-Draco! - krzyknęła Hermiona - Czy Ty znowu dokuczasz dziciakom ?
-A co Cię to szlamo? - odpowiedział jej Malfoy
-A to że znowu dokuczasz młodszym - odpowiedziała mu Hermiona - Co Ty do Nich masz ?
-A to, że są szlamami, zresztą Ty też nią jesteś - powiedział z łobuzerskim uśmieszkiem
-Okay. Może i jestem szlamą, ale wiesz może zmierzysz się z kimś kto jest w twoim wieku ? A nie znęcasz się nad dzieckiem. Co Ty na to? - powiedziała Hermi, wyciągając różdżkę.
-Nie, dzięki - powiedział Malfoy i odszedł
Strachliwa fretka - pomyślała Hermiona
Poszła więc z uśmiechem na twarz do swojego dormitorium, ale nikogo tam nie było w pokoju wspólnym, też nic.
Więc postanowiła iść do biblioteki, ale wtedy usłyszała krzyki z Wielkiej Sali, więc pobiegła tam ile sił w nogach, a miała jej dość dużo.
Gdy tam dotarła, okazało się, że Malfoy wyzwał Harry'ego na pojedynek a On się zgodził.
Miona nie była szczęśliwa, w końcu za niedługo Hogwart ma zaatakować Ten-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wypowiadać.
I powinni (a zwłaszcza Potter) gromadzić siły, a nie wykorzystywać na jakieś głupoty.
Dlatego Hermionie jakimś cudem udało się przedostać przez tłum do Malfoy'a i Pottera. I kazała im przestać, ale jak to Oni nie słuchali.
-Przymknij się, Granger - ryknął Malfoy i rzucił Avadą w Pottera
-Uważaj, Mionka - krzykneli równocześnie Ron i Harry
Mionka zdążyła się schylić i Avada trafiła blisko niej, ale w podłogę.
-Ty idioto - warknął Harry
-Mogłeś Ją zabić - krzyknął Ron
Wtedy Harry chciał rzucić jakieś zaklęcie.
Ale Mionka rzuciła ,, Expelliarmus" i różdżka Pottera wylądowała w Jej ręce.
Potem powtórzyła to samo z różdżką Malfoy'a.
Malfoy był na Nią wściekły i podszedł do Niej i wyrwał Jej swoją różdżkę z rąk.
-Głupia szlama! - krzyknął i odszedł
Mionke strasznie bolały jego słowa no, ale cóż ma Rona, Harry'ego, Ginny, Lunę i innych.
Nie ma czym się martwić.
------------------------
Mam nadzieje, że się podoba i jakoś jest spoko.
Piszcie swoje opinie na temat tego opowiadania 😘
Nie wiem, kiedy będzie następna część.
Pozdrawiam ❤
CZYTASZ
Dramione
Teen FictionOpowieść o Dramione. Przepraszam jeśli komuś się nie spodoba, ale nie jestem najlepsza w pisaniu. Więc jak coś to przepraszam ☺ A jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o opowiadaniu zachęcam do czytania ☺ Pozdrawiam ❤