1

82 2 0
                                    


Merhaba ben Eunsu 17 yaşındayım. Melezim ve bir tane ikizim var Mizra çok tatlıdır okuldaki diyemicem çünkü biz okula gitmiyoruz dediğim gibi dünyadaki en güçlü yaratığız anne ve babamız öldü bir trafik kazasında. Melez efsanesine göre 18 yaşımıza girdiğimizde kendimize sürü bulmak zorundayız ve benim kurt kökenliğim o zaman tamamlanmış olacak, ve benim sürüm sadece kurtlardan oluşacak Mizranınki ise 2 tane vampir 6 tanede de kurttan o kurt kökeni yok ama o 2 tane elementi yönetebiliyor oda su ve ateş. Ben kurt, büyücü vampirim ben böyleysem mizrada öyle olacak değimli. Ve bizim sol omzumuzda dövme var melez dövmesi var sürümüzden biriyle uyumlu bizde yarıları var ve o kişiyle tam olarak birleşirse hem sürümüzü hem de hayatımız boyunca birbirimize salı caz. Ve size bomba olayı söyleyeyim benim tam 7 tane kurt arkadaşım var hemde bunların arasından birisin dövmesi benimle uyumluymuş ve ben daha yeni öğreniyorum ismi ne biliyor musunuz sürpriz yapıp sonra mı söylesem şimdi bilemedim açıkçası tamam hazır mısın bende hazırım Jungkook benim bağlanacagım hayatım olacak kişi.Zaten onlarla tanışalı alt tarafı 10 sene olucak ve ben daha yeni öğreniyorum zaten onlar 7 kişi 1 de ben zaten sürüler 8 kişilik olması gerekiyor ben buldum bile çok şanşlıyım yine...


BTS'NİN MelezleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin