-Nem megmondtam neked, hogy várj meg?-mordult rá vöröskénk a fiúra.
-Én vártalak...de azt hittem elfeledkeztél rólam és azért nem jössz-felelte bűnbánóan.
Nem volt hazugság amit a szeplős beszélt. A majdnem mindig pontos hercegünk elfeledkezett az esti programjáról. (tudom én hogy most Lenny face-val olvastad ezt a mondatot. Égj a pokol tüzében te perverz)
-...Talán kicsit elkalandozott a figyelmem, de akkor is! Ne kockáztass-kapcsolta le szobájában a villanyt Todoroki.
-Nagyra becsülöm hogy aggódik értem a hercegem-mosolygott lágyan Deku, bár az este homályát nem tudta felülmúlni ragyogása.
Nagyjából 10-15 perc elteltével Todoroki egy hátizsákkal a hátán lépett ki az ablakon, majd a fiú mellé ugrott ami kicsit húzós volt ugyan, de sikeresen átért a másik oldalra.
A brokkoli hajú kicsit furcsállta ezt a nagy készülődést. Minek a táska? Mit pakolt bele? A kérdések száma egyre csak nőtt, de nem mert rákérdezni egyikre sem.
Lemásztak a vár faláról amilyen csöndben csak tudtak, majd a lehető legmesszebbre mentek. A szeplős fiú nem értette miért sürgeti őt annyira a herceg hogy siessenek. A megbeszélt hely helyett is inkább egy kisebb erdőben álltak meg és pihentek kicsit.
-Miért siettünk ennyire? Szerintem kicsit túlzás volt ilyen messzire is menni...-mondta Deku kissé lihegve.
A herceg csak hallgatott egy ideig és a fiút egy pillantásra se méltatta. Levette hátáról a hátizsákot, lefeküdt és a hátizsákot párnaként használta.
-Nem úgy volt, hogy meg akarsz tanulni mágiát használni? Akkor meg mire vársz?
-Fogd be. Idegesítő vagy-morogta Todoroki.
-T-tessék? De hát-
-Te tényleg egy idióta vagy-szakította félbe, majd felült és a fiú felé nézett-Inkább csak maradj csöndben és aludj, késő van.
-De vissza kell menned. Így aggódni fognak érted.
Ismét nem érkezett válasz. A brokkoli hajú fiúnk úgy döntött, hogy nem firtatja tovább a témát. Közelebb ment a vöröskéhez, majd lefeküdt mellé. Egymásnak háttal feküdtek, mikor az egyik megszólal.
-Hé...egy erdőben vagyunk. Ne akard bemesélni nekem hogy nincs más hely ahol aludhatsz.
-De hideg van, és fázok.
-Te vagy a mágus vagy mi, csinálj tüzet!
-Nem olyan a mágiám, nem tudok tüzet csinálni! Amúgy is, miért nem megyünk az otthonomba és alszunk ott?
-Mert még nem tanítottál semmire, és addig nem mész sehova.
-De hát-
-Semmi de! A te hibád-szakította félbe ismét.
A két fiú még egy ideig veszekedtek egymással, de mikor már mind a ketten kifogytak a mondanivalóból, szépen álomba merültek miközben egymás hátát melegítették.
Lol ez elég rövid lett, de ez az ára annak hogy valamivel sűrűbben vannak részek. Mindenesetre, további szép napot~
YOU ARE READING
Perzselő érintés /felfüggesztve/
FanfictionAdott egy anime: Boku no hero academia. Imádom, szóval nem volt kérdés hogy lesz belőle egy fanfici :3 ha te is őket preferálod, akkor csatlakozz, eme csodás történethez.