Τον ένιωθα να μπαίνει μέσα μου άγρια. Η ανάσα μου είχε κοπεί. Οι αναστεναγμοί μου μάλλον ακούγονταν σε όλο τον όροφο.
Το σώμα μου τον δεχόταν, κάνοντας με να κουνιέμαι στο ρυθμό του. Με έστελνε σε άλλη διάσταση. Το ένα μου χέρι έσφιξε το μαξιλάρι και το άλλο ακούμπησε την πλάτη του. Αμέσως το έπιασε και το σήκωσε πάνω.
《Εκεί》μίλησε αυταρχικά. Στάθηκε καλύτερα στα γόνατα και ανέβασε πιο πάνω τη λεκάνη μου. Αύξησε το ρυθμό του κι από μέσα μου βγήκε ένα βαθύ βογκητό. Ακούμπησε το σημείο μου με δύναμη, κάνοντας με να πεταχτώ λίγο και να ουρλιάξω το όνομα του. Με λίγες ακόμα εισχωρήσεις, ένιωσα τα πόδια μου να τρέμουν ανεξέλεγκτα. Ο Chris με κράτησε πάνω από τους γοφούς κι άρχισε να κάνει έντονες κινήσεις πάνω στην κλειτορίδα μου.
《Δώσ' το μου》είπε μα βραχνή φωνή. Τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα, ο κόμπος στο στομάχι μου εξαφανίστηκε και τα πόδια μου πήγαιναν περίπατο, ξεχνώντας με εδώ. Τον ένιωσα να μπαίνει μέσα μου για μία τελευταία φορά, τελειώνοντας κι έπεσε πάνω μου.
《Chris》παραπονέθηκα και προσπάθησα να τον διώξω από πάνω μου. Με το ζόρι κατάφερε να σημειώσει ελαφρώς το σώμα του και να πέσει στο πλάι.《Πρέπει να ετοιμαστείς, η ώρα είναι 16.00'.》του θύμισαν κοιτώντας την ώρα στο κινητό μου.
《Τι; Σου είπα, αν δεν έρθεις, δεν παγαίνω》μου ξεκαθάρισε για πολλοστή φορά.《Κι αν είναι να μην πάμε, πες μου, να μη χάνουμε χρόνο. Θέλω να καλύψω τις χαμένες μέρες.》πρόσθεσε, γυρνώντας το κεφάλι του προς το μέρος μου.
《Δεν έχω θέμα να έρθω, απλά... ο πατέρας σου...》προσπάθησα να του εξηγήσω. Ανασήκωσα λίγο το σώμα μου κι έκλεισα τα μάτια μου.
《Άρα τι; Δε θα έρθεις ούτε στο δικό μας γάμο, επειδή θα είναι και ο πατέρας μου; Και μην πεις καμία χαζομάρα τώρα, θα σε πάρω όπως είσαι και θα σε αφήσω σε εκκλησία.》με απείλησε σοβαρά. Προσπάθησα να βρω μέσα στο βλέμμα του μία ένδειξη πως έκανε πλάκα, αλλά τίποτα. Τελικά, του χαμογέλασα.
《Πάρτι, στις 21.00 το βράδυ, στο σπίτι του Chris, χωρίς τον Chris. Διοργανώτρια εγώ η ίδια!》είπα με χαμηλό τόνο. Έριξα το κεφάλι μου πάνω στο στέρνο του και το έκρυψα καλύτερα με τις παλάμες μου.
《Δηλαδή αν σου έκανα πρόταση γάμου θα δεχόσουν;》ρώτησε, πειράζοντας την πλάτη μου με τα χέρια του.
《Όχι, αλλά... θα χαιρόμουν κάπως.》παραδέχτηκα και γύρισα να τον κοιτάξω χαμογελαστή. Τράβηξα τις μικρές τριχούλες στο μάγουλο του κι εκείνος μόρφασε.《Θα ξυριστείς επιτέλους;》ζήτησα ανοιγοκλείνοντας τα μάτια μου συνέχεια.
《Αν πάμε, ναι.》απάντησε, κλείνοντας μου το μάτι.
《Καλά》παρέδωσα τα όπλα κι έφυγα από πάνω του.《Πάω για μπάνιο》τον ενημέρωσα και σηκώθηκα όρθια.
《Μπορείς;》με πείραξε, αλλά δεν τους έδωσα σημασία. Αγνόησα τη μικρή ενόχληση ανάμεσα στα πόδια μου και πήγα στην τουαλέτα.
<•>•<•>•<•>
《Άντε ρε Νέλλη, θα αργήσουμε》τον άκουσα να φωνάζει από το σαλόνι. Έβαλα άλλη μία στρώση μάσκαρα και βγήκα έξω από το μπάνιο.
《Πώς είμαι;》ρώτησα, περπατώντας κοντά του. Σήκωσε το βλέμμα τους την ώρα που έφτασα απέναντί του και τύλιξα.τα χέρια μου γύρω από το σβέρκο του.
《Μπορούμε να μείνουμε εδώ; Θέλω να σκίσω αυτό το φόρεμα.》ζήτησε, ανοιγοκλείνοντας τα μάτια του σαν παιδάκι για να τα κλείσει.
《Δε θα σε αφήσω να σκύψεις αυτό το φόρεμα》αρνήθηκα αμέσως και απομακρύνθηκα, κάνοντας πως έχω νευριάσει. Τα μάτια του στριφογύρισαν. Έφυγε από το σαλόνι και τον άκουσα να βάζει τροφή στο σκυλί και μετά ήρθε πάλι στο σαλόνι.
《Άντε πάμε. Θέλω να με ζηλέψει ο γαμπρός που η συνοδός μου είναι πιο ωραία, ποθητή και σέξι από τη νύφη.》
<•>•<•>•<•>
《Άντε έλα》φώναξε ενθουσιασμένη η κοπέλα ενός φίλου ενός δεύτερου ξάδερφου του Chris. Έπιασε το χέρι μου και με τράβηξε προς το χώρο που είχαν μαζευτεί όλες οι ανύπαντρες κοπέλες για να πιάσουν την ανθοδέσμη. Αυτό που όλη του η οικογένεια ήταν πιστοί Χριστιανοί Ορθόδοξοι κι εγώ το έμαθα τώρα...
Μερικές φωνές ακούστηκαν απλό τη γυναικοθάλασσα που είχε απλωθεί πίσω από τη νύφη. Εκείνη γύρισε ανάποδα κι αφού έσφιξε την ανθοδέσμη στα χέρια της την πέταξε πίσω. Αδιαφόρησα για λίγο, ο μόνος λόγος που χήθηκα εκεί ήταν τα παρακάλια και η επιμονή της Bella. Σήκωσα το κεφάλι που απότομα πάνω, όταν κατάλαβα πως κάτι ερχόταν κατά πάνω μου και σήκωσα τα χέρια μου για να το απωθήσω. Η ανθοδέσμη σταμάτησε πάνω μου.
Γούρλωσα τα μάτια κι αμέσως την πέταξα από πάνω μου, κάνοντας τη να πέσει πάνω στη Bella. Χαμογέλασα από ανακούφιση όταν είδα πως όλες γύρισαν προς το μέρος της χαρούμενες για εκείνη, μέχρι που πρόσεξα πως το βλέμμα της είχε κολλήσει πάνω μου.
《ΘΕΈ ΜΟΥ, ΝΈΛΛΗ. CHRIIIIIIS》φώναξε κι αφού με αγκάλιασε έτρεξε προς τα έξω.
Σκατούλες!
<•>•<•>•<•>
Ξέρω, η πιο μαλακία κεφάλαιο που έχω γράψει ποτέ, αλλά παιδιά, απλά θέλω να γράψω τον επίλογο καο τέρμα. Δεν μπορώ να γράφω τις ρομαντικές μαλακίες. Δε γουστάρω τη φάση που τα βρίσκουν και μετά.
Οπότε το επόμενο θα είναι ο επίλογος και πείτε μπάι μπάι στη Νέλλη και τον Chris.
Φιλάκια και καλή βόλτα σε όποιον βγει <3
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...