Jako každý den i dnes jsem se jen tak procházela po budově školy, byla jsem zamyšlená a mírně nesoustředěná … Hlavně z toho důvodu že se blížil konec pololetí a já se bála že propadnu.
Tak moc jsem nedávala pozor, že jsem do někoho narazila.
Ten někdo byl pan učitel.Vysokej, s dobře udělaným tělem, dobrý stylem, s bujnou kšticí a nemohla jsem si nevšimnout těch jeho zeleně smaragdových očí.
Jmenoval se Styles a učil tu sotva rok. Mezi mými spolužačky byl přezdívanej "Harold" podle jeho křesního jmená Harry.
Něco ale na něm bylo zvláštní a magické. A to mě docela zaujmovalo, jenomže byl to stále učitel a já studentka...
Káva, kterou nesl se mi rozlila po bílé blůze a vytvořila na ní neskutečně velký a tmavý flek. Napříč tomu, že flek byl tmavý, mi blůza začala prosvítat a tak šla vidět podprsenka.
„M-Moc se omlouvám“ vykoktala jsem, když jsem viděla jeho výraz.
Teď jsem si akorád zase všimla jaká to je kunda, byl vážně pěkněj…
Moc často jsem na jeho hodiny nechodila...Teď toho lituju. Slyšela jsem od spolužaček na něj samou chválu.
„Není to tvoje vina…“ řekl hlubokým chraplákem a podal mi jeden z kapesníku. Otřela jsem si blůzu a nad flekem jsem jenom povzdechla. Jak to dám sakra dolů? Pomyslela jsem si.
„Nestalo se ti nic? Nejsi popálená?“ kladl mi jednu otázku za druhou a nemohla jsem si nevšimnout, že sem tam mi koukne na prsa.
„Ne je to v pohodě“ zalhala jsem, vlasně to nebylo vůbec v klidu. Blůza za čtyři kyla v hajzlu, ale co se dá dělat..Co se stalo, stalo se.
Všichni na nás zírali a něco si šuškaly. To mi ještě scházelo, už tak mě půlka lidí ve škole má za štětku, která propadá z matiky.
„Nechceš jít nachvílu ke mě do kabinetu?“ optal se mě a já na něj jen nechápavě podívala, skoro bych přísahala že to znělo jako návrh na něco víc. Heh.
Když spozoroval můj výraz hned dodal;
„Je tam teplo a můžeš si tu blůzu nechat uschnout na topení“ pousmál se a já v tom jeho usměvu hledala nějaký skrytý význam. Mě ďolíčky a to já naprosto žrala. Jeho úsměv by mohla být silnější droga jak kdejakej kokain.
Nakonec jsem teda kývla, protože právě zazvonilo a on mi nabídnul, že mi omluví hodinu. To se nedá odmítnout.
Kabinet měl jen pro sebe a skoro na konci školy.
Byl kousek od tělocvičny, takže tam teď v raních hodinách nikdo nebyl. Otevřel dveře do kabinetu a pokynul mi k tomu abych vešla. Byl to sympaťák a právě v tůhle chvíli mě to začalo šíleně vzrušovat. Začínala jsem cítit jak tam dole vlhnu.
Pohodila jsem svými vlasy a posadila se na pohovku, která vypadala poměrně uklizeně. Nemohlo mi uniknout, že zamkl. Přehodila jsem nohu přes nohu a v té krátké sukýnce jsem si naprosto jistá, že na malý moment zaregistroval mé skoro až na kost promočené kalhotky.
Přišel ke mě a posadil se tak aby se jeho koleno opíralo o to moje. „Slyšel jsem že máš špatné známky z matiky " pozvedl obočí a ruku mi položil za hlavu. Jen jsem tupě přikývla. Lišácky se usmál a rukou mi přejel po stehně.
,,Myslím že bych s tím mohl něco udělat ...Ale nic není zadarmo“ podíval se na mě a já v tu chvíli ucítila vlnu vzrušení která mnou projela.
„To by bylo fajn“ pohlédla jsem na něho a rukou se dotkla jeho stopořeného penisu, který se dral z kalhot ven. Podíval se na mě a pousmál se , netrvalo mu ani moc dlouho a sundal si kalhoty. Přiklekla jsem a strčila si jeho úd do úst. Myslím že jsem kouřila výborně protože jeho vzdychání mluvilo za vše.
Zrychlovala jsem a on mi šel pánví naproti. Jeho penis se mi otíral o mandle ale byla jsem tak sylně vzrušená, že mi to ani nevadilo. Zatím co jednou rukou mi držel vlasy, tou druhou mi spracovával prsa. Jakmile mi naplnili ústa lahodnou tekutinou, bez zaváhaní jsem polkla.
Zvedl mě, odhrnul mi vlasy z obličeje a kousl mě do rtu. V tu chvíli jsem cítila jak mi mé intimní partie vydávájí jasné příkazy k tomu co mám dělat, vlasně bych si v tu chvíli byla naprosto jistá, že jsem měla mozek uplně někde jinde.
Rukou mi zajel pod kahotky aby zjistil můj „Vlhnoucí“ stav. Poté se pousmál
„Takže to opravdu chceš ty kurvičko?“ řekl a otočil si mě k sobě zadkem. Chytl mě za vlasy a silně je zatáhl dozadu. Penisem vyhledal mou jeskyňku a pak silně přirazil…
Vyjekla jsem slastí. Jeho přirážení bylo tak silné, že jsem zezačátku neměla vůbec odvahu mu jít naproti, ale po chvíli jsem přece jen šla. M*dal mě tak divoce a dokonale že jsem se neubránila vzdychání. On vzdychal také, bylo to skoro jako soutěž o to kdo bude vzdychat hlasitěji.
Když už jsem myslela že budu vyndal ho a otočil mě k sobě obličejem. Jeho nakudrnatělé vlasy už neměli takovej push up efekt a u jeho čela byli mírně mokré od potu.
Své nohy omotal kolem své pánve a ve vzduchu mě donesl na jeho stůl. Lehla jsem si na záda a dál snášela ty jeho přirážky, užíval si to jako kdyby snad měsíc nepích*l. Byla jsem v rauši… Když mě zaplnila vlna tepla i on poznal, že už budu a pravděpodobně on se chystal udělat taky.
Vytáhl ho ze mě a vystříkal se mi na břicho. Nahá a spocená jsem ležela na tom stole jako kus hadru. Byla jsem zmožená a to co se právě odehrálo jsme oba vydýchávali. Zval mě do náručí a odnesl na pohovku, kde jsme si oba lehli. Já spočinula na jeho hrudi, která byla zdobená tetováními.
Po půl hodině jsem se zvedla, pozbírala své věci, které jsem si následovně oblékla a poté beze slůvka odešla.
Když jsem později odpoledne šla ze školy, na chodníku mě zastavilo menší černý renault a v okýnku řidiče se oběvil nečekaně pan učitel Styles.
,,Máš za dva...Ale pokud by jsis to chtěla vytáhnout..Stačí se zastavit" řekl lišácky, naposled si mě prohlídl od zhora dolů, na oči si nasadil sluneční brýle, poté zařadil a odjel.
ČTEŠ
❤Dirty short stories❤ (+15)
FanficTyto příběhy jsou určené jen perverzákům. Striktně a kategoricky zakázan pro osoby mladší 15 let!! Jinak příběhy jsou přepsané. Povídky jsou inspirovány hlavně členům skupiny One Direction, ale kdyby někdo chtěl napsat o někom jiným, stačí mi napsat...