Montarea

7 0 0
                                    

Nota:cum am spus si in descriere,nu va fi o poveste siropoasa cretina, va voi povesti o iesire cu prietenii cu cortu ,ceea ce o sa scriu este adevarat.


Intr-o zi,eu cu un prieten iubitor de munte am hotarat sa facem o iesire cu cortul.Ne-am chemat prietenii de la cercetasi,fiindca nu am vrut sa chemam niste persoane inutile care sa se planga la fiecare ora din traseu ca nu mai pot.Din pacate,o parte din prietenii de la cercetasi nu au putut veni asa ca am ramas doar 4,dintre care 3 eram clasa a 10-ea(defapt urma sa fim fiindca era vara inca,nu incepuse anul scolar) si al 4-lea urma sa intre clasa a 8-a.

Dupa o intalnire in care am vorbit si stabilit detalile,am ajuns la decizia ca iesirea sa fie 3 nopti 4 zile,in Padis(Glavoi).Cat despre activitati,ziua erau in general trasee pana noaptea,iar noaptea un mic si o bere langa foc urmati de niste bezele.Cel putin asta planuisem.Nu exista tren pana acolo,asa ca a trebuit sa luam mai multe autobuze pana in Vartop.De acolo trebuia sa mergem pe un traseu,Magistrala 1.Alex,cel cu care am planificat iesirea,a spus ca s-a interesat despre Magistrala 1 si nu este grea si este populata,insa nu aveam idee ce durere urma sa ne astepteInainte sa mergem catre traseu am cumparat niste paini si bere fiindca nu stiam daca vom putea lua de altundeva.Am vrut sa luam si bezele,fiindca ghiozdanul unui prieten in care se aflau bezelele a fost pierdut intr-una dintre auto garile pe la care am fost.Cand am vrut sa pornim o furtuna incredibil de puternica a pornit instant.Toti s-au adapostit,noua ne-au zburat sepcile de pe cap,iar caruciorul pe care il aveam,fiindca am crezut ca ne va fi mai usor sa caram cortul daca avem un carucior,s-a rupt in bucati de la furtuna.ABC-ul l-a care am fost s-a inchis la venirea furtunii asa ca nu am avut de ales decat sa fugim pe strada sperand ca vom gasi un loc unde sa ne adapostim pana la sfarsitul furtunii,insa abia puteam pasi fiindca vantul batea in contra,astefel,eram uzi,cu obiectele noastre imprastiate pe strada si aproape imobilizati de la vantul ce batea fara mila.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 21, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

IesireaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum