
Λ: - Σοφάκι μουυυ!!!
Κλειδωμένες και οι δυο σε μια ασφυκτική αγκαλιά, δε λέγαμε να ξεκολλήσουμε. Με την άκρη του ματιού μου είδα κάποια βλέμματα περαστικών να χαμογελάνε προσπερνώντας μας! Φαινόμασταν σαν να είχαμε να ειδωθούμε χρόνια!
Σ: - Λιζάκι μουυυ! Πόσο μου έλλειψες κοπέλα μου!!! Χθες το βράδυ δεν έκλεισα μάτι! Άσε!
Λ: - Άντε ρε χαζό, γιατί;
Σ: - Από την υπερένταση ρε Λίζυ, από τη μια αυτό κι από την άλλη ανυπομονούσα να ξημερώσει για να βρεθούμε!...
Είπε και σήκωσε το χέρι να μου δείξει το δαχτυλίδι.
Εγώ είχα βγάλει καρδούλες στα μάτια!Λ: - Σοφία μου, ουάου!!! Ειναι πανέμορφο!
Είπα κρατώντας το δάχτυλό της κοιτάζοντας το κόσμημα!
Ένιωσα τα μάτια μου να τσούζουν απ' τη συγκίνηση!Σ: - Ναι Λίζυ μου, το ξέρω, ακόμα να το χωνέψω βέβαια, θα το συνηθίσω όμως.
Είπε η Σοφία χαμογελώντας με σπασμένη φωνή.
Λ: - Σοφία μου να ' ξερες πόσο χαίρομαι για σένα!!
Είπα, νιώθοντας πραγματικά ανακούφιση που καθησυχάστηκαν όλοι οι φόβοι της!
Σ: - Το ξέρω Λίζυ μου, το ξέρω πολύ καλά, γι' αυτό και ήθελα να το μοιραστώ αυτό μαζί σου, με την κολλητή μου! Πέρα από τους δικούς μου και την οικογένεια του Στέφανου, δεν το 'πα σε κανέναν!
Λ: - Σ' ευχαριστώ Σοφάκι μου για την εμπιστοσύνη και...
Σ: - Τί χαζά είναι αυτά καλέ; Δεν πάμε καλά! Αν δεν το πω στην κολλητή μου σε ποιόν θα το πω;
Ειπε, μαλώνοντάς με σχεδόν, μισοαστεία - μισοσοβαρά.
...- Αν δηλαδή γινόταν κάτι με σένα δεν θα μου το 'λεγες;
Λ: - Πφφ! Εννοείται πως θα σου το 'λεγα Σοφία μου, για την ακρίβεια μόνο σε σένα θα το 'λεγα, σε κανέναν άλλο.
Είπα χαμογελώντας και αποφάσισα να μην ανοίξω αυτό το θέμα γιατί θα έπαιρνε πολλή συζήτηση και δεν ήταν η ώρα να αραδειάζω στο Σοφάκι τις αποφάσεις μου για το μέλλον μου και την παραίτησή μου από το γάμο. Σήμερα ήταν η μέρα της! Αφιερωμένη μόνο σ' αυτήν! Δεν θα την επισκιάσω με τις βλακείες μου, τουλάχιστον όχι σήμερα!
KAMU SEDANG MEMBACA
GAME OF Lies, Book 1: "Covered Lies" (Ολοκληρωμένη)
Romansa🔞 Είναι το πρώτο βιβλίο της σειράς "Game of Lies", με βασικούς χαρακτήρες τη Λίζυ και τον Άλεκ, ο οποίος εμφανίζεται στο βιβλίο "Silk & Chain 1" και είναι αυτός που βοήθησε τον Τσέην. *** "Αυτόν θα πάρεις! Τελεία...