Şu an karşımda öylece bana bakıyordu. İlk önce beni fark etmemişti. Yanındaki bir kızla konuşuryordu .Beni görmesini Cenk sağlamıştı birazda. Koluna öyle bir vurdu ki. Evet dikkat ederseniz dürttü demedim! Vurda dedim .Ne oluyor manasında ona baktı oda kaş göz yaparak beni gösterde. İlkten umursamaz bir tavırla bakıp önüne döndü sonradan gözlerini kocaman açmış bir şekilde bana doğru bakmaya başlamıştı. Elbisem biraz kısaydı. Bunu oda fark etmiş olacak ki sinirlemeye başlamıştı.
Dikkatimi toplayıp masada tek başına duran Sevgi’nin yanına gittim.
Selam diyip ona sarıldım.
Selam nasılsın yani nasılsınız dedi kereme bakarak herkes farkındaydı aramızda bir soğukluk olduğunun
Yani fark etmiş olmalısın ki biraz limoniyiz bilirsin işte ha bu arada geçende seni üzdüm galiba yani yaşadığın üzücü bir şeyi hatırlamana sebep oldum demiştim dolmuş gözlerine bakarken konuyu açınca hassaslaşmıştı farkına varınca kendime kızdım.Böyle bir günde napıyorum ben ya.Hem biz bugün neden burda toplandık!
Ahh yok yani evet biraz üzücü bir olay dedi göz yaşlarını silerken.
Anlatmak istersen burdayım biliyorsun dimi.Dedim surtını sıvazlarken aramızda bir sıcaklık olmuştu kerem’in kaza olayından sonra.
Aaa ben birini çok sevmiştim.İsmi Tunahan’dı.Bu isim bana tanıdık gelmişti ama nerden.Biz birbirimizi çok seviyorduk.Bana evlenme teklifi etti.Okadar çok şaşırdım ki ne diyeceğimi bilemedim.Biz evlendiğimiz gün kaza yaptık.O beni korumak için araba takla atarken üstüme kapandı.Ben hafif sıyrıklırla atlattım ama durumu çok kötüydü.O gün acilde Savaş vardı.Ne yaptıysa hayata gerdi dönmedi.Ben sevdiğim adamı o soğuk odada bıraktım sanki hala ordaymış gibi geliyor bazen.Ya da Baş hekim odasından çıkacak gibi hissediyorum.
Bingo!Evet gelmeden önce kontrol etmiştim hastane hakkında olup bitenleri bunu okuduğuma emindim.Çok üzülmüştüm.Oda üzülmüştü.
Ben seni üzmek istemedim ama galiba üzdüm dedim dudaklarımı büzerek.
Hayır hiçte üzülmedim aslında.Çünkü onun hakkında konuşarak yaşadığımız o şeyleri unutmuyorum.Beni dinlediğin için sağol.Bence sende kaybetmeden birşeyler yap dedi bana göz kırparak.
Başımı sallamakla yetindim.Haklıydı aslında yani ne olurdu bir kere şu gururumu ayaklar altına alsam.Hiç bir şey sadece beyni mi değil!Kalbi mi dinlermiş olurdum.Evet bu gece ya bitecekti bu iş ya da tamamen kapanacaktı.Evet beklediğim işaret buydu galiba en sevdiğim şarkı çalıyordu.
Gökhan Özen-Ne fark eder…
Kerem’e doğru döndüğümde kalbim buz kesildi.Evet buna yemin edebilirdim.
Paylaşır mıydın tamda şu an da acımı benimle…
Hissedemezdi çünkü şu anda Kollarını ahtopot gibi sardığı kadınla samaş dolaş dans ediyordu.Canım acıyordu.Ve kalbim attığını hissetmiyorum.Galiba kalbim öldü.Evet buna yemin edebilirim.
Olamadık senle çok belli buna çok üzülüyorum…
Arkamı sessiz sedasız onlara döndüm ve şarkıya kendimi verdim.
Hissedermiydin en uzaktan tuzu mu teninde.
Evet hissediyorum.Onun parfüm kokusu resmen bütün salonu kuşatmış durumdaydı şuan.
Şimdi ağlamak geldiyse içinde ne fark eder…
Evet ne fark eder ki.O başka bir kadınla.Benim sevdiğim adam başka bir kadınla ve ben ben bir şey yapamıyorum.Yapmam gerekn tek şey burdan gitmek ama onuda yapamıyorum.Yavaşça kafamı arkaya doğru döndürdüğümde kız elini kerem'in beline bir sülük misali yapıştırmış hararetli hararetli birşeyler konuşuyordu.Sonra kerem'in cebinden telefonu kendi çıkarıp!özellikle belirtmek isterim.Kendi elleriyle çıkardı telefonu kız!Gözlerimi kocaman açmış onları izliyordum.Kız galiba numarasını telefona yazıp kereme uzattı ve ortadan kayboldu.O ara gözlerimiz birbirine denk düştü.Özle,aşk,nefret,iğrenme her ne kadar duygu varsa öyle bakıyordum onun gözlerine o ise sadece ÜZGÜNÜM bakışı atıyordu bana...
