-Ελα ρε Αναστασια ετοιμασου επιτελους. Πρεπει να φυγουμε. Θα αρχισει και εμεις θα ειμαστε ακομα εδω.
Μου φωναζε η κολλητη μου η Αννα. Με αναγκασε να παμε σε μια συναυλια μαζι με τη ξαδελφη μου αλλα εγω βαριεμαι. Και τωρα που το σκεφτομαι δε ξερω καν ποιους θα δουμε εκει. Α καλε δε συστυθηκα.Λοιπον οπως καταλαβατε με λενε Αναστασια ειμαι 20 χρονων και πλεον μενω στη Νοτια Κορεα. Αφου ο πατερας μου βρηκε εδω δουλεια οταν ημουν 15 και ετσι ηρθαμε εδω. Βεβαια τωρα ειμαι ενηλικη οποτε μπορω να γυρισω πισω στην Ελλαδα αλλα εμενα μ αρεσει εδω και δεν θελω να φυγω. Και μαλιστα τωρα εχει ερθει και μενει μαζι μου η κολλητη μου απ την Ελλαδα η Αννα και η ξαδελφη μου η Βασιλικη. Καποτε ολες ειμασταν φανατικες στη kpop και ακομα ειμαστε αλλα εγω καποτε λατρευα τους bts τωρα ουτε να τους δω τυχαια δε θελω. Τωρα θα με ρωτησετε γιατι... Ειχα γνωρισει τον jungkook και πλεον τον μισω! Δε θελω ουτε να τα σκεφτομαι! Τελος παντων δεν μας νοιαζουν αυτα τωρα. Που λετε εγω ειμαι αρκετη ψιλη και καποιοι νομιζουν οτι ειμαι κορεατισσα αλλα πραγματικα εγω δε μου θυνιζω κορεατισσα. Λοιπον ειμαι 1,75 περιπου με καστανα μαλλια καστανα ματια και ειμαι σχετικα λεπτη. Στην Ελλαδα επαιζα βολλευ αλλα εδω το σταματησα αν και μου εχει λειψει λιγο. Αυτα λοιπον απο εμενα.
Αυτη τη στιγμη ειμαι στο δωματιο μου και ετοιμαζομαι γι αυτη την συναυλια που θα παω με την Αννα και τη Βασιλικη. Ας ειναι καμια καλη γιατι θα τις βριζω και τις δυο για παντα. Επιτελους ειμαι ετοιμη. Φορεσα αυτα μιας και ειναι ακομα καλοκαιρι.
Και πηγα στο σαλονι που με περιμεναν τα κοριτσια.
Ανα-Ετοιμη
Αν-Επιτελους
Βα-Αντε παμε.Η Βασιλική πηρε τα κλειδια του αυτοκινητου της και φυγαμε και οι τρεις απ το σπιτι. Μπηκαμε στο αυτοκίνητο και σε περιπου δεκα λεπτα ειμασταν στο σταδιο. Ειχε παρα πολυ κοσμο και εγω αναρωτιομουν ακομα ποιο συγκροτημα ειναι.
Βα-Α δε σου ειπαμε κλεισαμε πρωτες θεσεις
Ανα-Κανεις πλακα ετσι? Αυτες είναι πολυ ακριβες!
Αν-Κοιτα ηταν λιγο αλλα μια φορα σε πειθουμε να ερθεις σε συναυλια μετα απο το...
Δεν προλαβε να τελειωσει και την διεκοψα αμεσως δεν ηθελα να το ακουσω.
Ανα-Ενταξει εντάξει παμε!Φτασαμε στη εισοδο και μας πηγαν στις θεσεις μας. Μολις φτασαμε ειδα το σημα του συγκροτηματος και παντου γυρω να γραφει bts. Α οι bts. Οπα τι?
Ανα-Μου κανετε πλακα ετσι?
Βα-Εμ οχι?!
Ανα-Απλα φευγω!
Αν-Εεε δεν εχεις να πας πουθενα.
Ανα-Εχε χαρη που πληρώσαμε τοσα χρηματα!
Βα-Αμαν ρε Αναστασια απλα είναι το αγαπημενο μ συγκροτημα θυμασαι?
Ανα-Σωστα
Αν-Τελεια αρα ολα καλα
Ανα-Ναι θα θελες το βρισιδι δε το γλυτωνετε μετα.
Βα-Σουτ αρχιζει.Εκεινη την ωρα εκλεισαν τα φωτα και 7 ατομα βγηκαν στη σκηνη. Μετα απο λιγο τα φωτα αναψαν και αρχισαν τα τραγουδια. Τον ειδα να τραγουδαει με τη πανεμορφη φωνη του. Ημουν παρα πολυ κοντα του. Και θυμιθηκα. Αναμνησεις απο εκεινες τις μερες βρεθηκαν στο μυαλο μου. Αχ γιατι ρε jungkook γιατι?
•••••••••••••
Γεια σας!
Αυτη είναι η πρωτη μου ιστορια!
Ελπιζω να σας αρεσει❤
YOU ARE READING
When I met him {Jeon Jungkook}
FanfictionΗ Αναστασια εδω και 5 χρονια εχει μετακομισει στη Κορεα. Καποτε ηταν μεγαλη θαυμαστρια της kpop και πιο συγκεκριμενα των bts. Μετα ομως απο μια ιστορια που ειχε στο σχολειο δεν θελει ουτε να τους σκεφτεται. Τι θα γινει ομως οταν οι φιλες της την ανα...