Mergea linistită pe drumul întunecat slab luminat de catre lămpile agățate de stâlpi.
Nu-si imagina vreodată ca se va certa atât de tare cu părinți ei . Încerca sa uite asta , dar se simti vinovată cu toate ca vina era a sorii ei mai mici care veniră beată acasă , dar după o ora de stat in club bau deja 2 sticle de alcool .
Ea le spunea ca nu a pus-o sa bea , dar nu o ascultară si asa lua decizia sa plece de acasa .După ore de mers si plâns, Mirabella , gasi un parc abandonat unde gasirea o banca . Se pune pe ea încercând sa adoarmă .
Acasa , părinții Mirei sunt alarmati , mama ei plângea pe canapeaua din sufragerie , tatăl ei înjură si dădea cu ce ii iesea in cale si sora ei adormise cu obraji uzi lângă fotografia Mirabellei .
-Edward , ce ne facem ? Am anunțat poliția de doua ore si nu ne-au dat nici un raspuns! Cat de departe putea sa se duca ? spunea femeia îndurerată spre bărbatul ei ...
-Nu stiu Anabell , chiar nu stiu ! Nu trebuia sa dăm vina pe ea ,are doar 17 ani nu avea unde sa se duca, nu are iubit , Lorena e plecat cu părinți ei in Los Angeles , nu mai are la cine sa se duca !
spune bărbatul indreptandu-se spre soția lui alinand-o .Mai trecuse o ora si Mirabella nu a fost găsită. Un barbat de 22 de ani trecura prin parcul părăsit. Pe o banca a vazut-o pe Mirabella , se duse langa ea . Încerca s-o trezească si reusi .
-Hey, ce e cu tine pe banca ? N-ai casa ? întreba bărbatul misterios pe Mira .
-Hey , da am casa , doar ca m-am certat cu părinți! spune Mira tristă si somnoroasa ...
-Pai ,micuto , eu sunt Dylan ! Iar tu esti ....? întreba Dylan blând
-Eu sunt Mirabella ! Spune ea la fel de blând
-Pai Bella , câți ani ai ? întreba Dylan
-Acasa mi se spune Mira nu Bella , Dar daca fie iti place asa ma pot obișnui! Si am 17 ani ! spune Mira sau de acum Bella noastra
-Aha ..... Dar nu crezi ca esti prea mica pentru a fugi de acasa ? spune Dylan încercând s-o învețe de bine ...
-........A/N : Buna stelutele mele ! Uni dintre voi îmi cunoasteti carte fiind mult mai diferită acum !
Inainte mi se părea mult mai clasică de aceea m-am gandit sa schimb acțiunea!
Deci daca aveti vrei nelămurire va rog lăsați un comm si daca va place micul capitol de începere puteti lasă o steluță!
Va pup !
CITEȘTI
Uit de tine.....[Vol.1 Din seria Regrete]
General FictionEra pe o banca. Fugise de acasa in speranta sa uite cearta cu părinți ei ,dar ea nu stie ca isi va gasi si alesul . El este un puternic bărbat cu o fostă inima de aur care a cum a devenit de piatră din cauza trădării si înselării! Amândoi au cate...