Démon má velkou kládu

58 5 3
                                    

Draco vešel do kavárny a čekal na svoji známost přes internet. Když už čekal tak dlouho, že mu jeho čaj sám od sebe začal věštit blízkou smrt, objevil se ve dveřích fakt sexy týpek v tričku s nápisem 666. To je ale démon. Pomyslel si Malfoy. Samozřejmě tím myslel toho bóje a né to, že si právě pořádně usral.
"Čau Čau! Já jsem Leviathan. Tak to ty jsi mi lajknul fotku."
"Jasně, to jsem byl já. Měl si u ní popisek, že prej máš velkou kládu. Tak jsem tady."
"Co takhle jít si to ověřit někam do keře?"

Po půl hodině, když konečně došli do Leviathanova domu s číslem popisným "keř", Levithan už vedl Malfoye do postele, kde ho chtěl ohnout o vrbu mlátičku.

" Tady si sedni, a čekej!" Řekl Levithan. Vyndal zpod postele Hermioninu kabelku, ve který hledal šprcku, ale nemohl ji najít, tak se na to vysral, však byl stejně impotentní.
Už už mu Levithan sundával gatě, ze kterých mu koukal ten jeho malý slimák, když vtom do pokoje vtrhlo pár potencionálních vrahů.

"Hej, hej, hej, to je můj vošoust. A já bych mu teď docela rád protáhl řiťku."

"Ale hej, to my jsme si tenhle keř pronajali. Chceme udělat pořádnej grupáč. Takže se buď přidejte, nebo si leštěte klády vedle."

Levithan s Dracem se na sebe podívali a pod jejich pedokníry se jim vyloudil sexy pedoúsměv.

Takže orgie mohly začít. Pája si lehla na postel a začala si sundávat podprdu. Jirka odhodil právě pobodanou mrtvolu a chtěl se přidat. Jenže se zalekl démonova péra, když si představil, jak by mu to natrhlo řiťku a tak si stoupl do levého rohu a kreslil si pentagramy a četl si u toho yaoi fanfikce. Terka se ani nepokoušela přidat, protože byla ještě chobotnička a bála se, že jí najdou v podprdě ty drogy. Takže si rovnou zalezla do stínu pod slunečník, protože se nechtěla spálit. Kdo by se jí taky divil, když jsem jí zapomněla z domu vzít padesátku. No a Tkanča měla potlačovanou orgiofóbii, tak se s vyděšeným výrazem šla schovat za dveře. Jenže jí to stejně nedalo a mastila si, zatímco se koukala klíčovou dírkou.

Když už tedy měl milostný akt mezi Pájou a démonem začít, Pája se začala propadat kvůli svojí nadváze pod postel a když do ní ještě vrazilo Levithanovo tvrdé péro, propadla se pod postel úplně. A Lilithan, protože se nadýchal moc hélia se vznesl až ke stropu. Trvalo to jen chvíli, než démon dosáhl ejakulace.

"Bereš prášky?" zeptal se Páji.

"Na co? Však matrace je nejsilnější antikoncepce"

A tak Pája dodnes doufá, že neporodí dvojčata jako v Ao no exorcist.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 26, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Démon má velkou kládu Kde žijí příběhy. Začni objevovat