Την επομενη μερα με ξυπνησε το ξυπνητηρι μου. Επρεπε να παω σχολειο. Ετοιμαστηκα εφαγα πρωινό και κατευθυνηθηκα στο σχολειο. Δεν ειχα ορεξη για τιποτα. Μολις εφτασα στο σχολειο εντωπισα απο μακρια τα παιδια. Δεν ηθελα να τους μιλησω ομως για κακη μου τυχη με ειδαν και ετρεξαν κοντα μου
L-Αναστασια?
Ανα-Ναι?
K-Τι εγινε?
Ανα-Τι εννοεις?
Anni-Γιατι ο kookie δεν εχει κεφια? Μας ειδε και δε μας μιλησε. Μας αγνοησε. Εγινε κατι?
Ανα-Ε? Οχι! Παω στη ταξη! Τα λεμε!
L-Μισο! Γιατι τα ματια σου είναι κοκκινα? Εκλαιγες?
Ανα-Οχι οχι! Φευγω γεια σας.
K-Μμ τα λεμε.Ετρεξα στη ταξη για να μη καταλαβουν κατι τα παιδια. Οταν μπηκα οι ματιες μας συναντηθηκαν. Τα ματια του ηταν κοκκινα. Δεν μπορουσα να τον βλεπω ετσι. Πριν κανω οτιδηποτε ηρθε κοντα μου.
Jk-Μπορουμε να μιλησουμε? Μην με αποφυγεις σε παρακαλω! Ειναι σημαντικο! Παμε καπου μονοι μας?
Εγω απλα του εγνεψα και πηγαμε στο μερος που ειμασταν και χθες.
Jk-Ακου. Σ αγαπω πραγματικα. Δεν μπορω χωρις εσενα. Χθες που εφυγες απομονωθηκα και εκλαιγα ολη μερα. Και εσυ αυτο εκανες το βλεπω στα ματια σου.
Ανα-Jungkook ειναι ανοφελο.
Jk-Ασε με να τελειωσω. Χθες μιλησα με τα παιδια τους εξηγησα τα παντα. Τους ειπα πως νιωθω για σενα και καταλαβαν. Ετσι μιλησαμε με τον μανατζερ και καταφεραμε να τον πεισουμε να κανουμε μια προσπαθεια να δουμε πως θα αντιδρασουν και μετα θα δουμε.
Ανα-Δηλαδη...?
Jk-Ναι Αναστασια σε παρακαλω ας ειμαστε μαζι παλι.
Ανα-Σ αγαπω πολυ και το ξερεις αλλα δε ξερω και αμα δεν με δεχτουν οι φανς τι θα κανουμε?
Jk-Θα δουμε. Και σε παρακαλω μη σκεφτεσαι ετσι θα δεις ολα θα πανε καλα. Ας ειμαστε μαζι τουλάχιστον για τωρα.
Ανα-Ενταξει.
Jk-Σ ευχαριστω.
Ειπε και με εσφιξε στην αγκαλια του.
Ανα-Τα παιδια ανησυχισαν.
Jk-Ας μη μαθουν ομως τι εγινε
Ανα-Εχεις δικιο.
Jk-Αντε παμε στη ταξη τωρα.Η υπολοιπα ωρα στο σχολειο περασε ευχαριστα. Οταν τελειωσαμε πηγαμε στην εταιρεια εκει εφαρμοσαμε το σχεδιο των αγοριων για να με παρουσιασουν στις Army. Πραγματικα φοβαμαι τις αντιδρασεις αλλα ο kookie μου ειπε να ειμαι θετικη και αυτο θα κανω. Πηρα και τηλεφωνο την ξαδελδη μου και της τα πα ολα. Χαρηκε οταν έμαθε οτι θα με παρουσιασουν ως η κοπελα του Jungkook. Μιλησα και με τη κολλητη μου την Αννα απ την Ελλαδα της τα ειπα ολα. Μπορω να πω οτι παρα ενθουσιαστηκε αλλα ενταξει.
Καπως ετσι οι μερες περασαν. Με παρουσιασαν στις φανς ακομα δεν υπαρχουν ιδιαίτερες αντιδρασεις. Θα δειξει το μελλον. Αλλα εγω με τον Kookie ειμαστε πολυ καλα. Τον αγαπω! Δεν νομιζω να αγαπησω αλλον ανθρωπο ετσι! Ειναι μοναδικος για εμενα!
~4 μήνες μετα~
Περασαν 4 μηνες απ οταν με παρουσιασαν τα αγορια στις Army. Οι αντιδρασεις δεν ειναι καλες. Σκεφτομαι οτι πρεπει να χωρίσω τον Kookie μου και δε θελω αλλα πρεπει.Σημερα ξυπνησα για το σχολειο με ενα κακο προαισθημα. Δε ξερω τι μπορει να ειναι. Ετσι οταν ημουν ετοιμη βγηκα εξω που με περιμενε ο Kookie φυγαμε μαζι για το σχολειο.
Jk-Αναστασια πρεπει να σου πω κατι.
Ανα-Πες μου
Jk-Θα αλλαξω σχολειο. Θα παω στο Καλων Τεχνων
Ανα-Μα αυτο δεν είναι αρκετα μακρια απο εδω?
Jk-Ναι αλλα πρεπει να παω για το συγκροτημα.
Ανα-Αρα δε θα βλεπομαστε τοσο συχνα?
Jk-Ναι... κοιτα σχετικα με αυτο...
Ανα-Ναι?
Jk-Δε μπορω να το πω
Ανα-Ποιο?
Jk-Νομιζω πως θα πρεπει να χωρισουμε.
Ανα-Επειδη θα ειμαστε μακρια?
Jk-Επειδη θα ειμαστε μακρια επειδη δε θα εχω τοσο χρονο να ειμαι κοντα σου επειδη οι φανς δεν εχουν τη καλυτερη εντυπωση για σενα.
Ανα-Ενταξει καταλαβα. Οποτε σημερα ειναι το αντιο?
Jk-Συγγνωμη
Ανα-Να ξερεις πληγωθηκα. Θα σ αγαπω για παντα οπως δε εχω αγαπησει και δεν θα αγαπησω κανεναν. Ελπιζω να με θυμασαι. Αντιο Jungkook σ αγαπω.
Jk-Και εγω σ αγαπω πολυ. Αντιο.Αυτο ηταν το αντιο μας. Απο εκεινη την ωρα δε ξαναμιλησαμε. Ειχα πληγωθει πολυ. Δεν περιμενα να τελειωσει ετσι. Σταματησα να ακουω bts αλλα συνεχισα να κανω παρεα με τα παιδια στο σχολειο και τους ευχαριστω που ηταν εκει για εμενα οταν εκεινος εφυγε. Και καπως ετσι περασαν τα επομενα 5 χρονια της ζωης μου.
●●●●●●●●●●●●●
Γεια σαςςς💘
Αυριο 8ο κεφάλαιο
Απο το επομενο γυρναμε στο σήμερα δηλαδή στη συναυλια❤
Ελπιζω να σας αρεσει💜
Αστερακι και σχολιο αν θελετε💋
YOU ARE READING
When I met him {Jeon Jungkook}
FanfictionΗ Αναστασια εδω και 5 χρονια εχει μετακομισει στη Κορεα. Καποτε ηταν μεγαλη θαυμαστρια της kpop και πιο συγκεκριμενα των bts. Μετα ομως απο μια ιστορια που ειχε στο σχολειο δεν θελει ουτε να τους σκεφτεται. Τι θα γινει ομως οταν οι φιλες της την ανα...