Bazı kadınlar sol göğsünün altında mayın taşırlar.Buraya ilk ayak basan çekip gitmeye kalkışırsa eğer ; kadın dağılır , adam ölür...
Barın önüne gelince teşekkür etmek için ona döndüm.
-''Şey...Getirdiğin için teşekkür ederim .'' dedim gülümseyerek.Bana döndü ve
-''Ne demek benim için zevkti.'' dedi.Bende gülümseyerek kapı kolunu tutup açtım.Ayağımı yere koyup koltuktan kalktım.Kapıyı kapatım açık olan camdan
-''İyi geceler.'' dedim.
-''Size de küçük hanım '' dedi. Yine mi küçük hanım ? Hayır söylemeden rahat edemiyor mu anlamış değilim.
-'' Seni tutuyorum ama gerçekten merak ettim söylemekten vazgeçmiycek misin ? '' dedim.En baştan çıkaran gülümsememi yollarken.O da aynı şekilde bana gülümseyip
-'' Anlamadım neyi ? '' dedi.
-''Küçük hanım ? '' dedim.Soru sorar bi şekilde tek kaşımı havaya kaldırırken.Evet bu kaş kaldırma olayını yapabildiğim için kendimi alkışlıyorum.
-' Hiç sanmıyorum bence yakışıyor sana '' dedi küçük bi kahkaha atarak.Bu kadar tatlı olmak zorunda mı acaba ?
-''Yaş kaç sende ya ? '' dedim.Kolumu arabanın üstüne koyarken
-'' Niye bana çıkma teklifi mi edeceksin ? '' dedi.Yuh yok artık.Ukala şey ya ben kim sana teklif etmek değil.
-'' Hayır ya tipim değilsin.'' dedim dişlerimi gösterek güldüm.
-''Bak üzüldüm şimdi ben sana taliptim ama '' dedi ve elini kalbine getirip kafasını eğdi.Bu haline küçük bi kahkaha atıp
-'' Başka kapı canım ya '' dedim.Kafasını kaldırdıktan sonra tekrar konuştu
-''Bak sen ya bütün kızlar benim peşimde koşuyor zaten küçük hanım sana kalmadım ben.'' dedi.Küçük hanımın üstüne basarak kurmuştu bu cümleyi.Gıcık işte ne olacak.
-''Peki bay gıcık ben kaçar '' dedim.Kolumu arabanın üzerinden çekerek
-''Bay gıcık mı ? '' dedi gülerek
-'' Evet beğenemedin mi gıcıksın işte '' dedim
-''Senden büyüğüm sen büyüklerinle böyle mi konuşursun bücür ? '' Hah bi bücür eksikti onu da dedi tam oldu.
-''Tamam abicim ozaman sana tekrardan iyi geceler '' dedim.Söylediğinin üzerine durmadan geçiştirdim.
-'' Abi he ? Peki öyle olsun bakalım sana da iyi geceler bücür '' dedi.Bende ona gülümsedikten sonra arkamı döndüm.Gözleriyle beni izlediğini hissediyor gibiyim .Dik bir şekilde yürüyüp kapıya gelip ismimi söyleyip içeri girdim.
İçerideki hava biraz boğucuydu etrafın kalabalık olmasından dolayı ama yine de yüksek ses müzikle eğlenceli bi ortamdı.Ben etrafa göz gezdirirken kolumu birinin çekmesiyle arkamı döndüm.Bana sırıtan bi Gizem'le karşılaştım.Gizem de benim sınıftaki en yakın kız arkadaşımdı.
Beni kendine çekip sarıldıktan sonra
-'' Nerde kaldın kızım sen ya '' dedi.Yüksek sesten dolayı bana doğru biraz eğilip bağırmıştı.
-'' Babamla yemek yemem gerekiyordu ondan '' dedim onun gibi yüksek sesle.
-'' Anladım ee ne içersin hadi gel alalım'' dedi.Normalde içki içen bi insan değilim ama böyle birlikte bir araya gelince bi kaç bardak içmişliğim vardır .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O adamı seviyorum ! ( Düzenleniyor )
ChickLit" Gülüşüne aşık olduğum kız 'benim minik dünyam olur musun ?' "... Ateş&Derin Hiç bir aşk sonsuz değildir. 2.kitap "O.A.S (Hissiz ) " 3.kitap "Yasak (O.A.S)"