Ateş Acar
Gittiğimiz evden ne Bahar nede bir ipucu bulabilmiştik.Bu haberi kızlara nasıl söyleyecektik kesin benim Nazlım çok üzülücekti.Şuan ben,Fethi ve Feyzullah kızların evine doğru gidiyorduk.Kapının önüne geldiğimizde kimse kapının ziline basamıyordu bana gelen büyük bir cesaretle zile bastım ve kafamı eğdim.Kapıyı benim Nazlım açmıştı yüzüne bakamıyordum biz birşey söylemiyince Nazlım konuşmaya başladı.
Nazlı:Böyle benim yüzüme mi bakacaksınız?
Fethi:Bizim size bir şey söylememiz lazım.
Nazlı:Tamam söyleyin.
Ateş:Burada olmaz.
Sonunda kafamı kaldırıp,Nazlıma bakabilmiştim.Ama gözlerindeki nefreti görebiliyordum.
Nazlı:Tamam geçin.
Çok sertti gözlerinden ve hareketlerinden anlaşılıyordu.Biz nasıl söyliyecez diye düşünürken Eylem mutfaktan yanımıza oturdu.Gözleriyle "Ne var" der gibi bize bakınca Fethi hemen söze başladı.
Fethi:Kızlar bizim size bir şey söylememiz lazım.
Nazlı:Hadi söyleyin de kurtulalım artık.
Feyzullah:Bakın söyliyeceğimiz şeyden sonra panik yapmayın.
Ateş:Aynen panik yok.
Eylem:Şuan daha çok merak ettim.Hadi Fethi söyle.
Fethi:Kızlar hani Bahar bir kaç gün gelmiyordu ya.
Nazlı:Evet işleri vardır o yüzden gelmiyordur.
Ateş:Hayır Nazlı Baharı sanırım teröristler kaçırdı.
Eylem:Şaka.
Feyzullah:Hayır gerçek.
Kızlar ağlamaya başlamışlardı.Biz zaten biliyorduk böyle olucağını Feyzullah Suyun yanına gitmişti.Fethi ile Eylem bahçede oturuyorlardı.Salonda ben ve Nazlı kalmıştık artık herşeyi anlatıcaktım yeter ya bune resmen işkence.
Ateş:Nazlı tamam artık ağlama.
Nazlı:Nasıl ağlamayayım Ateş Açar.
Ateş:Tamam gel buraya.
Koltuktan kalkıp yanına oturdum.Başını göğsüme koydu bende Nazlımın saçına öpücükler konduruyordum.
Nazlı:Napıyorsun sen ya.
Ateş:Saçını öpüyorum.
Nazlı:Çok komik.
Ateş:Bence de çok komik.
Nazlı:Hayır benim anlamadığım sen hem beni terk ediyorsun.Hemde buraya hangi yüzle geliyorsun.
Ateş:Ben seni terk etmek istemedim.
Nazlı:HEHE ZATEN O YÜZDEN HADİ NAZLI AYRILALIM DİYEN BENDİM.
Ateş:BEN DEĞİLDİM ANNEN ZORLADI.YA ARKADAŞLARIN YA NAZLI DEDİ.NE YAPSAYDIM HE NE YAPSAYDIM.HEM BEN SENİ ÖLÜRÜM DE BIRAKMAM TAMAM MI?
Nazlı:Yani o kadar seviyorsun beni.
Ateş:Evet o kadar seviyorum seni.
Nazlı:Ben özür dilerim sana bağırdığım için.
Ateş:Asıl ben özür dilerim NAZLIMM.
Nazlı:Ben annem ile konuşucam bu konuyu.
Ateş:Benim yüzümden aranız bozulmasın.
Nazlı:Bozulmaz yani inşallah.
Nazlı:Benim uykum geldi ya.
Ateş:Tamam sen odanda uyu.
Nazlı:Senin uykun gelmedi mi?
Ateş:Geldi de alayda uyurum ben.
Nazlı:Ne alayı ya hadi kalk.
Ateş:Nereye?
Nazlı:Bir kerede soru sorma Ateş Açar.
Ateş:Bir kere o Ate-
Dudağımda hissettiğim sıcaklıkla gülümsedim.Ve karşılık vermeye başladım o da gülümsemişti.
Nazlı:Şimdi geliyor musun?
Ateş:Sen hergün böyle öpersen ben tabi gelirim.
Nazlı:Hadi kalk.
Koltuktan kalkıp yukarı çıktık.Nazlı beni odasına götürdü ve bana baktı ben "ne oldu" bakışı atınca bana güldü.
Ateş:Ne gülüyorsun sen ya.
Nazlı:Ya senin uykun yok muydu?Al sana yatak uyu işte.
Ateş:Burada mı?
Nazlı:İstemiyorsan alayda yatabilirsin.
Ben çoktan yatağa atlamıştım.Nazlı bana bakıp güldü sonra yanıma geldi ve yatağa yattı.Ben hemen sarılınca biraz şaşırdı.Birbirimize sarılarak uykuya kendimizi teslim etmiştik.
Eylem Mercier
Fethi ile bahçede oturuyorduk.Onun yanımda olması bana mutluluk veriyordu sanki kendimi yeniden doğmuş gibi hissediyordum.Acaba ben kaçırılsaydım Fethi çok üzülür müydü? Yada Fethi kaçırılsa.Ayyy düşüncesi bile kötü.
Fethi:Ne düşünüyorsun öyle.
Eylem:Ben kaçırılsam çok üzülür müydün?
Fethi:Dünyaları yakardım ne diyosun sen.
Eylem:Yaaa aşkımm.
Fethi:Senin o aşkım diyen ağzını öperim bak.
Eylem:Öpemezsin.
Fethi:Öperim.
Eylem:Öpemez-
Bir anda dudağımdan öpünce şaşırmıştım.Ama sonra kollarımı boynuna doladım oda ellerini belime doladı.Ve nefessiz kalınca ayrılmak zorunda kaldık.
Fethi:Ne diyordun Eylem.
Eylem:Tamam ya öpebilir missin?
Fethi:Artık bir daha benle iddialaşmazsın.
Eylem:Tamam ya iddialaşmama.
Bir anda soğuk bir rüzgar esince ellerimle kollarımı ısıtmaya çalışıyordum.
Fethi:Gel buraya minik ceylanım.
Eylem:Ceylan kim?
Fethi:Yok artık Eylem.
Eylem:Şaka yaptım ya.
Fethi beni kollarının arasına alınca ısındım.Bu ultra yakışıklı bir adama sahip olduğum için ilk önce Allaha sonra o kütüphaneye ve kendime teşekkür ediyorum.
Eylem:Gerçekten Ceylan kim Fethi.
Fethi:Sen benim minik ceylanımsın.
Eylem:Hee tamam.
O ultra kaslı kollarında uykuya dalmıştım.Artık dünyanın en mutlu insanı bendim inşallah Baharı bir an önce bulurlar AMİN.
BÖLÜM SONU...
Evet arkadaşlar okul yüzünden bir bölüm atamamıştım.Ama şimdi attım.Bu bölümü Selda arkadaşımız için yazdım yorumunu okudum ve senin için bir bölüm yazdım nasılll.Evet şimdi bana yorum yapın,oy verinde diğer bölümü yazayım.Hoşçalın diğer bölümde görüşmek üzere arkadişlerrrrr.
-Nazlı ile annesinin arası bozulucak mı?
-Erdem yarbaya ilişkilerini söyliyicekler mi?
-Bahar bulunucak mı?
SINIR=25 OY,20 YORUM
Sizi sorularla başbaşa bırakıyorum.Bu arada yeni bir hikayeye başladım bakmaya unutmayın.Yeni bir Söz karakterleriyle ilgili.UNUTMAYIN!!!