ms3

157 18 2
                                    

♥aku bejalan longlai masuk ke dalam kelas...aku da tak kesah apa orang nak cakap. Yang aku nak sekarang ialah omma aku.

My queen.

Cikgu kim taehyung masuk dalam kelas dengan kemasnya.

"Ok class saya nak kamu semua bukak buku yang saya suruh bawak semalam tu" aku hanya membuka buku yang dia suruh dengan lemah.

"LEE AERIN kamu okey tak hari ni? Saya dengar omma kamu meninggal semalam..stay strong"

Apabila dia sebut nama panjang aku and sebut tentang omma aku secara automatic mata ku memandang anak mata dia yang tak seberapa jauh dari jarak ini.

"Ok je sir.." jawabku tenang.

"Hmm saya nak kamu jumpa saya lepas sekolah ni boleh?" Soalnya kepada ki. "Hm kat mna sir?".

"Kantin"

.............................

♥aku menghadap depan sir kim tarhyung.keadan agak awkward ya. Masing masing tak keluarkan kata kata.

"Errr sir? Kenapa sir nak jumpa saya?"soalku pelik..ye la kenapa dia panggil aku tanpa sebab.

"Ermmm macam ni..saya dengar mendiang omma kamu ada cakap yang dia nak kerjakan kamu dekat kantin ni..oleh memandangkan mak saya pemilik kentin ni kamu boleh buat urusan dengan saya lah senang ya" terangnya panjang lebar.

"So sekarang saya tak nak banyak cakap saya nak kamu kerja kat sini lepas habis sekolah ok..kerja part time je"

.......................

Kim taehyung p.o.v

♥selepas aku menerangakan semuanya kepada aerin. Aku mula melangkah ke kereta ku yang diparking di tempat dimananya sepatutnya di letak.

Belum sempat aku nak bukak pitu kereta.

"Sayang!!"

Yaa my beloved wife."ehh jagi buat apa kat sini?nasib oppa belum balik lagi". "Takde la just nak ajak oppa dinner luar malam ni..heheh"

Ini kenapa sebab aku sayang isteri aku. Dia caring. Dia penyayang. Dia sweet.

Tapii....

Aku ada perasan dua tiga hari ni dia pucat sikit. Means macam sakit la.

"Hahaha kenapa tetiba ni jagi?hmm?" Aku membelai pipinya lembut.

"Tak lah saje je ... ermm saya ada nak cakap sesuatu dengan awak malam ni"jawabnya dengan senyumannya yang manis itu. Awww so sweet.

....................

♥aku menggenggam tanagn isteri aku dengan erat sambil tarik tangan dia ke dalan satu restaurant agak mewah sikit.

"Sit here " aku tarikkan dia kerusi.kemudia barulah aku duduk di keeusi ku sendiri.

Pelayan datang mngambil order. Kami mengorder makanan masing masing.

..........

"Oppa..saya nak cakap dengan awak ni" katanya membuka cerita."apa dia ?" Soalku hairan

"Ermmm sebenarnya.....jagi....p---"
























.......tbc.........

Hohoho tbc guys .. haa nah chap 3 for you guys muahh ciket hohoho..!!!

Btw jangan baca je rajinkan la jari tu tekan vote n comment kalau korang rasa ada kurangnya setiap chapter ni ok.

Assalamualaiku.

Pape roger.♥♡

My Second | K.t.h [SU]Where stories live. Discover now