Carley Pov:
Carley is een super mooie meisje, met hart van goud. Een super belangrijke schaatser. Waarbij ze heel veel elite heeft gehaald met zoveel complimenten. Haar coach is Shin maar hij is namelijk erg streng voor haar en hij wil haar naar het olympische spelen brengen. Carley liep samen met Shin door de gangen. "Ik heb heel veel elite gehaald. Waarom denk je dat ik niet naar het olympische spelen kan." Zei ze nogal verbaast naar Shin. "Wil je een koekje of zo? Dat is slecht voor de training. Je bedoeld als een begrafenis als triomf." Zei hij.
Een momentje later was Carley thuis, zich klaar maken voor het feest die heel veel elite heeft gehaald waar bij ze trots op was. Sam liep naar het kamer van Carley en bekeek naar haar. "Je bent zo prachtig! Die jurk wil ik als je klaar bent met school. En voor het eindbal." Ze huilde diep adem op glimlachen en bekeek lief. Riley liep ook naar kamer en keek haar aan. "Nee want ik ben de oudste." Ze knuffelde Sam. Ze liep weg.
Een moment later liep Carley naar beneden toe waarbij ze haar ouders em haar zussen zagen. Ze liep dichterbij en haar vader Mark was al aan de telefoon terwijl hij snel naar zijn dochter bekeek. "Hey jij gefeliciteerd". Hij wijste zich naar haar. "Ik ga eventjes ophalen. Ik bel je straks terug." Antwoorde hij. Hij liep die kant op en stond achter Riley en Carley. "We snijd de taart?" Riley knuffelde even Carley. "Ik ga je ook een keer nieuwe trucjes leren" Zei ze, glimlachend op haar heen.
Een avond;
Het was een avond in het huis van Carley, zelfs haar beste vriendin woont altijd in de winters in het huis van Costa Rico. "Woon jij hier?" "Nee alleen in het winters van costa rica" zei ze lachend "costa rica? Je bedoeld als Costa rico" mompelde John snel. Daarnaast, Carley heeft bijna een geheim briefje op zijn rug geplakt met 'hottie' opgeschreven. "Je wilt een briefje op m'n rug plakken? Waarom?" Zei hij confused. Carley zag een stofje "je had een stofje. Ik meen serieus ook".
YOU ARE READING
Kiss And Cry
RomanceIk ga een film over schrijven die echt gebeurd is. Carley Allison heeft twee jaar van kanker gevochten in 2013. Ze had luchtpijp kanker en long kanker. Ze was overleden in 2015.