Hemşire nazlının getirdiği dosyaya bakarken saatin sabah 4 olduğunu gördüm.Yaklaşık 10 saattir ayaktaydım.
"evet Aysel sultan tahlillerine baktım hepsi normal seni yarın taburcu edebiliriz."dedim.
Karşımdaki tombul yanaklı sarı yazmalı kadın gülümseyerek
"sağol yavrum Allah razı olsun senden."dedi.
Tebessümle"ben sadece işimi yaptım."dedim.
Yürüyerek asansöre bindim.Asansörden gelen sesle odama doğru yürümeye başladım.2 saatlik uyku iyi gelebilirdi.Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı.
Hemşire nazlının sesiyle gözlerimi araladım."doktor hanım 1290'daki hastanın tahlil sonuçları"dedi.
Esneyerek gözlerimi araladım.
"tamam nazlı hemşire geliyorum hastayı hazırlayın."dedim.
Nerdeyse 2 yıldır durmadan böyle çalışıyordum.Tıp fakültesini kazanmak benim için hiç kolay olmamıştı.Ama asla pes etmedim çünkü annemin emeklerini boşa çıkaramazdım.Benim hikayem babamın anneme ihanetiyle başladı.Babam boran ağa Mardin'in en güçlü olmasada adı bilinen aşiretlerinde Ulusoy aşiretinin ağasıymış.Annem Meryem ise babama nazaran karadenizin hırçın kadınıymış.İkisi yıllar önce babamın bir iş için Trabzon'a gitmesiyle tanışmışlar.Babam anneme orda kaldığı 1 yıl içinde aşık olmuş.Annemde babama sevdalanınca karşılarında ne annemin ailesi ne de Ulusoy aşireti duramamış.Mardinde dillere destan bir düğünle evlenmişler.Yaklaşık 1 yıl sonra 7 yaşımdan beri hiç görmediğim ağabeyim Bedirhan dünyaya gelmiş.Herşey çok güzel ilerlerken bu sefer annem bana hamile kaldığını öğrenmiş.Tabiki babam bu haberi duyunca anneme bir kez daha aşık olmuş.Bütün mardin bu aşka çok imrenmiş.Ben doğduğumda annem babamın gözyaşlarına boğulduğunu söylemişti.İşte babam bu kadar güzel yürekli bir adammış.Ama işte her güzel şeyin bir sonu vardır derler ya bizimkisi de tam böyleymiş.Babaannem annemi hiç gelini olarak istememiş Dedem Mehmet ağa babaanneme bu konu yüzünden seneler evvel çok kızmış.Hikaye tamda burda başlıyor.Babaannem annemin üstüne kuma getirmeye çalışmış.Dedem ve babam babaannemle seneler evvel çok şiddetli bir kavga etmişler.Kavganın üstüne annem benide alıp bağ evine gitmiş.Bağ evinden döndüğümüz zamanki görüntü aklımdan hiç çıkmıyor.Babam Boran ağa ve yanında kahverengi saçlı bir kadın yatakta koyun koyuna yatıyorlardı.Annem hangi ara valizleri hazırladı Ve hangi ara mektup bıraktı bilmiyorum ama tek bildiğim şey babamın anneme ihanet etmesiydi.Annem giderken abim selimide yanında götürmek istedi.Ama hizmetçi kadının söylediğine göre okulla birlikte 1 haftalığına Ankara'ya gitmişti.Annem son çare benide alıp İstanbul'a geldi.Böylelikle izimizi kaybettirdik.Annem senelerce beni okutmak için bir restoranda yemek yaparak para kazanmaya başladı.Allaha şükür onun sayesinde en iyi okulları bitirdim.Bizim için herşey çok iyiydi ta ki bir gece annemin abimin resmine bakarak hıçkırarak ağlamasını duymama kadar meğersem her gece kalkıp ağlıyormuş.Tıp fakültesini bitirdikten sonra kalp ve damar cerrahisi doktoru olarak İstanbul'un en iyi hastanesinde çalışmaya başladım.Aldığım ödüller başarımı daha da zirveye çıkardı.İş hayatında ne kadar başarılıysam özel hayatımda o kadar başarısızdım.Annemle aldığımız haberlere göre babam rojin denen o kadın,babaannem,dedem ve abimle beraber yaşıyormuş.Ama hala o kadınla evlenmemiş çünkü annemle boşanmadılar.Zaten boşansalar bile evlenmezdi herhal duyduklarımıza göre imam nikahı bile kıymamış.İşte benim 24 yıllık hayatımın özeti bu paramparça olmuş bir aile.En çok annem benzeyen siyah saçlarımı ve beyaz pürüzsüz tenimi seviyorum.Hatırladıklarıma gör gözlerim babama benziyor yemyeşil.Hızlıca hastamın yanına ilerledim ve tahlil sonuçlarını özet geçtim.Saata baktığımda nöbetimin bittiğini anladım çünkü saat sabah 9'du.Hızla arabama atladım Ve eve doğru yol almaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımda Kal
RomanceKadın üzgündü adamsa kırgın,derin bir nefes çekti genç kadın içine bu sözleri bir erkeğe söylemek onun için çok zordu.Fısıltıyı andıran sesiyle genç adamın parmaklarını tuttu. "Başından beri duvarlarım vardı benim Akif Mirza Hancıoğlu, ancak bu duv...