2/21. rész

198 5 0
                                    

A nap baromira lassan telt. Egész nap kerültem az olyan helyeket ahol tudom hogy Sam sokszor megfordul. Ha tehettem akkor bent maradtam a teremben vagy éppen a suli kevésbé kedvelt helyeinél voltam a barátaimmal. Akár hányszor kérdezték hogy mi a válaszom Samnak nem tudtam mit felelni. Csak néztek magam elé. 

Mikor az utolsó óráról is ki csengettek mindent a táskámba dobva mentem ki a teremből.  Gyors léptekkel szeltem át a folyosót próbáltam minél előbb kimenni a suliból ám egy kéz fogta meg a csuklómat és berántott a szertárba. Megijedtem és már épp sikítani akartam ám nem jött ki semmi hang a torkomból.

-Még mindig nem adtál nekem választ. -szólalt meg Sam.

-Mert nem tudok mit mondani. Sajnos az van hogy aki egyszer megtette az máskor is megteszi. Én szeretném újra kezdeni de valahogy félek hogy megint csalódnom kéne.

-Tudom hogy félsz de én tenném meg újra. Tudom hogy nem akarsz megint újra kezdeni de én igen.  És most csak az számít hogy mindketten szeretjük a másikat. Csak kérlek bízz bennem. 

-Hidd el hogy én próbálok bízni benned de valahogy nem megy. Félek hogy megint összetörsz. És akkor mi lesz velem. Kétszer baszott át ugyan az a fiú. Ez azért ciki lenne. 

-De nem érted hogy nem tenném meg? Az csak egy véletlen botlás volt.

-Nincs olyan hogy véletlen. Értem hogy nem tennéd meg de sose lehet tudni. 

Ezután fogtam magam és kimentem a szertárból. A könnyeimet visszafojtva mentem haza felé. Mikor haza értem felmentem a szobába és az ágyra borulva sírni kezdtem. Írtam egy üzenetet Tomnak meg  Ninanak hogy jöjjenek át. Nem kellett sokat várnom  húsz perc múlva mind a ketten a szobámba ültek és vigasztaltak.  

-Nem lesz semmi baj. Sam majd megérti mi van veled és majd belátja hogy nem fogsz a karjaiba ugrani egy hamar.-mondta Nina

-Ooooh ez akkora hazugság. Sam nem olyan aki észre venné hogy most nagyon elcseszte. Sok dolgot beszélnek róla. Nem akarlak ezzel megbántani Emily csak nem akarom hogy ennél is jobba összetörjön.

-Miket mondanak róla?-kérdeztem és minden figyelmem Tomra irányult. 

-Hát amiket én mostanában hallok hogy nem is annyira szomorú és hogy már csapja a szelet másnak. Csak még azért megakar előtte fektetni mert mégis csak híresek a szüleid és így sokan fel figyelnének rád. És most csak azért teper hogy majd újra összetörjön téged.-mondta

-Nem akarom elhinni.-mondtam döbbenten. 

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now