Zoe
(Ráno)
Konečne. Konečne nastal deň môjho odchodu z tohto pekla. Z miesta, kde som bola bez Lea.
Do izby prišiel Josh.,,Ahoj Zoe. Už si zbalená?" Zatvoril za sebou dvere.
,,Ahoj Josh. Áno." Usmiala som sa na neho.
,,Zoe?"
,,Áno Josh?" Pozrela som sa na neho.
,,Budeš mi chýbať." Sklonil hlavu. Ak sa mu znova páčim, tak je to zle.
,,Josh. No ták." Objala som ho.
Josh
Stále sa mi páčila. Vôbec sa nezmenila. Štvalo ma, že má priateľa. Najradšej by som sa s ním vymenil.
Zoe
,,Ešte sa uvidíme Josh."
,,Dúfam." Vzdychol.
,,Neboj. Na." Podala som mu moje telefonné číslo.
,,Ďakujem." Usmial sa.
,,Nemáš začo. Mal by si ísť. Čakajú na teba."
,,Keď mne sa nechce." Usmial sa.
,,Bež už." Zasmiala som sa.
,,Pa Zoe." Objal ma. Bol milý. Presne ako ten starý Josh.
,,Ahoj ty blázon." Odišiel a zatvorila som za ním dvere. Rozmýšlala som nad cestou domov. Konečne uvidím Lea. Lea, ktorý ma už určite čaká na letisku.
Leo
Keď Kate odišla, šiel som s Jackom do baru. Urobila mi neskutočné nervy. Prečo nevie pochopiť, že ju nechcem? Prečo ma musí stále otravovať? Dúfam, že mi dá už pokoj.
V bare sme si kúpili fľašu vodky a pomaly pili.
Jackovi začal zvoniť mobil. Volala mu jeho mama.,,Leo? Ja už budem musieť ísť."
,,Dobre kámo. Ja tu ešte zostanem. Čau."
,,Dobre. A nie, že sa moc opiješ. Čau." Povedal a už ho nebolo. Vypil som ešte dva poháriky a šiel von z baru. Pred barom sa na mňa vrhla skupina nejakých chalanov.
Začali ma biť hlava nehlava. Snažil som sa brániť, ale bolo ich veľa. Boli asi šiesti.
Vôbec som ich nepoznal. Cítil som každú ich ranu. Bili ma tak dlho, až som nakoniec stratil vedomie.,,Nikto ma nebude odmietať." To bolo posledné, čo som počul. Povedala to nejaká baba. Ten hlas som poznal. Ale nevedel som si spomenúť, komu patril.
Kate
Po tom čo som odišla od Lea, som rozmýšlala ako sa mu pomstím. Nemôžem ho nechať len tak po tom, čo mi povedal. Odmietol ma...
Mňa nikto odmietať nebude!
Šla som do baru a videla tam Lea aj s nejakým jeho kamarátom. Dostala som dokonalý nápad, ako sa mu pomstím.
Vyšla som z baru a zavolala jednému svojmu dobrému kamarátovi.,,Ahoj Kate. Potrebuješ niečo?"
,,Ahoj. No potrebovala by som od teba jednu službičku."
,,O čo ide?"
,,Vieš ten chalan o ktorom som ti hovorila."
,,Myslíš toho Lea, či ako sa volá?"
,,Presne toho. Chcem aby si mu dal poriadnu príučku. Som pred barom, kde sme boli spolu naposledy. Prines nejakých kamarátov."
,,Dobre. Do desiatich minút som tam." Povedal a zložil.
YOU ARE READING
●Bad Couple●Dokončené●
Teen Fiction♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.