Pravda pravdoucí

615 26 7
                                    

22.

Všechny ženy z naší skupiny tedy Mandy, Erin a Jane se ve vzájemném závěsu prozíravě oddělily od našeho společeství magorů, který si jdou pro tak velké množství fetu, že by nás za to rovnou poslali bručet do Sun Quentin. Del a pár dalších známých se vypařilo ještě předtím a nyní jsem s Pistolníkama zůstala sama.

Možná by se někdo mohl ptát, proč s nimi k sakru jdu. Můj pud sebezáchovy si nějak v  poslední době zvykl stávkovat. Mám takový tušení, že za to může Jack, vodka, THC a další sračky co si v mým těle dělaj, co se jim zachce. 

Kráčíme po jednom chodníku za druhým. Po ulicích v náručí tmy i po těch, které žijí vlastním životem a je na nich veselo. Zde se ozývá hudba, zde hlasitý smích, zde obojí. Kolem nás se míhají lidé, jejichž útržky hovorů doplňují tenhle orchestr lidského společenství. 

Pistolníci kolem mě vytvořili jakousi hradbu živých těl, v jejíž středu kráčím. Popravdě, docela jsem to uvítala. Prošli jsme první ulicí zvráceného charakteru, kde se po zemi váleli feťáci, bezdomovci, žebráci a td, mezi kterými procházeli lichváři, dealeři a jiný zvrácený stvoření. Natahovali po mě svý spáry a dělali mi v jejich podání fakt odporný návrhy. Hned nato se kolem mě semkli a vzali na sebe roli ochranky Reynoldsové. Teda ne, že by naháněli nějakej extra strach, ale mít kolem sebe pět chlapů, není úplně k zahození. Zvlášť, když Axl nasadil ten svůj výraz " Promluvíš a zhebneš". Nebo ho vlastně ani nasazovat nemusel, tváří se tak v podstatě pořád, když se nezapojuje do hovoru nebo se netlemí, ale jen tak skenuje okolí a radši možná nechci vědět, co se maniodepresivnímu maniakovi honí hlavou. Jen doufám, že se u něj momentálně vyskytuje to lepší období, i když vlastně nemám ponětí, který to je.

Jsem docela na vážkách, co se týče toho přístupu k přebírání zásilky drog. Neměli bychom se třeba plížit a nestrhávat na sebe zbytečně moc pozornosti? Sice pochybuju, že to lidi kolem mě zvládnou, vzhledem k tomu, že nemine doba, kdy by se někdo z nich neřechtal na celý kolo, hlasitě nepopichoval nebo prostě nedělal kraviny typu: Teď vylezu na tuhle popelnici a ona se určitě nepřevrhne. Převrhla a s ní i další tři. Saul se dost lekl a zdrhl. Nějaká paní za ním z okna hulákala, ať si to uklidí nebo zavolá policii a nadávala mu do zasraných chuligánů a nedospělých budižkničemů. 

Madam, jen kdybyste věděla, že Saul rozhodně není budižkničemu.


S tímto přístupem jsem se hodně divila, když jsme dorazili k pláži v původní sestavě. Ale jo, jsme tu a tahle lavička je plně obsazená. Zase si nemám kam sednout kurva.

" Tak do háje!" začnu a bezmocně rozhodím rukama. " Mně bylo divný, proč najednou běžíte na před, vy parchanti." Z lavičky, na který se všichni mačkají, se na mě směje pět rozzářených ksichtů. Zmrdi.

" Musíš se ještě hodně učit," poznamená Izzy a otevře si plechovku piva, kterou vyndal z kapsy.

Usadím se na Saulovi, který mě jednou rukou obejme a druhou mi do úst vloží cigaretu.

Aspoň sedím na měkčím a v teple.

Zatímco mi z úst uniká kouř podívám se na pláž, za kterou se třpytí nekonečná vodní plocha. Je to nádherný pohled. Abych na něj měla lepší výhled, celá se na Saula položím. V mžiku mám tu krásu přímo před očima a můžu si ji vychutnávat stejně jako chuť tabáku v mých ústech. Hudson mě zezadu obejme a já mu položím hlavu na rameno. 

" Hej, Izzy?" Axl se vykloní z řady a než vyhledá pohledem Izzyho, samozřejmě si neodpustí věnovat pohled i nám. Teda mně. " Máš ještě pivko?" Stradlin přikývne, podá ho přese mě Duffovi a ten ho předá Axlovi. Cvakne uzávěr a ozve se zasyčení. 

SEX, DROGY A ROCK 'N' ROLL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat