,,What did Chris want from you?" (Co ti Chris chtěl?)
Richard se ušklíbl.
,,Something about the recording. Nothing important." (Jen něco o natáčení, nic důležitýho.)
Přikývla jsem a dál sledovala přeplněné ulice New Yorku z okýnka auta.
Jela jsem neznámo kam, s mužem kterého jsem vůbec neznala a zároveň ho znala celý život. Tolik mi mátl hlavu. Tak moc jsem na něj musela myslet.
Otočila jsem se směrem k němu. Byl tak dokonalý. Tak krásný. Tak tajemný. Tak okouzlující a svůdný. Bylo úplně jedno, že je o několik let starší než já. Svíral volant tak silně, až mu zbělely klouby a paže napínal s takovou vervou, že se mu pod tričkem rýsovaly svaly. Mohla jsem jen natáhnout ruku a to tričko mu sundat. Sáhnout si na tu horkou, napnutou pokožku. Byl tak blízko a zároveň tak daleko. Bezmyšlenkovitě jsem vzdechla.
,,What's going on?" (Co se děje?) odtrhl oči od cesty a dovolil jim na chvíli se na mě podívat.
,,Nothing," vyhrkla jsem.
,,I just....I still have to think of my dad," (Já jen...musím pořád myslet na tátu.) zalhala jsem částečně.
,,You're worried about him." (Bojíš se o něj.)
Zahnul na menší parkoviště.
,,Yeah, I am."
,,How can I help you?" (Jak vám můžu pomoci?)
Usmívala se na Richarda dívka v úboru.
Podívala jsem se na cedulku, co měla připevněnou na hrudníku. ,,Christine."
Připomínala mi mojí spolužačku ze střední. Nikdo jí neměl rád a obvzláště ne holky, protože když zatoužila po nějakém klukovi, tak ho musela mít a bylo jedno, jestli má holku. Jí to bylo prostě jedno. Dokázala neuvěřitelné věci, jen aby dostala to, co chtěla. Bože, jak já jí neměla ráda.,,Table for two please." (Stůl pro dva prosím.)
,,Do you have a reservation?" (A máte rezervaci?)
,,No."
,,I'm very sorry, but we're full." (Tak to se velice omlouvám, ale máme plno.)
,,I guess we're gonna go, don't we?" (Tak to asi půjdeme, ne?)
Už jsem se otáčela k odchodu, ale Richarda to nijak nevykolejilo z cesty.
Naklonil se k uchu dívky a něco jí zašeptal. Dívka se posléze zakřenila.
,,All right, I'll see if we have a table." (Dobře, tak já se podívám, jestli máme volný stůl.)
Poodešla k pultíku a začala listovat v knížce. Pane jo, je lehké přesvědčit dívku pár sladkými slůvky a hezkou tvářičkou. Snad takhle nepůsobí Richard i na mě.
,,Here, I see the table that is free to nine. " (Tady, vidím stůl, který je volný do devíti.)
Podívala se významně na Richarda.
,,Super."
,,Follow me." (Pojďte za mnou.)
Vešli jsme do překrásné kamenné místnosti plné obsazených stolů. Všude byly květníky překypující všelijakými barvami a druhy květin. Vonělo to tam jako krajina po dešti a celý strop byl skleněný.
,,That's beautiful," (To je nádhera.) řekla jsem, když jsme dosedli a číšník nám přinesl menu.
Usmál se.
ČTEŠ
RammLive
RomanceJeden den, jedna kavárna, jeden post, jeden klavír. To všechno změní můj život od základu a já se jako netušící obětní panna vrhám do víru hudební branže.