-Souffiane:
De kleine bitch! Nadat Imane de slaapkamer verliet ging ik gelijk douchen. Een koude douche was iets wat ik nu 101% nodig had. Nadat ik klaar was met douchen ging ik naar beneden en zag dat Imane er niet meer was. Ik ging de trap op naar boven om mijn telefoon te pakken die ik daar was vergeten en zag Imane net met alleen een handdoek om d'r heen de logeerkamer uitlopen. Dit keer is het mijn turn, dacht ik in mezelf. Op het moment dat ze doorhad dat ik ook in de gang stond leek het alsof ze gelijk wist wat ik zou doen. Ze ging naar achter waardoor ze tegen de muur aanstond. Ik zag dit als een van mijn kansen en stapte naar d'r toe. Toen ik 1 millimeter voor haar stond waardoor onze neuzen en lippen elkaar net niet raakten keek ik even in haar ogen. Ik zag verlangen en liefde, maar ook angst. Ik keek naar haar lippen en terug in haar ogen en weer terug naar d'r lippen. Ik bedacht me geen seconde en drukte mijn lippen op die van haar. Eerst twijfelde ze, daarna begon ze me speels te pesten. Ik kneep in d'r bil en nog geen milliseconde later deed ze d'r mond open om een kleine gil eruit te laten ontsnappen. Dat zag ik als een kans om mijn tong in d'r mond te douwen. We speeldde op het gegeven moment een vurig spel totdat Imane haar benen om mij heen sloeg. Ik ving haar natuurlijk makkelijk en snel op. Ik liep onze slaapkamer binnen en legde haar neer op bed zonder de kus te verbreken. Totdat...
JE LEEST
We ride together, we die together!
RomantiekEen verhaal waarin drugs, drank, seks en uitgehuwelijkt zijn een kijkje nemen. Be prepared... #04 -Chicklit 30-01-2018