Намайг Парк Арим гэдэг.Би одоо 13хан настай эд бужигнуулдаг нас гэж бодож байна уу гэхдээ надаа тийм боломж байхгүй.Би бол 4дүүгээ хардаг хоолоо хийдэг гэхдээ надаа энэ бүхэн саад болдоггүй яагаад надаа боломж байхгүй вэ гэвэл би үнэхээр хүнд өөрийгөө ойлгуулахыг ч хүсдэггүй хүмүүс ч намайг ойлгодоггүй намайг хүмүүс ганцаараа байхаас өөр юу ч чаддаггүй хүний үгийг сонсох дургүй хүнтэй хүндэтгэж харьцдаггүй худлаа эморч хэлбэр хөөдөг уйлахаас өөр юу ч чаддаггүй гэх мэтчилэн янз бүрээр хэлдэг энэ үед намайг өмөөрөх ганц ч хүн байдаггүй юм. Ээж аав гэх хүмүүс намайг тоож ч харьцдаггүй угаасаа яаж явжаагаад үйлийн үрээрэа ийм хүүхэдтэй болчихдог байнаа гэж хүртэл хэлдэг юм чинь гэхдээ өөрчлөгдөхгүй байгаа өөрийгөө яах билээдээ....
Энэ бол би зүгээр л гологдмол нэгэн үнэхээр хар инээрэгтэй хүн. Ирээдүйд биш өнөөдрийг бодож амьдардаг нэгэн би 13хан настай мөртлөө яагаад ийм ойлголттой болсон бэ гэвэл-
<4настай байх үе рүү минь буцая би амьдарлийнхаа энэ өдөрийг өдөр болгон боддог хэдий 4хөн настай байсанч миний санаанаас гардаггүй>Аав- чи үнэхээр ямар гайгаараа бидний амьдралд хүрээд ирсэн юм хэлэх үг ч алга чи битгий миний ажилд гай болоод бай юу тоглоно гэнээ зайл ээж дээрээ оч май энүүгээр ингээд дахиад тоглоё гээд гай болоохой *миний бамбарууш ийг урж надруу шидэх*
Би үнэхээр та нарт най болох юм байсан юм бол намайн яах гэж төрүүлсэн юм би хэнд хэрэгтэй юм бэ?
Ээжээ тэр хүн чинь намайг төрүүлснээ ч мартчихсан найзуудтайгаа явж байгаа би зөвхөн энэ үг нүүдээ сэтгэл дотроо хэлж гадагшаагаа нулимс болгож гаргадаг.
(миний амьдралын эхэнх хэсэг ийм болж өнгөрсөн)
Энэ өдөр хүртэл би ядаж өдөрт нэг удаа инээдэг байсан харин анх удаа гай гэж хэлүүлсэн тэр өдөрөөс хойш миний инээх тоо биш аав ээждээ гологдсон үг сонссон тоо минь ихэссэн
<одоо үе>
Аав ээж гэх нэртэй хүмүүс ирэн хоол аягалж өгчихөөд өрөөндөө орлоо дүү гэх хүмүүс ямар намайг тоох бишдээ би тэдний хувьд зүгээр л тэдний асрагч н шүү дээ.
Өрөөндөө ороод 12цаг болохыг хүлээн ганцаараа жаргалыг мэдрэн хэвтэнэ ганцаараа байх чинь л аз жаргал шүү дээ.
12цаг болон би хувцасаа өмсөн болконоороо үсрээд гарлаа би орой болго 12цагаас гадуур алхдаг юм энэ нь бүр дасал болждээ нууцаар гардаг ч гэсэн айхаа больчихсоон.
Би алхдагаараа гараад алхаж байтал нэг хүний гүйх чимээ сонсогдоно гэтэл тэр хүн гэнэт минип гарнаас датан
Хэхэ цааш нь юу болсон бол😼😺👍🏻👍🏻