Ik word wakker van stralen die afkomstig zijn van de zon.
Ik open mijn ogen en merk dat ik het heel warm heb.
Ik draai me om maar, word tegen gehouden door een hoofd in mijn nek en twee sterke armen rond mijn middel.
Ik ruik aan de persoon en weet meteen dat het Zayn is.
Hoe ik Zayn's geur weet? Gewoon omdat ik een stalker ben serious no joke.
Ik beweeg niet meer en geniet gewoon van de warmte die ik ineens niet meer zo erg vind
Waarschijnlijk alleen omdat het Zayn is,
Oke I'm done die stem irriteert mij gewoon zo erg.
Elke keer weer dingen zeggen die niet waar zijn toch?
Ik zucht onhoorbaar en sluit mijn ogen weer om gewoon zo te blijven liggen bij Zayn maar, tot mijn grote ergernis voel ik Zayn's hoofd bewegen in mijn nek.
Snel doe ik mijn ogen dicht en doe alsof ik slaap omdat hij dan misschien langer blijft liggen
Ja Oke misschien is dat waar maar het lag gewoon zo lekker en Zayn ruikt zo lekker en alles in deze kamer is lekker.
Wacht wat Haha zie je? Je geeft het zelf toe.
Wat ik geef helemaal niks toe dus er is wel wat toe te geven?
Wat? dat zei ik niet OMG mijn geweten haat mij gewoon.
Nee ik wil het beste voor je.
"Ugh Oke Ashley negeer dat stemmetje en doe gewoon alsof je slaapt" spreek ik mezelf toe
Ik houd mijn ogen stevig op elkaar en voel hoe Zayn zich om draait
Even denk ik dat hij gaat op staan maar, hij slaat zijn armen steviger om me heen en verbergt zijn hoofd weer in mijn nek.
Ik voel me opgelucht dat hij niet opgestaan is maar, waarom wil ik dan dat hij zo graag blijft liggen?
Geen idee en ik ga me er ook niet mee bezig houden.
Ik denk dat Zayn weer in slaap is gevallen omdat zijn ademhaling weer regelmatig is.
Ik open voorzichtig mijn ogen en kijk naar Zayn's zwarte haar omdat ik zijn gezicht niet kan zien.
Net als ik mijn ogen weer wil sluiten hoor ik een heel luid stem met een Iers accent op de gang
Drie keer raden wie dat is??
Weetje mensen hebben gewoon gelijk als ze zeggen dat je Niall eerder hoort dan dat je hem ziet.
Oh goede god doe me een plezier en laat hem niet naar binnen komen denk ik in me zelf.
Maar de universum moet mij zo nodig haten dus gaat de kamer deur met veel kracht en geweld open.
"WAKKER WORDE- oh Holy shit" hoor ik Niall's stem over gaan in fluisteren
"Niall taalgebrui- Woah" hoor ik Liam zeggen die er blijkbaar ook bij is.
"Li?" vraagt Niall "ja Ni" zegt Liam "waarom zitten ze zo helemaal in elkaar?" Fluistert Niall "dat noem je liefde verdrijven" fluister Liam "maar ik dacht da- nee Niall je ogen zijn te onschuldig voor dit kom maar snel mee" onderbreekt Liam Niall.
Ik hoor ze de kamer weer verlaten en wacht tot de deur dicht gaat.
He he eindelijk rust denk ik bij mezelf.
Het enige wat ik in de kamer hoor is mijn snelle hartslag en Zayn's adem in mijn nek wat me kippenvel bezorgt.
"Ashley?" Hoor ik Zayn fluister met nog steeds zijn hoofd verstopt in mijn nek.
"Ben je wakker?" Fluistert hij weer
Zal ik antwoorden?? Of zal ik gewoon doen alsof ik slaap?
Veder kan ik niet eens na denken want ik voel een zacht en nattig kusje in mijn nek.
Mijn nek haren staan recht over eind en mijn ogen mijn wijd open.
"Ik weet dat je wakker bent Ash" mompelt hij "Hi" fluister ik
"Hi" zegt hij terug maar hij verplaatst zich niet van zijn plek.
Misschien vindt hij het net zo fijn als ik.
Hij trekt me nog dichter naar hem toe als het kan tenminste.
"Moeten we niet opstaan" vraag ik maar om de sfeer een beetje op te leuken want het was zo stil en ik kan nou eenmaal niet tegen stiltes ( ben ik serieus de enige die niet tegen stiltes kan?, ik ben altijd zn persoon die gaat praten over shit dan)
"Hmmm" mompelt hij maar verder beweegt hij niet.
"Ik wil niet opstaan" zegt hij met een zeurderig slaperig stem.
"Maar toch moet het" zeg ik om het normaal te houden anders merkt hij dat ik het veelste fijn vind.
"Hm" mompelt hij weer.
Uiteindelijk zucht ik en geef het op met proberen.
Ik draai mijn hoofd weg van Zayn zodat ik zijn gezicht kan zien.
Hij kijkt me aan met een schattige blik in zijn ogen.
Zijn haar staat alle kanten op en het lijkt wel een vogelnest maar mij hoor je niet klagen.
Ik merk nu pas dat er een paar centimeters tussen onze gezichten zit.
Ik slik moeizaam en probeer me uit zijn greep te halen.
Het lukt niet hij is veel te sterk,
Kijk dan waar ik ben beland, in bed knuffelend met mijn beste vriend die me vast houdt alsof ik een schat ben dat iedere moment weg kan gaan.
