Když se objevili na Regině neznámém místě, začala si to tam prohlížet.
V místnost kde se nacházela, byl kolovrat, veliký stůl, 2 židle, veliké obrazy a celou místnost lemovalo 6 velikých oken.No je to tu hezké, trochu zasmušilé ale pěkné.
Pomyslela si Regina a všimla si Rampelníka, jak stojí u zrcadla a rukou jí naznačuje, aby přišla k němu.
,,Zahleď se do toho zrcadla a uzříš se, jak se zanedlouho budeš mít."
Prozradil jí Rampl a zahleděl a se do zrcadla.
Ze zrcadla se odrážel obraz krásné mladé ženy v černých dlouhých šatech.
,,To jsem já ?"
,,Kdo jiný drahoušku."
,,Ale jak jsem se dostala do takové podoby ?"
,,Pomocí temných čar a kouzel." Usměje se Rampelník a jde ke kolovratu si příst zlato. Regina si ještě chvilku prohlížela svůj "temný" odraz v zrcadle a potom přišla k němu.,,A tohle je váš zámek ?"
,,Ano, až si tady dodělám svojí prácičku, někam tě zavedu." Nepřestává příst ale přesto se na ní podívá. Regina si jde sednout na pohovku, která stála u jednoho velikého obrazu a začne přemýšlet o Rampelníkovi.No, tenhle chlápek se mi líbí. Jestli pak se mu líbím taky...A jak se naučil příst ze slámy zlato ? To je zvláštní...
O chvíli později, co Regina dopřemýšlí, přijde k ní Rampelník a pozoruje jí.
,,Chceš vidět svůj pokoj drahá ?"
,,No, ano" za pomoci Rampelníka Gina vstane a Rampelník jí vede dlouhou chodbou do její ložnice.Oba dva se zastaví u velikých dveří, které Rampelník odemyká a vstoupí do místnost.
Pane bože, to je krásný...Ten musí být asi hodně bohatý když si může dovolit tak přepychový zámek.
Myslí si Regina a úžasem otevřela pusu a oči. Pokoj byl fialové barvy s krvavě rudou postelí a se čtyřmi velikými okny.
,,Líbí se Ti tu ?"
,,Jsem nadšená ! Ehm, kdy začne ta výuka kouzel a magie ?"
,,Vidím Ti to na očích, takže teď...Pojď za mnou !" Řekne s úsměvem Rampl a jdou do jeho pracovny.
,,Tak pojďme nějak začít...Ale jak ? No, co třeba začít vyrváním srdce někoho druhého a potom ho zabít ?" Zeptá se jí Rampelník, který si sednul na křeslo v pracovně a pozoroval Reginin výraz.
,,Vážně je to nutné znepřátelit si lidi takhle ? A proč vlastně chcete abych kouzlila ? Proč chcete abych tady bydlela ? Proč jste mě zachránil ?"
Už nevydržela v sobě dusit otázky ohledně kouzel Rampelníka a tak je na něj vysypala.
Rampelník vstal s křesla a šel k ní.
,,Jsi jiná než ostatní. Neobyčejně krásná, inteligentní...Jsi výjimečná. A když jsem tě v lese viděl, jak tam jen tak ležíš s vyvrtnutým kotníkem, řekl jsem si, že Ti musím pomoci a přivést Tě k sobě do sídla.Ty si zasloužíš být jiná, zasloužíš si být temná." Odpoví jí Rampelník a nastane chvíle ticha.Regina Rampelníkova slova vstřebávala a nevěděla co dělat.
Já se mu líbím ! Těším se až mě bude učit.
,,Beru. A jak mám tedy vytrhnout člověku srdce ?" Usmála se na něho Gina a Rampelník jí chytnul za ruku.
,,Aby jsi to měla snažší, předám Ti kus temnoty." Usmál se na ní Rampl a předal jí že sebe kus temnoty.
,,Máš pravdu, je mi lépe." Řekne trochu zlostným hlasem, Rampelník se zaraduje a pustí její ruku.
,,Výborně, můžeme začít." Prohlásí Rampelník a vyčaruje jí nějakého chlapa.
,,Původem tohohle chlapa se netrap, je to člověk, který nedodržel dohodu a zaslouží si zemřít. Postup vraždy je jednoduchý...Přijdeš k němu, ruku mu prostrčíš skrz hrudník, nahmatáš srdce a vytrhneš mu ho." Vylíčí jí postup a názorně jí to ukáže.
,,Paráda." Ještě více zlostněji se usměje a dívá se na srdce jak si s ním Rampelník hází.
,,No a až ho budeš chtít dodělat, stačí srdce pevně sevřít v ruce a je po něm."Rampl rozdrtí srdce a chlap umírá.
,,Paráda. A co když to nezvládnu ?"
,,Tak to zkusíš znova...Tady máš dalšího chlapa. Jsem zvědav, jak to zvládneš." Zlomyslně se na ní usměje a vyčaruje jí dalšího chlapa.Regina muže chvilku pozoruje a pozoruje ho. Počká až si navzájem zahledí do očí a potom mu se zlým hlasitým úsměvem vyrve srdce.
,,Páni ! Páni páni páni !!! To bylo úžasné, sluší ti to být zlá. Jenom to chce něco udělat s tvým oblečením.
V tvém pokoji je veliká almara plná černých a všelijakých šatů. Jsem přesvědčen, že se ti nějaké budou líbit. Zatím se běž převléci a já tady tu spoušť uklidím." Řekne Rampelník dívající se na dva mrtvé chlapy a Regina běžela do svého pokoje se převléknout.
ČTEŠ
Evil Queen & Rumplestiltskin
FanfictionRegina je normální hodná žena. Jednou v lese potká Rampelníka a tak se její život úplně změní.