Silje's POV
Da eg våknet så eg at 'Dn også hadde sovnet, hun som skulle døgne å alt.. Jajja, det var 4 timer til billettene kom ut så vi hadde god tid. Eg listet meg inn på badet og tok en bøtte som stod der, så gylte eg det med iskaldt vann og gikk ned på kjøkkenet, så tok eg noen isbiter oppi bøtter og gikk opp på rommet igjen. Dn sov heldigvis fortsatt.. Eg listet meg bort til sengen hennes og tok fram mobilen gor å filme, så helte vannet over henne!
"Det så kaldt ut.."
Dn's POV
Eg våknet med et rykk, eg var iskald og såg at Silje stod der og lo av meg mens hun filmet, gaaad eg er jo bare i undertøy! -Brhh, så kaldt, din tulling , ropte eg lavt til henne. Da lo hun bare enda mere..
-Du legger ikke det der ut sant? spurte eg da eg såg at hun hadde stoppet å filme og hun begynte å trykke på mobilen sin. -Neida, eg bare sender det til deg, sa hun og smilte. "Takk og lov" Etter kanskje et minutt fikk eg en 'video'melding av Silje, bra.. Da løy hun ikke. Da eg var på vei til å gå inn på Instagram, tok Silje mobilen min og begynte å trykke på noe. -
Hey! Hva gjør du?? -Ingenting, mumlet hun tilbake. Eg prøvde å ta den tilbake men hun kom seg unna og gikk litt lengre inn i rommet. Jajja, imens gikk eg inn på badet og skiftet til tørre klær. Da eg kom ut igjen gidde Silje mobilen min til meg og smilte voldsomt.. "Wired"
-Hva er det?? spurte eg.
-Ingenting, sa hun og smilte enda litt mer. Jajja..
Eg gikk inn på Twitter og så at eg hadde fått MASSE 'likes. -Hva er du gjort, spurt eg forundret.
-Eg bare la ut en 'liten videosak sa hun og smålo. -Det var ikke "den' videoen sant!? spurte eg forvirret.
-Ehm, det kan hende det jo, sa hun og braste ut i latter.
NEEEI! Buhu, så flaut..
Isac hadde reetwittet videoen, det forklarer alle 'likesene.
Jajja bare han ikke mobber meg.
-Tulling, mumlet eg til henne og sjekket Facebook. Eg sjekket profilen og så at 'de som jobber med/for Isac' hadde postet et innlegg for noen minutter siden. Det stod at de hadde ankommet Bergen og at ellioteers hadde møtt opp. -Absldnakksl...! ISAC HAR KOMMET FOR Å SE ETTER MEG! Det er jo ikke noe M&G eller konsert så.
GaaaD, hadde aldri trodd det!
Vet det er litt rotete men..
Mer?
ESTÁS LEYENDO
Isac You love me
Fanfic"Isac you love me" handler om 13 år gamle /Dn. Hun er en ellioteer og bor i Bergen. Da hun blir oppdaget av Isac Elliot blir Hun overlykkelig, hvem hadde Ikke blitt det? Da de møtes blir det bare enda bedre..