Ik voel het bloed sneller stromen door mijn bloedvaten. Het voelt alsof je in een achtbaan zit dat de adrenaline door je lichaam stroomt.
Zayn's ogen zijn op mijn ogen gericht. Ik kijk in zijn diep bruine ogen, veel mensen waarschuwen je dat je in blauwe ogen kan verdrinken maar, waarom heeft niemand mij gewaarschuwd dat je ook in bruine ogen kan verdrinken?
Zijn gezicht komt steeds langzaam dichterbij.
Ik kan zijn adem op mijn lippen voelen, mijn instincten nemen het over en ik buig ook mijn hoofd dichter naar die van hem.
Zijn lippen raken de mijne zachtjes en er ontploft een hele bijenkorf in mijn maag.
Ik voel de zachte smaak op zijn lippen, het heeft iets weg van aardbei en kersen gemixt.
Ik onderdruk een zucht van genot.
Ik voel iets nats op mijn onderste lip.
Ik open langzaam mijn mond en geef Zayn toegang.
Zijn tong vind de mijne en onze tongen spelen een vurig spelletje met elkaar.
Zayn haalt zijn lippen van de mijne af en gaat kussend naar mijn kaak
Hij kust mijn kaak en gaat langzaam naar beneden. Ik voel zijn haar kietelen in mijn nek wat me rillingen bezorgt en nee geen slechte rillingen maar juist goede.
Hij blijft mijn nek kussen tot hij mijn sweatspot vindt.
Ik voel mijn nekharen overeinde staan wanneer Zayn met zijn lippen over mijn gevoelige plekje gaat.
Hij kust er op en begint er langzaam op te zuigen.
Ik voel mezelf licht worden in mijn hoofd en het voelt niet verkeerd het voelt alsof ik dronken ben maar, dan van verliefdheid ja verliefdheid.
Ik geef officieel toe dat ik me aan getrokken voel tot mijn beste vriend.
Zayn gaat met zijn tong over het plekje heen en gaat langzaam weer naar mijn gezicht.
Zijn lippen ontmoeten de mijne weer. Weer het geweldige gevoel in mijn maag opnieuw ervaren.
~~
Ik zit in de eetzaal op mijn laptop omdat de jongens moesten opnemen en ja zoals gewoonlijk mocht ik niet mee want ik zou 'afleiding' zijn maar echt hoor zelf een watermeloen kan Louis afleiden.
Maar, jullie vragen je vast af wat er is gebeurt na de hele zoen gebeuren met Zayn.
Nou onze moment werd verstoord door Louis die de deur open gooide, even tussen ons als je ooit iets serieus of geheims wil doen waar Louis bij is sluit dan altijd de deur want die jongen heeft nooit gehoord van kloppen.
Maar ik en Zayn zijn meteen opgestaan en er werd niet over gepraat van wat er gebeurde daar in de slaapkamer.
Het is zoals in die films je weet wel van 'what happens in the bedroom stays in the bedroom'
Dus ja het enige wat ik er aan over heb gehouden is een zuigzoen met de grote van hier tot Rusland en de gedachte dat ik verliefd ben op mijn beste vriend.
En je vraagt je vast ook af hoe ik de zuigzoen verstop voor de jongens?
Nou simpel ik draag een coltrui met een zwarte skinnyjeans ookal is het buiten 30 graden.
(Outfit van Ashley)Op dat moment komen de luidruchtige jongens de eetkamer binnen rennen en ze struikelen over een shirt van Harry dat hij hier heeft gelaten dus vallen ze allemaal op elkaar.
Na veel geklaag en geschreeuw zit iedereen op de sofa behalve Zayn want ik weet niet eens waar hij is.
Hij bleek na de opnamen weg te zijn gegaan.
Ik zit tussen Louis en Luke die tegen elkaar schreeuwen over dat apen nou wel lelijke dieren zijn of niet.
Louis is er voor dat het schatjes zijn en Luke vindt ze lelijke dieren.
Soms vraag ik me echt af waarom ik met hun bevriend ben maar, dan weet ik het antwoord daar op al.
Ookal zijn ze debielen ze zijn en blijven de mensen met ik het liefst mijn hele leven door breng.
De deur van de eetzaal gaat open en iedereen kijkt er naar.
Zayn komt binnen gelopen met een meisje naast zich.
Een bloedmooi blond meisje, en als ik zie dat hij haar hand vast heeft breekt mijn hart nog meer.
Hoe kan hij? Eerst mij zoenen en dan met een ander meisje aan komen? Rustig misschien zijn ze gewoon vrienden
Oke ja misschien zijn ze gewoon inderdaad vrienden.
Zayn neemt het woord "jongens ik wil jullie voor stellen aan mijn vriendin Cara, Cara Delevinge"¥•¥
TAM TAM TAAAMMMM!!Eeeeeeen? Wat vinden jullie er van?? Dat Zayn en vriendin heeft? Comment je mening.
En LIAMS NIEUWE NUMMER KOMT OP 20 OKTOBER UIT!!!Vraag: wat zijn Harry's favoriete kleuren?
JE LEEST
They left me ft. One Direction - 5SOS
ФанфикHet verhaal gaat over Ashley Ashley Brooke Scott is een meisje van 17 Ze is op haar 13e verhuis van Bradford naar Wolverhamton Ze had daar een beste vriend (Zayn) Toen ze was verhuisd had hij haar beloof om contact te houden maar de dag na dat ze...