Arkadaşlar bölüm geç geldi. özür dilerim. yazılılar yeni bitti de en kısa zamanda yeni bölüm atmaya çalışcam. FOREVER YARMAGÜLLL :DDD yardırtttcam... :DD(yazım hatalarım olabilü dikkate almayın :D)
Değişcem bu sefer kararlıyım. Hatta hemen yarın bu geğişime başlamak lazım.
-Yarmagüll!! Yemek hazır hadi kızım!
Anons geldi işte.Allahım bu kaderin bir cilvesi mi? Damaaamm şu yemeği yiyim ondan sonra kararımı uygularım. Ne demiş atalarımız: Bugünün işini yarına bırakma Erteleyebildiğin kadar ertele.Kafamı kaşımaya üşenirken yemeğe uçarak indim.Fiftiblex evde uçmak da zor oluyor tabii... Acaba annem hangi mutfakta?Neyse ben bulurum.Anons yaptırıyım. Off ya zengin olmak da zor iş.. Neymiş... zor işmiş.. Yok yok bunu demiycektim.Neymiş...Evimiz küçük olursa şanımız zedelenirmiş de... Sanki elli katın ne lüzumu var arkadaş?Eve erkek atsam ne aneyin ne babonun ruhu duymuycak. Lan bizi ararken kendileri kaybolur.Aslında güzel fikirmiş de eve atarsam kaybederim şimdi ben onu.Sonra da onu bulana kadar zayıflarım zaten. Kendi kendime kahkaha atmaya başladım yaa. Deliydim zırdeli oldum. Ahaa!! Yemekte tavuk sote var.Yaşaasııınnn!!! Yanındaki ıvır zıvırlar beni ilgilendirmez sadece tavuk soteye odaklanıyorum.Yemeğimi doya doya yedikten sonra.. Demeyi çok isterdim ama ben doymam kiii...O yüzden abur cubur katın çıktım. Şaka Şaka. Ona ayrı bir kat açmadık. Gittim dolabıma önceden depoladığım zulalardan-cipis,kola,çikulata,çiklet fln- da yedim.Sonra odama bir hayvan giriş yaptı.Kim olabilir?Ben değilim.Kuzu da değil.O zaman CEREN!
-Ya Yarmagül Emre ile kafede buluşcaz sen de gelseneeğğğ
-Emre kim lan?
Ben bu lan sözcüğünü özel isim yaptım lan.
-Ya geçen avm de gördüüğüm üz çocuk işte.
-Haa.. Öküz desene olm anlamıyom.Hani kuzu olmayan öküz.
-Hee.. Damak tadına ters olan Emre.
-İyi.Gülme.Tamam.Yürü.Düş.Önüme.
-Durrr!!Nereye?
-Kafeye
-Off.Bir insan kılığına gir önce.
-Yav tm türü giysi odasından bir şeyler seçelim.
-İyi de sen hiç benim seçtiklerimi giymiyosun ki!
-Sen de giyilecek şeyler seçmiyosun ki...Giymiş miyim giymemiş miyim belli değil.
-Af buyur?!
Bu kızı da kendime benzettim ha. Çok kibardı bu.Kibar Feyzodan bile daha kibardı ama benle takılınca hayvanlaşıyo tabee.
-Yani mesela t-shirt seçiyon ama altına pantolon giydirmeyi unutuyon sonra da elbise diye yutturuyon.Sonra millet bacakları güzel olsaydı elbiseye acımazdım diyo.
-Bi kere onlar zaten elbise, t-shirt değil. Tamam tulum seçicem.
Peşinden giysi odasına yürümeye başladım. Allahtan yakın da çok yorulmadık.Tabisi ben bunu odamı giysi odasına, banyoya ve tabiki mutfağayakın seçtim. Berhuda şeytan üçgeni gibi lan. Sadece bu üçü arasında hareket ediyorum.Ağır vasıta tabi çok gitmiyo.Mazallah motorum fln bozulur balatam yanar hiiiç uğraşamam.Çoktan gelmişiz de Ceren tulum seçmeye başlamış bile.
-Bak, bu tulum nası?Hem mavi gözlerine de uyar.
Bi gözlerim mavi zaten.Gerisi ful babrika hatası.Bir de burnum fena sayılmaz ama yanaklarımın şişkinliğinden o da yüzümün derinliklerinde kaybolmuş. yok abi ben olmaışım. Anneaağğ ben olmamışım. Yok yapamamışsınız beni.Aç açç ben geri gircem olmuyo böyle.
-Hadi yarmagül öküzün trene baktığı gibi ne bakıyon. Giy de gidek!!
Haybinzıggımnoktacom. Nerdenbulaştımbuişenoktaorg. Bindik bi alamete gedeyoz kıyamete.