53.

433 14 7
                                    

A show mesés volt.Elmondhatatlan érzés volt végig vonulni a kifutón.A hangulat Selena Gomeznek, a The Weekend-nek, Ellie Goulding-nak és még megannyi sztárnak köszönhetően  elképesztő volt. A műsor után mindenki a Victoria Secret partijára kezdett készülődni így írtam egy SMS-t Cameronnak, hogy lenne e kedve eljönni velem a partira amire legnagyobb örömömre igen volt a válasz. Amint átöltöztem a megbeszélt előtérbe igyekeztem, ahol hiába volt paparazzik tömérdeke a rám váró mosolygós félisten karjaiba ugrottam.
-Annyira büszke vagyok rád!-suttogja fülembe miközben szorosan ölel  amitől jóleső borzongás fut végig rajtam. Ezer wattos mosollyal néztem rá majd a kamerákba amik megállás nélkül kattogtak.

Az alkarjába kapaszkodva próbálunk eljutni az autóig ami nagy nehezen sikerül így a hátsó ülésre pattanva a sofőr azonnal a partira visz minket.
-Remélem tudod, hogy haragszom rád!-nézek rá szigorúan mire csak értetlenül néz rám.  -Aggódtam!-magyarázom felháborodva mire felkacag és közelebb csúszik
-Csak meg akartalak lepni!-mosolyog majd puszit nyom a homlokomra amitől  egyből elillan minden haragom.
-Eliot és én..én nem..-kezdek zavartan magyarázkodni. Muszáj megbeszélnünk és tisztáznunk mindent ha tényleg újra szeretnénk kezdeni.
-Tudom mit mondtál Aaronnek, és hiszek neked!-simítja kézét mosolyogva az enyémre amit biztatás képp megszorít.
-Örülök, hogy itt vagy!-simítom arcára a kezem. Elmosolyodik majd államra simítja a kezét és közel húzva a fejemet egy lágy puszit nyom az ajkaimra.
-A világ végére is utánad mennék,Sweetie!-húzza szolid mosolyra ajkát. A boldogság mérőm az egekbe szökik.Végre teljes lett az életem.

A partira érve ugyan akkora újságíró áradat fogad minket mint a show helyszínen így lazán egymás mellett haladva sietünk a már zenétől hangos épületbe. A VShez híven a díszítés rózsaszín, a DJ pulton pedig a lógó virít. Mindenki kezében rózsaszínre színezett pezsgő díszeleg így mi is beszerzünk egyet egyet a buborékos italból.

-Cameron!-hallom meg a mellettem álló adonisz nevét Tiffany szájából. Szélsebesen szedi a hosszú lábait majd szinte Cam nyakába ugorva két puszival köszönti. -Tetszett a show?-helyezi egyik lábára a testsúlyát. Rövid, fekete ruhát visel a nyakánál csillám berakással a haja pedig az estéről megmaradt göndör állapotban omlik a vállára.
-Elképesztő volt!-dícséri mosolyogva rám pillantva. Kikerekednek a szemeim és elönt a féltékenység mikor  a gallérja alá nyúlva a vallára simítja a kezét és közelebb lép hozzá.
-Sájnálom,hogy a Dolce &Gabanna bemutatóján mégsem tudunk együtt vonulni.-mondja teljes átérzéssel mire ökölbe szorul a kezem
-Volt erről szó?-kérdezi értetlenül Cameron amin elmosolyodok
-Ugyan,butus!-legyint a vállára hangosan kacagva a lány. Esküszöm a hajánál fogva rángatom ki ha mégegyszer hozzá ér. 
-Azért remélem megnézel minket!-csúsztatom Cam oldalára a kezem majd a hátára, közel lépve hozzá így a barna hajú kígyó egy lépést hátrál.
-Brooklyn,észre sem vettem hogy  te is itt vagy!-vigyorog rám ami inkább hat fintornak.
-Akkor te vagy az egyetlen.-mosolygok ártatlanul elővéve a mélyen lapuló nagyképű stílusom mire szája apró o alakot formál.
-Na mindegy.-ráz aprót a fején majd kicsit csücsörítve fordul Cameron felé
-Akkor a fotózáson találkozunk!-kacsint rá mire a vérnyomásom ismét az egekbe szökik. Amint ellépked tőlünk a tökéletes hajúhoz fordulok.
-Milyen fotózás?-kérdezem kidülledt szemekkel
-Féltékeny vagy?-húzza fel szemöldökét sunyi vigyorral kísérve
-Én? Ch..nem!-fordítom el a fejem így pont látom ahogy a minket figyelő Tiffany felénk kacsint. Mivel gondolom nem rám, csak villámokat szóró szemekkel pásztázom. -Oké, az vagyok!Milyen fotózásod lesz vele?-fordulok vissza felé mire felkacag. Komoly arcomat látva Ő is elkomolyodik majd arcomra simítja a kezét.

-Nemrég elvállaltam egy új cég ajánlatát. Vele a múltkori partin találkoztam, de én is tőle tudtam meg,hogy munkatársak leszünk!-küld felém egy bíztató mosolyt majd belekortyol a pezsgőjébe
-Szuper..-morgom az orrom alatt majd én is lehajtom a poharam tartalmát.
Nem tartózkodunk sokat a partin, holnap korán reggel már a stúdióban kell lennünk így fél 11 körül távozunk.

All that matters is you,Baby! -Cameron Dallas FanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora