》1《

33 4 7
                                    

Şimdi boş bi otel odasında duvara bakıyordum. Ne hissedeceğimi bilmediğim bi zaman içerisindeyim.
JOE JOE JOE içimde bilmediğim bi pişmanlık var.
Onunla hala arkadaş kalmamıza seviniyorum ama ben daha fazlasını istiyorum, eskiden gözleri beni arardı ve tuhaf ve iyi hissettiren bi biçimde bana bakardı. *Galiba ben geçmişte takılı kalmıştım. Bu sözleri sesli bi şekilde söylerken aniden mesaj geldi.

Nick: Joe ile senin yanına gelip o otelden seni alıyoruz dışarı çıkarız.

Yutkundum. Sadece Tamam yazıp valizimin başına geçtim yırtık pantolon ile bi t-shirt elime geldi hemen giydim. O sırada telefonum bildirimden susmuyordu Nick'in yazdığını biliyordum çok yavaş ve uyuşuk bi şekilde telefonu elime aldım.

Nick: Demi biz aşağıdayız. Çabuk gel
Nick: DEMİ NAPIYORSUN YARIM SAATTİR.
Nick:Hadi ağaç olduk.
Ben: Tamam uzatma geliyorum.

Odadan çıktım asansörü çağırdım çabuk geldi ama inişi için aynı şeyi söyleyemem sanki 20 dakikam gitmiş gibi hissedip sürekli telefonumun kilit ekranına bakıyordum ve asansör sonunda son kata vardı hemen dışarı çıktım.
Nick ile Joe gülüşüyordular.
Joe'nun o gülüşünü çok özlemiştim derin bi iç çektim ve Nick'e sarıldım sesli bi şekilde nereye gidiyoruz dedim. En güzel kısma gelmiştik 2 yıldır konuşamadığım ama delice sevdiğim aklımdan çıkarmadığım Joe'ya sarılmak cidden çok iyi hissettirdi ama kalbim bi anda acıdı sanki ağlıyordu kalbim.

Nick arabayı çalıştırdı nereye gidelim dedi. Joe ile göz göze geldik bu salak gideceği yeri bilmiyor mu dermişcesine.
Nick sırıttı evet nereye gideceğimizi bilmiyorum sadece çabuk gelin diye öyle dedim. dedi

Joe sahil diye bağırdı.
Napıcaz ki sahilde Joe dedim.
İçki alırız kafa dağıtırız dedi.
Nick ile aynı anda OLURR dedik.
Yalnız gençler sahil biraz uzakta 2 saat sürebilir gitmemiz.
Tamam olsun gece içmiş oluruz dedim.

                           1 Saat sonra

Biraz uykum gelmişti Joe'nun omzuna yatmak için büyük bir fırsattı nasıl olsa daha 1 saat var sahile diye sinsi düşünceler içindeydim. Yavaşça omzuna yattım ara da gözlerimi açıp onu izliyordum ama o telefon ile ilgileniyordu.

Neredeyse varmıştık sahile 1 saattir onu izliyordum hala fark etmemişti biraz sinirlenmiştim hangi salak birisi onu izlerken göz göze gelmez bana birisi bakınca hemen dönüp ona bakıyorum bu niye bakmıyor diye düşünürken Nick geldik dedi el frenini çekti Joe sonunda dedi ve bana baktı uyku güzeli kalk dedi.

Kumların üstüne oturdum içkiler diye sordum? Joe yamuk bi gülümseme ile araba da 2 kasa var dedi.
Joe içkileri getirirken Nick ateş yakıyordu. Ben? Ben öyle boş boş Joe'nun gözlerini arıyordum ama itinayla bakmıyordu.

İçkileri içmeye konuşmaya başladık zaman çok hızlı geçiyordu birden Joe'nun telefonu çaldı kimin aradığını tahmin edin. Ashley tabi ki de.
Telefonda tartıştılar ve Joe telefonu yere fırlattı ben hala ona bakıyordum  göz göze geldik aniden hemen gözümü başka bi tarafa çevirip kocaman şişeyi kafama diktim gözlerim dolmuştu.

Joe'nun ağzından

Demi'yi unutmamıştım bunu belli etmek istemiyordum ama içim çığlık atıyordu. O Wilmer ile çıkarken ona bir sürü şey yazmıştım kimse seni benim kadar çok sevmedi Demi. Bu doğruydu Seni seviyorum demiştim Demi sadece teşekkür etmişti. Şimdi eminim o da beni düşünüyordur kaç defa beni gözetlediğini fark ettim göz göze gelmemek için kendimi zorluyordum. ^Ashley'i şu an düşünmek bile istemiyorum sanki onun aşk oyuncağıyım Joe buraya gel Joe beni sev Joe sevişek^
Birden Demi kahkaha attı galiba o sözleri sesli söylemiştim.
Nick koluma yumruk attı ve güldü.

Saat 03.20

Demi çok içmişti ve sızmıştı
Nick kendi kendine düşünceler içindeydi.
Nick kalkalım mı dedim.
Nick sıçradı hı tamam dedi.
Demi'yi kucağıma aldım ve kendine kendine bişeyler söylüyordu

O seni düşündüğümü hiç bir zaman bilmiyordu dedi.
Hazır Demi sızmış sarhoş ve konuşuyor ağzından laf alabilirdim 😈

Kim beni düşündüğünü bilmiyordu Demi dedim.

Wilmer diye sızlandı.

Düşündüklerim doğruydu sırf beni unutmak için Wilmer ile çıkmıştı.

Birden beni bırak diye bağırdı Demi.
Bıraktığım anda dudaklarıma yapıştı ve aniden dengesini kaybedip düştü hemen kucağıma alıp arabaya yerleştirdim. Uyuyordu Nick geldi arabayı çalıştırdı bizim eve geçelim dedim. Nick tamam dedi.

Eve varmıştık anahtarı bulup Nick'e verdim kucağıma Demi hala uyuyordu sonra yine konuştu

Sen unutulmazsın.
Kulağına biliyordum diye fısıldadım.

Yatağıma yatırdım Demi'yi, ben de onun yanına geçtim.
Nick ben koltukta yatarım diye bağırdı tamam dedim.
Demi'nin saçları ile oynayarak uyumuştum.




Hi GUYS!!!
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
İLK DÜZGÜNCE YAZDIĞIM HİKAYEM
İLK BÖLÜM OLMASINA RAĞMEN ÇOK UZUN YAZDIM BİLİYORUM.

Two Pieces - jemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin