cap.94

425 42 1
                                    

•Cum să îți vezi sufletul alternativ-ritual•

La ora 00:17 in ori care noapte ai oportunitatea de ați vedea sufletul alternativ. Cel mai comun mod de al vedea este prin oglinda. Se incepe la miezul nopții. Singura sursa de lumina vine de la o simpla lumânare care este asezata in fata oglinzi alese. Pentru 10 minute trebuie sa te concentrezi in liniște pe reflexia ta. Trebuie sa te uiți numai in ochi. Daca te vei uita in altă parte aceștia vor crede ca ești slab și te vor domina. După ce cele 10 minute se vor termina desenează o linie dreapta cu sange in dreptul ochilor tai pe reflexie. Încet și gradual ei se vor transforma in creaturi îngrozitoare care se afla dincolo de imaginația oricărei persoane care nu a mai făcut asta până acum. Nu trebuie să te uiți în altă parte decât în oglindă.  Curând mișcările zvârcolite ale imaginilor vor dispărea. Vei incepe sa auzi un ecou. Un sunet inuman care va răsuna în jurul tau. Creatura va începe să se apropie de sticla oglinzi. Trebuie sa te uiți în timp ce se apropie. Daca nu stingi lumânarea fix la ora 00:17 creatura va scăpa. Te avertizez, dacă termini ritualul cu succes atunci prin ori ce suprafața fie zid, lemn sau fereastra propria ta reflexie de va urmări cu atenție.

ᴘᴏᴠᴇsᴛɪ sᴄᴜʀᴛᴇ ᴅᴇ ɢʀᴏᴀᴢᴀ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum