♥aku tak percaya apa yang wife aku baru cakap sekarang...memamg tak percaya.
"Srsly haneun ?? Awak mangandung?" Bukan apa. Tak percaya pulak apa yang dia cakap. Kami baru kahwin sebulan lebih kot. Takkan lah cepat sangat.
"Why? Oppa tak percaya haneun ke? Okey fine takpe" hek eleh kuat majok dia ni.
"sayang!!! Omaigi...unbelibuble muahhh love you sayang kim haneun sampai mati" aku menyentuh perutnya yang mengandungi manusia dalamnya *maafkan hampa ya*
"Baby sayang jaga omma baik baik tau. Jangan nakal nakal. Cepat cepat lah keluar. Appa tak sabar nak pandang wajah baby dalam ni" kataku dengan senyuman sampai ke telinga.
"Oppa...promise me??" Biniku tetiba keluarkan kata kata nya. "Apa haneun sayang?".
"Promise me jangan sesekali ada orang lain yang dalam hati oppa selain haneun"
...................
Lee aerin p.o.v♥akhirnya home sweet home. Penat doh. Besok da strat kerja. Da la lepas sekolah penat pulak tu hm tak pe lah.
Sambil sambil aku termenung sorang sorang aku teringat sir taehyung...ermm sebenarnya aku ada hati kat dia tapi aku try nak buang perasaan aku tu.
Tapi aku tetap tak boleh lupakan dia..walaupun dia sudah kahwin. Weii aku taknak jadi si wedding breaker. Bapak.
Tapi aku suka dia dalam diam. Aku takkan cakap benda ni dengan sesiapa pon. Termasuk orang yang aku rapat.
.....................
♥aku mengemas buku ku yang berterabur atas meja aku kat sekolah. Lepastu aku keluar dari kelas.
Hmm ok aku da ready nak kerja. Alah kerja cuci pinggan and lap meja je apa susah. Tapi dari tengah hari sampai petang la sebab pelajar masih ada. Kelas tengah hari sampai petang pastu sambung petang sampai malam tapi aku pilih kelas pahi sampai tengahari je supaya leh tido hoho tapi sekarang aky da tak boleh tido tido da. Nak keje la katakan.
Aku berjalan menuju ke kentin sekolah.tukar baju.kerja.
........tbc........
Ok saya pening k bye.
Assalamualaikum.
YOU ARE READING
My Second | K.t.h [SU]
FanfictionBukan senang nk ambik hati seseorang dah ada yang pertama. .............. Start:24.9.17 End:-