Kerem'in ağzından...
Onu merdivende görünce sanki dünyada ki bütün kadınları ayıplamak için yaratılmış düye düşündüm.Dudakları ,gözleri,burunu,beli,bacakları...Bir dakika bacaklarımı!Bu elbise neden bu kadar kısa Zeynep ha!Cevap ver!Bu soruyu kendi kendime değilde ona sorsam daha iyi olur!Merdivenden aşağıya inip sevginin yanına gitti ve uzunca konuşmaya başladılar gözlerimi ondan alamıyordum.Bir tek ben değil bütün erkekler!Onları öldürmek istiyordum.Eğer kafam dağılmazsa olay çıkacaktı eminim.O ara biri gelip beni dansa çağırdı.Tamda zamanı.Çünkü Zeynep'in en sevdiği şarkı çalıyorduç Ve Zeynep bizi bu halde görürse resmen cuk diye bu duruma oturacak bir şarkıydı.
Kız resmen ahtopot gibi bana sarılmıştı kulağıma eğilip bu gece bir yerle gidelim mi diyince iğrendim açıkcası.Önceden olsa gülerdim.Ama şimdi bir ara gözüm Zeynep'e kaydı arkası dönüktü bu içime su serpti şarkı bitmişti ama ben hala kurtulamadım.Daha ne olduğunu anlamadan cebimden telefonu çıkaarıp numarasını yazdı ve gitti.O ara gözüm Zeynep'e takıldı.İçim acıdı çünkü bana o kadar farklı duygularla bakıyor ki.Hele hele.Nefret ve iğrenme duygusu ağır basıyordu.Üzgünüm Zeynep bunu yapmak zorundayım.
Ne yapmak zorundasın abi.Hay içine ediyim hah cenk allahım resmen suan korkudan nefesim kesildi diyebilirim.
One lan avına sinsice yaklaşan bukalemun gibi olum az dikkatli ol be.
Pardon abide de sen ne diyodun.
Boşver uzun konu sonra konuşalım Dedim ezgiyi ima ederek.
Konu Zeynep ve ona soğuk davranman demişti elindeki içkiyi yudumlarken.
E yuh nasıl anladın dedim merakıma yenik düşüp.
Eee buna kadın hissi denir beyler.O ara gülüşmeye başladık.Bir ses duyduğum bir ses sayesinde beynim feleğim döndü.
Eevet arkadaşlar buraya toplandık ve neden toplandığımızı merak ediyorsunuz demişti gülümseyerek it savaş!Bu tabir ona cuk oturdu.
Ben sizin huzurunuzda birisine birşey sormak istiyorum demişti yine gülerek!Ne soracaksan sor be adam seni dinliyemem ben akşama kadar.
Evet doktor Sayer.
Evet dedik Zeyneple aynı anda o ara herkes bir bana bir Zenep'e bakıp fısıldaşmaya başladı.
Zeynep Sayer dedi savaş bu sefer.Öyle desene oğlum bende ben sandım ya.Bir dakika Zeynep Sayer mi?
Herkesin huzuruzda sana soruyorum.Benimle evlenir misin?Dankk galiba tansiyonum düştü.Ne diyor lan bu.Herkes fısır fısır konuşmaya başlayınca gözüm Zeynep'e kaydı.Oda benim gibi şaşkın ve korkmuştu.Biliyordu olacak şeyleri savaş'ın başına gelecekleri.Bana doğru baktığında sadece kafamı salladım.
Yapma Zeynep Lütfen...
Zeynep'in ağzından...
Savaş'ın söylediği şeylerden sonra Kerem'e baktığımda oda şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.Belliki canı yanmıştı.Benimde canım yandı Sayer!Nerdeydin ben acı çekerken sen ha!O koskoca günler nerdeydin sen!Konuş şimdi yapma de hayır de evlenme de!O kadar aşk cümleleri kurdun zor gelmedi bunu da kur Kerem zor gelmez emin ol!Ama bundan sonra zor gelecek Sayer !Bundan sonra can yakma sırası bende artık ben üzülmeyecem sen üzüleceksin senin canın yanacak!
Evet Kerem yapacam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek ve Kadın
RomansaEvlenirsin ve hayatını onunla birleştirirsin herkesin yaptığı gibi.. Boşanırsın ve hayatlarınız ayrılır... Peki her şey bu kadar kolay mı? Yaa kaderler bir yazıldıysa? Kadere inanmak gerekir... Çünkü onlar birbirlerinin kaderiydi.