51.

2.1K 112 13
                                    

Leo

Ráno som vstal na zvonenie môjho mobilu. Volal mi Scott.

,,Áno?" Ozval som sa ospalo.

,,Nepovedz mi, že som ťa zobudil Leo."

,,Nóóó, vieš Scott. Zobudil si ma."

,,Ty si stratený prípad. Leo pozbieraj sa. Za chvíľu som u teba." Povedal a zrušil ma. Položil som mobil a chcel sa hodiť znova na posteľ. Nejako som to neodhadol a skončil vedľa postele na zemi.

,,Tak dnešok sa začína úplne úžasné." Povedal som. Do izby mi vtrhla mama.

,,Čo to tak buchlo?" Všimla si ma na zemi a začala sa smiať.

,,Dobré ráno mami. Aj ja ťa rád vidím. Vyspal som sa dobre. Dúfam, že aj ty." Medzi hovorením som sa postavil a šiel ku skrini.

,,Prepáč zlatíčko. Ale keď ty si vyzeral na tej zemi ako žaba. Bol by hriech sa na tebe nezasmiať."

,,Tak si mala byť ticho a ísť sa vyspovedať." Povedal som pobavene.

,,Dobre. Budem na to myslieť, keď ťa nabudúce nájdem sa zemi." Povedala so smiechom a odišla. Pokrútil som nad ňou hlavou a obliekol si čierne tepláky a biele tričko. Šiel som do kuchyne a tam už sedel Scott.

,,Dobré ráno spachtoš."

,,Čo je zlé na tom, že mám rád spánok?" Opýtal som sa pobavene.

,,Nič, nič. Ty šipkova Ruženka."

,,Ty si pako. No nič, poďme hore." Scott sa postavil a šli sme do mojej izby.

Scott

Po telefonáte so Zoe, som sa vybral k Leovi. Nedalo mi to a hneď som za ním šiel. Neznesiem, ak je moja sestra smutná. A hlavne, ak nie je tu. Bol som pri Leovi a šli sme k nemu do izby.

,,Leo? Volala mi Zoe..." Oznámil som mi. Leo sa na mňa tak čudne pozrel. Čo sa deje?

,,Stalo sa niečo?" Spýtal sa ma Leo.

,,No s ňou nie. Ale s tebou asi áno." Sadol som si vedľa neho na posteľ. 

,,Vraj ti volala asi desaťkrát a zbytočne. Pretože si jej to nebral." Povzdychol si a sklonil hlavu.

,,Leo, čo sa deje?"

,,Scott, to je jedno. Zavolám Zoe, aby sa nebála a všetko bude v poriadku."

,,Nie. Ja to chcem vedieť!" Zvolal som. 

,,Niečo sa deje. Viem to Leo." Prečo mi nechce nič povedať? Stalo sa niečo medzi Zoe a Leom?

,,Leo, vyklop to už." Čakal som, kým mi niečo povie.

,,Ja som v pohode." Snažil sa to povedať presvedčivo, ale obaja sme vedeli, že to nie je pravda. Povedal to a ani sa na mňa nepozeral. Stále mal sklonenú hlavu a pozeral sa na svoje ruky.

,,Asi sa z toho nevyvlečiem čo?"

,,Leo! Kurva, vyklop to už!" Už som mal nervy.

,,Dobre. Len sa ukľudni. Nezdvihol som jej, pretože som si potreboval vypiť. Musel som zapiť smútok, hnev a žiarlivosť... Nechcel som aby z môjho hlasu počula, že sa niečo deje. Tak som to radšej nezdvihol a poslal jej sms-ku."

,,Hnev? Čo sa stalo Leo? Rozišli ste sa? Čo si jej spravil kámo?!" Bál som sa o ségru.

,,Ale nič som jej nespravil. Ako by som jej mohol ublížiť? Nechcem aby bola smutná. Bol som nahnevaný, pretože za mnou bola Kate a ukázala mi fotku Zoe a toho Josha. Na tej fotke sa objímali. Mal som strašné nervy, pretože on môže byť pri nej, môže ju objať, chytiť za ruku, vidí jej úsmev, jej oči, počuje jej hlas bez toho, aby s ňou musel volať... Ja nemôžem teraz urobiť nič z toho, pretože tu nie je. Bol som naštvaný a možno som aj žiarlil. Šli sme s Jackom do baru a ja som jej nedvíhal mobil, aby nezistila, že mi niečo je."

●Bad Couple●Dokončené●Donde viven las historias. Descúbrelo ahora