Am avut un soc. Nu ma asteptam la acest lucru. A fost groaznic.--- Maddy
------------------------------------------------------------------------------------------
Maddy a intrat incet in casa fara a scartai prea tare usa. Era intuneric. Si-a aprins telefonul pentru a face lumina. S-a descaltat si a pus haina in cui. In acel moment, dupa masa, dupa canapea si din bucatarie au iesit prietenii ei, cu un mare tort si cu multe baloane. Maddy nu era surpinsa, se astepta la acest lucru din partea prietenilor sai. In fiecare an faceau acelasi lucru. Aduceau cadouri, cateva bauturi si mancare, cumparau baloane si tort si dadeau petrecerea. Toata lumea a imbratisat-o insa ea nu avea nci o reactie. Nu se simtea bine. Parca era in prezenta unor straini.
Toata lumea din jurul ei se distra insa ea statea pe canapea, cu telefonul in mana, asteptand ca baiatul sa ii dea mesaj. Nu avea curaj sa ii zica de aceasta petrecere. Incerca sa fie vesele dar pe chipul ei se vedea a fi confuza. Au jucat jocuri, au dansat si au cantat. Ea nu se alatura la nici o activitate. Doar se uita in jurul ei. Prietenii au tras-o dar ea refuza de fiecare data. Era 3:00 AM.Fata se simtea atat de obosita incat ar fi vrut sa plece in camera ei. Nu o interesa de nimeni si nimic. Parintii au sunat-o iar ea a raspuns. Era bine sa ii auzi vocea mamei asa de dulce dupa atata timp. I-au spus un mare *La multi ani* si i-au dorit toate cele bune.
Ar fi vrut sa fi si el aici. Sa il prezinte prietenilor, sa rada cu ei si sa se distreze. Au adus tortul cu cele 16 lumanari si i-au cantat la multi ani. Dupa ce toata lumea a plecat, a ramas doar ea, singura in casa. Bunica ei era plecata la o ruda. Era 5 AM. Nu avea nici un chef sa faca curatenie sau sa deschida cadourile. S-a dus sus, in pat si a avut o surpriza. Pe pat era un buchet mare de 101 de trandafiri si un biletel. La prima aparitie a crezut ca era baiatul. Dar era un admirator secret. A citit biletetul si erau cuvinte amoroase. Nu ii placea. Nici nu a vrut sa mai vada acel biletel. L-a aruncat. Cand a luat telefonul pentru a-l inchide, baiatul era online. A incercat sa dea de el, dar nu i-a raspuns. Ar fi vrut sa stie daca a ajuns acasa in siguranta. Deoadata, telefonul bazaie. Era el. Defapt tatal lui. Maddy era nesigura daca sa vorbeasca cu tatal lui. Sa ii raspunda?
Nu avea de ales. I-a dat mesaj cu textul * sunt prietena fiului tau * si a dat cu seen. Nu a mai raspuns. Si-a inschis telefonul si a adormit cu acel baiat in minte. Si cu cateva dubii despre tatal baiatului. Ce face el la ora asta cu telefonul lui? Oare sa ma duc sa ii cunosc parintii?
Intrebarile acestea nu ii dadeau pace fetei. Incerca sa fie pe cat se poate de calma.
Mesajele tatalui nu erau din greseala. Ci dorea sa o cunoasca mult mai mult pe Maddy.
CITEȘTI
Cerere de prietenie
Teen FictionMaddy, o fata in varsta de 16 ani cunoaste pe site-urile de socializare un baiat. La prima aparitie, ei incep sa se cunoasca chiar daca stau la distanta mare unul fata de altul. Vorbesc de dimineata pana seara tarziu fara a isi da seama cum trece ti...