Part 8 ~ I love you...

23 8 0
                                    

*Λουκς pov*
ΓΑΜΩΤΟ ΓΑΜΩΤΟ ΓΑΜΩΤΟ !!!!
Το έστειλα ΑΥΤΟ στην Βικτωρια;;;;
Σκέφτηκα όσο διάβαζα τα μυνηματά μου:
-Βικτωριααααα
Sent 2:04
-Mιλα μουυυυ
Sent , 2:06
-Μιλά μου , μην με αγνοειιιιιιιιιιιις
Sent , 2:07
-Εγω σε αγαπάω κι εσυ με αγνοειιιιιιιις
Sent , 2:07
-Σταματαααααα
Sent , 2:07
-Νααααααα
Sent , 2:08
-Μεεεεεε
Sent , 2:08
-Αγνοειιιιιιιιιιιις
Sent , 2:09
-Αφού σε αγαπαωωω
sent , 2:09
-Κι εσυ με αγνοείς
sent , 2:09
- Δεν θα σου πω ψέματα αυτό το στοίχημα το έβαλα μόνο και μόνο για να δω αν θα είχα ποτέ ευκαιρία με εσένα που ας πω την αλήθεια ειμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν έχω γιατί εσυ εισαι φανταστική και υπέροχη και πανέμορφη και έξυπνη και γλυκούλα και έξυπνη και καλοσυνάτη και τρομερή και ουσιαστικά το τέλειο κορίτσι ενώ εγω ειμαι εδώ και το μόνο πράγμα που μπορώ να κανω είναι να κάτσω εδώ και να σου γράφω μυνημα Όταν ειμαι μεθυσμένος γιατί δεν έχω το κουράγιο να το κανω όσο δεν έχω επιρεαστει  απο αλκοόλ και στην πραγματική ζωή . Ειμαι χάλια μπροστά σε κάποια τόσο υπέροχη σαν κι εσένα .
Sent , 2:11
-Σαγαπαω Βικτωρια και ελπίζω μια μέρα να νιώσεις με τον ίδιο τρόπο για εμένα .
Sent , 2:11
-ΒΛΑΚΑ ΒΛΑΚΑ ΒΛΑΚΑ ΒΛΑΚΑ ΒΛΑΚΑ ΒΛΑΚΑ!!!! Λεω στον εαυτό μου .
     Τωρα η Βικτωρια θα νομίζει ότι ειμαι ένας βλαμμένος ανωμαλος ψυχακιας που την έχει ερωτευτεί και δεν θα μου δώσει ποτέ δεύτερη ευκαιρία για να της αποδείξω το ποσό νοιάζομαι για αυτήν . Έχω χάσει την μια και μοναδική μου ευκαιρία , την μια και μοναδική μου ευκαιρία να ειμαι ποτέ με την αγάπη της ζωής μου.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γεια σας μονοκερακιααα ❤️❤️
Ελπίζω να σας άρεσε άρεσε το κεφάλαιο αν και ήταν μικρό .
Είστε καλα;
Σας αρέσει μέχρι τώρα η ιστορία ;;
Τι νομίζετε οτι θα γίνει μετά ;;
Πολλά φιλλακιααα, Μυρτω❤️❤️
#μονοκεροι🦄
#yaaaaaaas
#you_will_never_be_alone

You will never be aloneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu