sensizlik bana acı veriyor

123 3 0
                                    

                                                                                                                                                                                                  (hikayenin devamı gelicek  fikirlerinizi söylerseniz sevinirim iyi okumalar :-)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Sen yoksun ya hayat bana çok değişik geliyor be sevgilim senle ayrıldık hayat bana huzur deil acı  veriyor ......  Niye beni bıraktın oysaki ben seni çok sevmiştim sen beni sevmemişsin. Hergün bana beni sevdiğini söylüyordun bumu sevmek senin sevmek dediğin buysa yuh sana . Ben neye üzülüyorum biliyormusun sevgilim beni sen oynatmışsın ben sana değer veriyordum , sen bana değer vermemişsin sevgilim niye beni yalnız bıraktın o sürtük için benden ayrıldın sevgilim . Arkamdan zaten hiç sevmemiştim diyormuşsun bu kadar kahpe nasıl oldun her gece beni sevdiğini söyleyen adam kılıklı erkek şimdilerde arkamdam ben onu hiç sevmemiştim diyor . Yanındakiyle mutluluklar dilerim yanındaki Kahpeye seslenirim tasmanı sıkı tutsun köpekler yine dönüp dolaşıp sahibine dönermiş ben seni ona sattım . Bu gecede sana son yazışım öldürdüm içimdeki seni senden olan ne varsa attım layık olmayan yere senide oraya attığım gibi çöpe . Kalbim sende kalsın bende koskoca yürek var hem de sende hiç olmayan . Gitmek gerekirmiş istenmediğin yerde durulmazmış . Hala anlamadım dimi gittim gittim ama kalbimi bıraktım sana aşkımı bıraktım sana . mutlu ol yokum ben unut beni şimdi zaten beni unutmuşsun unut deneme gerek yok dimi . Tek isteğim adımını atma her zaman buluştuğumuz yere hele o yanındaki sürtükle eğer görürsem yaşarsın o zaman intikamını en acısını. Evet bıraktığın yerdeyim ama dikkat et bıraktığın gibi değilim . Herkez beni kıskandırır oldu yokluğunda ....... Diyemezdim gitme diye sana o an yıkıldı dünyam herşey bitti sanki o an ... Sen deildin o sen deildin beni terkeden inanmak istemiyorum ama gittin gittin sen bıraktın beni .

sensizlik bana acı veriyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin