Jeg har bestemt meg for å skrive navnene på kapittlene, som navnene på neglelakker✌️😁
Hihi....😍❤️
_________________________________
Lucky 659 - Dior
Jeg går ut til den nye bilen min for å se på den. Guttene ville at det skulle være en overraskelse til dagen etter.
Det er en Audi bilnøkkel, men mere kan jeg ikke se.
Jeg tar på meg et par røde utslitte uggs og en olajakke, det er veldig varmt ute. Det har jo allerede rukket å bli vår! Alt går så fort nå!!
Jeg setter nøkkelen inn i nøkkelhullet og vrir om.
Jeg går med raske, faste skritt mot garagen. Jeg putter hånden i lommen og tar opp garagenøkkelen.
Jeg trykker på den største knappen av 3, og garagedøren går opp.
Jeg ser en rosa 'Audi Rs8'.
'Ååååå guud såå kuuul!!!!' Tenker jeg inni meg. Jeg fikler med bilnøkkelen som forresten er sølv med duamanter på sidene. Jeg trykket på åpne knappen og billysene blinker oransje. Ikke en sånn kjedelig oransje, men en mere livlig, hvis du skønner?
Jeg setter meg inn i de sorteskinnsetene. Jeg bestemmer meg for å kjøre en tur, men ikke i disse klærene! Jeg går jo i pysj! Jeg klatrer ut av bilen og setter kursen mot døren på huset. Huset er egentlig ikke 'så' stort utenifra, når man tenker over det. Men inni! Gud det er stort!! Det er et soverom til hver av oss i andre etasje. Selvom jeg for det meste sover inne hos Niall, så har jeg et eget rom med garderobe og sofa og seng, og absolutt alt mulig av jenteting. Også er det 4 gjesterom. Hver av ALLE rommene har sitt eget bad og så er det et bad i første etasje og et i kjelleren. Og så skjønner jeg ikke helt hva de skal med 3 kjøkken? Også er det MASSE stuer, roterom og TV-stuer. De har jeg ikke helt telling på ennå, men for å være erlig så tror jeg ikke gutta har det heller...?
Jeg løper opp på rommet mitt og glemmer å ta av sko og jakke. Jeg finner fram en hvit høytlivsshorts og en neonrosa topp med 'my bad' i sorte bokstaver på brystet. Jeg føner håret og setter i et hårbånd med hvite blomster i forskjellige størrelser og former.
Jeg løper ut til bilen, setter meg inn, putter nøkkelen i hullet, vrir om og jeg hører motoren frese. Jeg leter etter knappen til radioen og ser gjennom alle kanalene helt til jeg hører 'secrets' av OneRepublic. Jeg setter foten på pedalen og begynner å kjøre ut fra garagen. Jeg svinger rundt hjørnet og ut på veien. Jeg er litt sulten så jeg stopper på en pizza resturant. Jeg går ut av bilen og mot resturanten. Jeg stopper i en evig lang kø. Jeg er sykt sulten, men jeg venter fordi jeg har veldig lyst på noe Italiensk. Jeg steller meg i køen bak en med hår i alle regnbuens farger. Hun snur seg og ser på meg. Det er noe veldig kjent med henne.
"LEXI!" sier hun glad. "Jeg trodde ikke jeg skulle se deg igjen!"
"Hei....." svarer jeg usikkert
"Det er meg! Ragnhild! Fra ungdomsskolen!" sier hun
"eh..." sier jeg og gestikulerer med hendene som at hun skal fortsette å gi hint.
"Det var jeg som viste deg rundt første skoledagen din, vi ble bestevenner helt til du begynnte å henge med Nora og Co." sier hun litt surt på det siste.
"Åja!! Jeg hadde jo helt glemt deg!" sier jeg med høylytt stemme.
"Ja, det skjønnte jeg litt!" sier hun og ler, men jeg hører at hun er litt fornermet i latteren.
"Når farget du håret?" spør jeg
"Første gang da jeg var 15." sier hun "Da farget jeg det helt lyseblått." sier hun
"Kult!" sier jeg, men jeg personlig synes det er veldig harry.
Vi setter oss på et bord sammen og bestiller en pizza hver. Hun bestiller med noe oliven, eller noe.
Og jeg bestiller med skinke.
"Hva holder du på med for tiden da?" spør jeg og dunker forlovelsesringen inntil vannglasset.
"Jo jeg studerer, også er jeg zebrahvisker." sier hun helt seriøs.
Jeg får helt lættis inni meg!!!
"Ikke for å være frekk, men blir de ikke litt redde for håret ditt?" spør jeg myser litt med øynene.
"Nei!" sier hun og drar hånden gjennom håret, totalt selvsikker.
"Her kommer kelneren." Sier hun får å droppe ut av samtalen.
"Tusen takk." sier jeg og begynner å kutte opp pizzaen.
Jeg ser i sidesynet at kelneren snur seg og går.
Vi spser opp pizzaen og går hvert til vårt.
Jeg går ut på doen og fikser litt på sminken. Jeg må jo dra fokuset bort fra DEN magen!!
Jeg tar på litt pudder og maskara, og går min vei. Jeg løper, eller så fort jeg kan da, til bilen min. Den er akkurat der jeg parkerte den!
Jeg hopper inn og vrir om nøkkelen. Jeg kjører hjem og går inn på kjøkkenet.
"Så, hva synes du?" spør Zayn når jeg kommer inn.
"Den er dritkul!!!" roper jeg og hopper oppå praktisk talt alle.
"Kan vi se en film??" spør jeg med valpeøyne.
"Greit'a!" Sier Harry. Han har sikkert mest lyst til å se en film.
----------------------------------------
Vi har ca kommet halvveis ut i 'Toy Story 2'
"Jeg går å henter litt Chips, jeg." sier jeg. Ingen svarer.
Jeg løper ut på kjøkkenet og tar ned chips posen fra skapet. Jeg heller alt oppi en skål, også kjenner jeg at det renner.
"NIALL!!! VANNET!" roper jeg.
Også blir alt svart.
_________________________________
Nå blir det vanskelig å gjette hva som skjer i neste kapittel!
Har dere noen babynavn? Komenter dem!! Ikke noe farlig!♚
Love u!➳♡
Xxx Sophie
KAMU SEDANG MEMBACA
New family, New life
Fiksi PenggemarJeg kan ikke tro det!! De har løyet for meg hele tiden!! Jeg løper opp på rommet mitt og legger meg i sengen. Jeg tar fram dagboken min og begynner å skrive 'Kjære dagbok. Jeg er adoptert. Jeg kan ikke tro det! Og de vil ikke fortelle meg hvem min...