Aşk Tutulması

422 5 3
                                    

Her zaman mucizelere inanmak isteriz. mucizelere inanmak,  hayallerimizin bir kısmıdır belki de.İnandiklarimiz kadar mutlu oluruz.Öyle seyler olur ki bi mucize olsun da bu kabus bitsin diye umut ederiz ama çoğu zaman o mucize gelmez.Yada hiç bir zaman mı demeliyim?Ben mesela, hep hayal kurarım, hep aşık olmak isterim,  ama ne aşk! Arkadaslarim hep yapma Feride hayallerle yaşanır mı hiç diyorlar. Yaşanır niye yasanmasın ki diyorum kendi kendime.

Bu arada ben Feride. Leventteki Asım Bey Paşazade konagında oturuyoruz. Ben ve teyzem, enistem,birde kibarcık ve biricik kuzenim Kamran, onun sevgili kardesi Necmiye.

Annem ve babam ben küccükken ölmüsler.Annem,  güzeller güzeli annem vebaya yakalanmış.Yüzünü bile hatirlayamıyorum.Babam ise komutan oldugundan beni teyzemlerin yakınındaki fransiz mektebine verdi.Çok ağladığımı hatırlıyorum. Babamın bana "Sen okuyacaksin kizim muallim olacaksin" deyip gittiğinden ve yaklasık 3 yıl sonra şehit düsmesinden sonra. Ben büsbütün öksüz kalmistim,  büsbütün yetim.Babam hep annemin yıldızlarda oldugunu soylerdi. Yıldizlara beraber baktıgın bi insan gitmisse diğerleri niye kalsın ki?

Teyzem ve enistem benimle cok ilgilendiler. Teyzem annemin gözleriyle baktı bana,  enistem babamin elleriyle okşadi başımı.

Yine bir izin gününde eve gelmistim. Teyzem yine mükemmel yemekler hazırlatmıstı.Yemekten sonra bahçeye cıkmıstık. Kibarcik Kamran ile. Neden kibarcık dedigimi merak etmissinizdir.Kamran cok kibardir,  bana gore maymundan biraz yakisikli,  diger kizlar icin ondan yakısıklısı yok.

Boncuk boncuk simsiyah gözleri vardır mesela, aklina bi sey takıldıgında iki kasının arasında ince bir çizgi belirir,  gülümsediğinde gözlerinin yanları kırışır. Her neyse iste küçükken beni hep sinir ederdi evlenicem seninle deyip dururdu.SINTIR. Eh benimde elim boş durmaz gözüne iki tane patlatırdım :)))

Bu yüzden bana hep "Çalıkuşu"derlerdi hatta daha cok çalıkuşu mahlasıyla tanınırdım. O denli yani: ))

Bahçede dolanırken Kamran ben çıkıyorum aksama gelirim dedi bi işler karıştırıyordu ama ben bulurdum sonucta.Neyse kamran giderken onu takip ettim ve birde ne göreyim! Teyzemin en yakin ahbabi nam-ı değer Dul Nerimanla münasebet içindeydi.Aman allahım bu benim icin buyuk bir kozdu.

Ben mektebe geri döndüm. Arkadaslarım ogle tatilinde bir bey ile bulusacak ben ise bir münasebetim olmadıgı icin bende kamran ile bir munasebetim oldugunu soylemek zorunda kaldim ne yapabilirdim ki sintir kuzenimden baska tanidigim baska bir erkek yoktu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin