Önceki bölüm
Ve arkalarından gelen bir ses duyarlar
________________
Bu chica' dır . Genç kızla genç oğlan kızarırken. Chica ise sırıtıyordu.
" Eee gençlik ne oluyo?? "
Bunu söylerken bile sırıtıyordu. Genç kızla, genç oğlan bir bahane düşünürken Kahramanımız olan zil bir kez daha günü kurtardı. ( :D) bundan faydalanan genç kız ve oğlan sınıfa doğru adeta Kartal gibi sınıfa uçtular . Chica ise arkalarından mal mal bakıyordu sonra oda sınıfa gitti.
Okul çıkışıydı. Genç kız kitaplarını topluyordu.hala aklında birkaç soru vardı. Soru 1 foxy ona gerçekten aşık mı? Soru 2 yeni gelen kişiler nasıl birileri? Soru 3 acaba yeni gelen kişilerle arkadaş olabilir miydi? Soru 4 nasıl popüler olabirdi .
En sonunda çantasını toplayıp sınıftan çıkmıştı ve eve doğru yürüyordu. Aklında hayla aptalca sorular vardı . O bunları düşünürken çoktan eve varmıştı. Bugün annesi mesayi yapıyordu babasıda kahveye gitmişti. Bu yüzden evde yanlız dı. Anahtarla kapıyı açtı ve içeri girdi ayakkabılarını çıkarıp odasına gitti. Çantasını bir kenara fırlattı ve üstünü giydi ; bol bir pembe üstünde unicorn olan t-shirt giydi (FecriMutlu senin için ekledim unicorn u ) . Altında kısa siyah şortunu.
Alt kata inip televizyonu açtı . Karşısına geçip izlemeye başladı. Bir kaç saat sonra yatağa girdi. Bir süre sonra uykuya daldı.
Sabah olmuştu. Genç kız alarmla uyanarak. Üstünü giydi. Elini yüzünü yıkayıp. Aşağı indi annesinin yaptığı yemeği yiyip. Çantasını aldı ve evden çıktı. Okula doğru yürüdü. Okulun yanına geldiğinde okul kapısının önü baya doluydu. Sanırım yeni öğrenciler gelmişti. Genç kız kalabalıkları itip en öne geçmişti. İki erkek ve bir kız vardı.
-----------------
1. Oğlan : sarı saçlı siyah gözlü , beyaz gömlek siyah pantolon ve siyah papyon l2. Oğlan : yeşil saçlı yeşil gözlü, beyaz gömlek siyah pantolon yeşil gravt.
1. Kız : Pembe saçlı sarı gözlü, beyaz gömlek pembe etek beyaz külot çorap ve pembe grvat .
------------------Arkadaşlar kızı ben uydurdum belki ihtiyacımız olur diye ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Parça - FANGLE
Teen Fiction(#663) Seni seviyorum ve her zaman seveceğim. Seni sevdiğim için bunu yapıyorum. Ama şimdi burada dur. ---- Seni seviyorum! Şimdi git! İkimiz için yaşa! Ben olmasam bile ayakta dur! Sen güçlü bir kızsın! Sana inanıyorum! Şimdi git!