Гл.т.Джени
Тогава го видях...........той......Човекът,който намразих за по-малко от минута.
-Джакс.......моля те да си ходим.-казах му аз притеснено.
-Джени,какво има?Какво стана?-попита той притеснено.
-Това там е момчето,заради което се опитах да се самоубия......бившия ми.......става ли да ти обясня по пътя?-казах.
-Добре.....тръгваме.-той прати сметката,и двамата излезнахме,от кафенето.
-Джакс,хвани ми ръката.-казах му аз засрамена.
-Заради него нали?-кимнах в отговор.-Ясно.-Джаксън хвана ръката ми и преплете пръстите ни.Усещах пеперудите в корема си.Вече имах отговор на въпроса му.Той мина покрай нас.Подминахме го.Но нямаше да е толкова лесно.
-Джени?Кой е този?Ти изневеряваш ли ми?-той дойде при нас,и веднага започна да ми се сопа.
-Първо,извинявай,но ти беше този,който първи съсипа,тази връзка,второ това е Джаксън.Гаджето ми.-гледах го мазно.
-Моля?!Ти за каква се мислиш?!-айдеееее,щом си викаме нека да е така.Пуснах ръката на Джаксън:
-НЕ МИ СЕ МОЛИ,БОКЛУК ТАКЪВ?!НЕ ЗНАЕШ КАКВА БОЛКА УСЕТИХ,КОГАТО ВИДЯХ СНИМКАТА ТИ С ОНАЯ КУРВА?!ТИ СЪСИПА ВРЪЗКАТА НИ?!МИСЛЕХ,ЧЕ МЕ ОБИЧАШ?!АЗ НЕ СЪМ СПИРАЛА ДА ТЕ ОБИЧАМ,ПРЕЗ ШИБАНИТЕ ЧЕТИРИ ГОДИНИ?!А ТИ КАКВО?!ИЗНЕВЕРЯВАШ МИ?!АМИ ИЗВИНЯВАЙ,НО ЗАРАДИ ТЕБ НАПРАВИХ ОПИТ ДА СЕ САМОУБИЯ?!МРАЗЯ ТЕ?!РАЗКАРАЙ СЕ ОТ ЖИВОТА МИ?!-изкрещях ли аз,след което си спечели здрав шамар от мен.Хванах ръката на Джаксън и тръгнахме.Не бях усетила,кога имах две пътечки от сълзи,по бузите си.С Джаксън,седнахме на една пейка,под едно черешово дърво.
-Извинявай,за това с гаджето,но страшно много му се издразних.-казах аз тихо.
-Спокойно.-отговори ми той.
-Джаксън.......аз...вече имам отговор.-казах тихо,все още хлипайки.
-Наистина?-попита ме той.
-Да.......отговора ми е ДА!-отговорих му аз.След това той се обърна с усмивка на лице,и ме целуна.Пеперудите в корема,все ще бяха там.
-Джени.....обичам те.-каза ми Джакс,а лицето му беше придобило уникален нюанс на розово.Засмях се.
-И аз те обичам.-казах му аз и сложих главата си на рамото му...Та даааааааа!Ето меееееее!Жива съм!Миане,че се забавих,но 7 клас и да знаете.Надявам се главата да ви харесва❤.И също........BTS-DNA!Обожавам тая песен!Ако не сте я слушали,веднага отивайте!
Снимчица на Шушу😍.
أنت تقرأ
Oppa's Band(Got7)
أدب الهواةРоуз и Лиса са най-добри приятелки,а Роуз е сестрата на Джинйонг от Got7.Момичетата трябва да живеят няколко седмици с групата.Какво ще стане?