Jednoho dne mě má kamarádka Jůlie pozvala na diskotéku. Pozvání jsem přijala a velice se těšila.
Už jen namalovat a bude to! S Julčou jsem se setkala před klubem kam jsme chtěli jít.
Sedli jsme si k baru a dali si Colu. Přišli za náma 2 kluci Majk a Felix a řekli:,,Čau kočky, můžeme si přisednout?" My jsme souhlasili. Majk si sedl vedle mě a povídal si se mnou. Začala hrát zamilovaná písnička a on mi řekl, že jsem tancovat. Tak jsme šli. Majk mě k sobě tiskl a občas mu utekla ruka k mýmu přirození a já do něj vždy jen drkla ať přestane. Píseň skončila a my si šli opět sednout. Nabídl mi jestli nechci k němu domů. Já souhlasila. Říkal mi, že rodiče jsou v práci a že budeme sami. Šli jsme do jeho pokoje a sedli si na jeho postel. On ke mě přišel a začal mi rozepínat mou kostkovanou košili a dostal se k tílku které jsem měla pod košilí. Zeptal se mě jestli může dál, já souhlasila. Sundal mi mě tílko a dostal se k mé růžové podprsence. Předtím než ji sundal rozepl si kalhoty a a vyndal z nich svoje velké péro. Pak mi rozepl podprsenku a mě vypadli mé velké kozy.On řekl jen sexy a začal mi rozepínat kalhoty a když mi je sundal, sundal mi i má zelena tanga a vrátil se k mým prsům. Začal si je laskat a cumlat, bylo to nádherné. Pak se mě zeptal:,,Jsi panna?" Já odpověděla že ano. On se nadechl a začat mě líbat. Potom mi položil moji ruku na jeho péro. Pak mě položil na postel rozevřel mi nohy a začal se ve mě šťourat až se dostal k mé panenské bláně. Vzal svoje velké péro a strčil ho do mě. Chvíli po mě jezdil a pak vzal kapesník, protože viděl, že ze mě teče krev utíral to. Vytřel mi celou píču a řekl, že krev už nepoteče a teď můžem jebat jak se nám zlíbí. Začal mě šukat a já řvala, hekala. Po chvíli jsem řekla, že už nemůžu. On řekl super a lehl si ke mě a oba jsme usnuli.