Capitolul 1

5 0 0
                                    

Isi ridica barbia, atintindu-si privirea catre tavanul de piatra al incaperii.
Isi trecu mana prin parul ud si isi coborî capul, in cautarea alcovului in care si-a lasat hainele si armele.
Lui Seth nu ii placea sa stea fara pretioasa lui sabie si fara cvarul sau in forma de semiluna, dar ritualul de purificare trebuia facut de fiecare Rhaka, cand venea dintr-o misiune.
Iesi din bazinul cu apa rosiatica si se imbraca in liniste, hainele acoperindu-i trupul zvelt, presarat cu cicatrici. Primise ordin pentru o noua misiune la scurt timp dupa ce s-a intors din cealalta. Sarise peste masa de pranz, dar cand unui Rhaka i se dadea o misiune, trebuia sa porneasa in indeplinirea ei cat mai curand posibil. Isi prinse la sold sabia si pret de cateva secunde studie lama incovoiata a cvarului sau, o secera facuta dintr-o bucata din sufletul sau si care nu avea sa se rupa sau sa se ciobeasca pana acesta va muri. Desi era cel mai tanar din breasla asasinilor Rhaka,avand doar 19 ani,Seth primea din ce in ce mai multe misiuni, dar asta nu il deranja. Voia sa il rasplateasca pe cel care i-a dat torul cand acesta nu mai avea nimic. Maestrul sau l-a luat sub aripa lui, dupa ce intreg clanul i-a fost omorat in Razboiul Imperial.
A pornit in graba spre poarta de lemn a orasului, calul lui fiind deja inhamat, gata de plecare.
Cand sufletul unui om ii este extras din corp, acesta pluteste liber spre ceruri. Totusi, sufletele pot fi folosite pentru a-i da unui soldat capacitate de vindecare rapida, abilitati omenesti dezvoltate sau altfel de puteri. Daca mai multe suflete ajung sa posede un singur corp, atunci acestea incep sa puna stapanire pe el, fiecare suflet incercand sa il acapareze pe celalalt, soldatul schimbandu-si totodata infatisarea. "Aceste creaturi poarta numele de Thaata", ii spusese maestrul sau pe un ton familiar, "iar misiunea ta, tinere asasin este sa scapi cat mai repede de aceasta amenintare. Ea tinteste orasul Vhalor, capitala Nyriei, iar imparatul a cerut ajutorul unui Rhaka."
Seth, porni la drum, in ritm alert, reusind sa parcurga in decurs de o zi mai mult de jumatate din drum. Ajuns intr-un platou, in mijlocul padurii, isi facu culcus la baza unui stejar batran din apropiere. Printre crengile copacilor se vedea turnul din Valor, locul unde isi facea veacul imparatul Nyriei.
Isi trecu o mana prin parul roscat, si ofta, scrutand cu privirea imprejurimile.
Auzi un fosnet si sari in picioare chiar in momentul in care calul sau incepu sa necheze agitat. Vocea unui barbat rasuna in apropiere, si se lasa pe vine, ascunzandu-se incet printre copacii cu trunchiuri groase, ascultand vocile care veneau din fata lui.

- Cred ca s-a ascuns pe aici pe undeva. E singur, daca tabaram toti 3 pe el, nu o sa poata scapa, zise cu un chicot barbatul.

-Nici nu o sa stie ce i s-a intamplat, se hlizi unul dintre ceilalti 2.

Seth inainta incet, ascuns printre umbre, pasind fara sunet, asemenea unei fantome care bantuie padurea. Nu avea sa fie luat prin surprindere de niste hoti amarati. Aveau sa il omoare, iar el stia asta. Si-a scos de la brau cvarul si se apropie incet de cei 3 vizitatori. Trebuia sa ii omoare el primul.
Cand lama in forma de semiluna straluci in intunericul noptii, hotii isi intoarsa capetele dar Seth se misca atat de repede inat cei 3 nu avura sansa sa isi dea seama ca era acolo decat dupa ce unul dintre ei fu doborat. Seth fana in fata, apucand glezna unui hot cu lama cvarului si tragand spre el. Acesta cazu cu un strigat, punandu-i in garda pe ceilalti.
Cel mai solid ataca, brazdand aerul cu o lovitura puternica de pumn, insa Set se eschiva si patrunse prin garda lui, crestandu-i pieptul cu secera. Acesta cazu in genunchi, iar set il izbi cu piciorul in tampla, lasandu-l fara cunostinta, cu sangele curgandu-i din piept. Taietura era adanca,iar acesta avea sa moara in scurt timp.Primul hot, cu glezna taiata, incerca sa ii puna piedica, apucandu-l de glezna, dar Seth se roti pe un picior si il calca pe cot, dislocandu-i-l.
Inauntru era racoare si domnea un iz de mucegai si praf. Scruta incaperea si se afunda mai mult in semi-intuneric, cand usa criptei se tranti cu zgomot si se inchise. Din bezna zari licarul unor ochi din care se simtea setea de sange. Nu era singur.
Perechea de ochi se misca imperceptibil de rapid si Seth se trezi aruncat in perete si auzindu-si coastele trosnind.
Gafaind, Seth isi cauta oponentul prin nimicul negru si simti suflarea rece a mortii apasandu-i ceafa.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 24, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Clanul RhakaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum