Kimya Profesörü Osman Çakmak'ın Tezi, Yeni Bir Tartışma Yaratacak: UFO'lar veUzaylılar, Aslında Cin.
Prof. Osman Çakmak'a göre, cinler perisperik enerjiden ibaret
UFO ve uzaylı görenler aslında cinleri görüyor
Uzaylı görüntülerini cinler tezgâhlıyor
UFO'cu ve cinci medyumlar, cinlerin kılık değiştirmesinde hemfikirMemlekette uzaylı ve UFO görenlerin sayısı az, cinlerle bir şekilde münasebeti olanların sayısı çoktur. Zaman zaman bu denge UFO'ların lehine bozulsa da her ikisi de gündemden pek düşmez. Ancak hem cinler hem de UFO'lar bir şekilde görünürler, ama gerçek olup olmadıkları kanıtlanamadan yok olurlar. Yani cinleri ve UFO'ları görenler sadece gördükleriyle kalırlar. Uzaylılar, UFO'lar, cinler konusunda bir kimya profesörünün ilginç iddiaları var. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Kimya Anabilim Dalı Başkanı Profesör Osman Çakmak'a göre UFO'lar ve uzaylılar, aslında cinlerden başkası değil. Profesör Osman Çakmak'a göre cinlerin değişik kılık ve şekillere girme, ışıklı görüntü oluşturma özellikleri var ve uzaylı masalları, cinlerin doğalarındaki bu görüntü oluşturma yeteneğinden kaynaklanıyor. Ayrıca uzaylıların vermek istediği mesajla, sözde kendilerini ruh diye takdim eden cinlerin söylediklerinde de benzerlik bulunuyor. Prof. Çakmak'ın uzaylılar ve cinlerle ilgili tezi oldukça ilginç ve önümüzdeki günlerde tartışılacak gibi görünüyor. Farklı boyutta ve uzayda, hayat sahibi ve akıllı 'uzaylılar ya da cinler' konusu ise dün olduğu gibi gelecekte de 'sır' çözülene kadar insanoğlunun gündeminde yer alacak.
Prof. Dr. Osman Çakmak'ın iddiaları
Çeşitli özellikleriyle kendini belli eden ancak cisim ve değişik şekillerde görünen varlıklar, hangi din ve kültürden olursa olsun insanoğluna kendinden sürekli söz ettirmiştir. Kimi toplum bunlara 'hayalet', kimi toplum da 'peri, dev' gibi isimler takmışlardır. Kurân-ı Kerîm ayet ayet gelmeye başladığı devrede ise bunlara 'cin' adının verildiğini görüyoruz. Kurân-ı Kerîm'de cinlerin dumansız ateşten yaratıldıkları bildirilir. Dumansız ateşin gerçek manası ne olabilir? Çağdaş fiziğin verileriyle düşünüldüğünde, bugün için bu kelimenin 'enerji' benzeri bir kavramı ifade ettiğini söyleyebilmekteyiz. Ateş, esasen maddenin dördüncü hali denilen iyon-gaz halini temsil eder. Bir de ateş ve duman halinde ortaya çıkan ışınlar (enerji) uyarılan elektronların temel hale geçicinde meydana gelir. Cinlerin, maddenin duman-gaz halinde ortaya çıkan enerji-ışın yapısına benzer olduğunu düşünebiliriz. Canlılığın en elverişsiz ortamda -suyun içinde, toprağın altında, çöllerde, kutuplarda- yayıldığını düşünürsek, yüce yaratıcının enerji âlemini boş bırakacağı düşünülemez. Enerjiden de çok çeşitli canlılar yaratılacaktır. Günümüz teknolojisinin görünmeyen, yer kaplamayan ve mahiyetinin de ne olduğu bilinmeyen elektrik-enerji-ışın-dalgalar, manyetik kuvvetler vs. üzerine bina edildiğini burada belirtelim. Cinler enerji dünyasının bilinçli varlıklarıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaksi Rehberi
Khoa học viễn tưởngUzaylılar gerçek mi? Tabi ki gerçek Pramitlerin yapımından tutun II.Dünya savaşına kadar gezegenimizdeydiler.Part part her konuyu ayrıntılı ve bilimsel olarak işleyeceğim