"Unutulmuş çığlıkların üstüne
Kederlerin,yasların,sevinçlerin üstüne
Ve her şeyin üstüne bir gül işlenecek."İyi okumalar yorumlarınızı bekliyorum 😚😚😚
Dolmuş'a binip eve geldim.
Tam kapıdan içeri girecektim ki!!
-S-sen ? Yine mi?
-Ne işin var kızım burada?
-Asıl senin ne işin var burada?
-Bak kızım kucağıma atlamak için evime gelmen gerekmezdi.Aramızda da halledebilirdik demi?
-Ne saçmalıyorsun be geri zekalı? Başka işim yok senin kucağına atlim. Hem ne evinden bahsediyorsun?
-Öncelikle kızlar bu karşındaki yakışıklı ile bir saniye kalmak icin deliriyor.Artı Kendi evimden bahsediyorum aptal.
-Senin evin mi?
-Evet niye ki?
-Ş-şey ben..
Annemin sesi ikimizin de ona dönmemizi sağladı.
-Geliyorum anne!!!
-Heyyy burada neler oluyor?? Çabuk anlat bana.
-Offf şeyyyy biz burada çalışma...
-Hahahaha çalışma benim evimde.Hmmm eğlenicez baya o zaman. Diyip lafımı bitirmeme izin vermeden gülmeye başladı.
Onu aldırış etmeden içeri girdim.
-Offff napıcaktım ben tam kurtuldum kafam rahatlar biraz dedim.Şimdi de bu mu?
-Off Off gerçekten.Asaf
Odama çıktım gerçekten de bu kız sayesinde eğlenecektim.
Bakalım bana terslenmenin cezasını nasıl ödeyeceksin Eylül Acar.
Cesaretini,Agrasifliğini şimdi de kullan bakalım. Hahaha.Eylül
Bu çocukla karşılaşmamam lazım.Dilime hakim olmam lazım.
Yoksa sonumuz iyi olmaz. Offf ya!.
Annemin sesiyle irkildim!
-Eylül yardıma gel çabuk!!
-Tamam anne geliyorum.Diyip mutfağa gittim.
-Kızım bunları Bey efendinin odasına götür. Acele et hadi diyip elime tepsiyi verdi.
-Anne kimin odasına?
-Kızım Asaf Bey'in odasına.
-N-ne Şey Anne sen götürsen diyip hafif sırıttım.
-Görmüyorsun galiba elimdeki işleri,niye seni çağırdım sanıyordun?
- off tamam tamam ya gidiyorum.
İnşallah bir şey şöylemez,tepsiyi bırakıp çıkarım ben de.
Odaya doğru gittim.Ve kapıyı çaldım.
-Gir!!
-Ş-şey ben tepsi!
-Aaa evet getir hizmetçi!.
Hizmetçi demesiyle başımı ona çevirdim. Ve ters bakışlar attım.
Tepsiyi bırakıp hızlıca kapıya gittim.
Ve bileğimdeki el hızlıca duvara itti beni.Duvar ile arasına alıp kolumdan tutmaya devam etti.
-Niye bozuldun hizmetçi değil misin?Hem noldu eski Eylül'e atarlı kıza ne oldu bir kaç dakika önce bağırıyodun şimdi ne değişti?
-Bırak beni!bırak!
-Ooo sakin ol eğleniyoruz burada.
-Sana beni bırak dedim.
-Burada emirleri ben veririm. İşinize yeni başladınız çabuk veda etmek istemezsin.
Değil mi?
-Ne istiyorsun benden?
-Daha çok vaktimiz olacak merak etme. Çok eğlenecez. Diyip pis pis güldü.
Annemin sesi beni kendime getirdi. Hemen Asafın ellerinden kurtulup odadan çıktım.
Kapıdan çıkar çıkmaz derin bir ohh çektim.
Annemin yanına gidip anne yorgunum.Odama gidiyorum dedim.
Kızım şunları masaya koy sonra gidersin dedi.
Masaya tabakları koydum. Tam odama gidecektim ki Sevim Hanımın sesiyle durup ona baktım.
-Eylülcüm okul nasıldı?
-Ş-şey ben çok teşekkür ederim.okul güzel. Diyip odama gittim.
Odama girip kapıyı kapatıp Işığı açtığımda Asaf yatağımda uzanmış şekilde bana bakıp sırıtıyordu.
-N-ne işin var senin burada yine ya?
-Kızım anlamadım mı? Burası benim evim her yeri bana ait hatta sen de yani burada çalıştığına göre benim hizmetimdesin bana çalışıyorsun.Ne dersem onu yapacaksın.
-Ne sanıyorsun sen kendini be? Dememle beni çekip üstüne düşmem bir oldu.
Çok yakındık üstünden kalkmaya çalışıyodum izin vermiyordu. Elleri belimi öyle bi sarmıştı ki kurtulamıyordum.
-Bıraksana beni be.!! Bırak! Carlamamla bıraktı beni.Hemen kalkıp üstümü başımı düzeltim.
-Çık odamdam çabuk.Çık!!
-Çıkmazsam ne yaparsın?
-Bağırırım sapık var diye.Hem annen seni bir hizmetçi ile görürse kredi kartlarını kapatır. Arabanı alır. Evsiz kalırsın. Diyip güldüm.
-Hahaha çok komik kızım fazla uğraşma benle her kelimen senin için tehlikeli. Sonucu ağır olur. Kaldıramazsın diyip yanağımdan makas alıp odadan çıktı.
Offf geri zekalı ya mal çocuk.Eylül şimdi çık işin içinden çıkabiliyorsan.
Acaba birşey yapabilir mi? Yok ya yok yok yapamaz ki.Anca konuşur işte.
Her neyse onu unutup uyumam lazım.Gerçi nasıl unutursam ,aynı evin içindeyken.
Telefonum çaldı baktım Aslıydı.
-Kızım ne yapıyon hiç yoksun ya?
-İş, okul derken gün bitti işte.
Aslı ile konuştuk her şeyi anlattım. Tabi ki de şok oldu.
Ve kızım o çocuk senin karşına çıktıysa var bunda bi şey diyip uzattıkça uzattı.
Biraz daha uzatsaydı evlendirirdi bizi çocuk falan oralara kadar giderdi konu.
Telefonu kapatıp uyumaya hazırlandım. Ve uyku çok cabuk uğradı bana hemen teslim oldum.Arkadaşlar nasıl buldunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum sizi seviyorum😘😘😘😘
mucuk mucuk mucuk😉😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN DİRENİŞİ
Romancesırtında ihanetin ve hayata kalmanın verdiği bir yük ve çabanın verdiği yorgunluk sonucu bu yükten kurtulma yolu umuduyla gireceği evde asıl sorunların başlama hikayesi