Bună sunt Sofia am 17 ani ... Sa ma prezint sunt o fata simplă ca ori care alta nu mă consider specială ...si nici frumoasă
Aici e povestea vieții mele...Sunt gata sa vă povestesc si vouă toata povestea mea...
Cum m-am îndrăgostit de băiatul de pe strada vecină si cum am ajuns să fim împreună...totul se rezumă la el...la acel băiat ..frumos cu un zâmbet perfect ...
Avea 19 ani si se numea Alin ... Il iubesc de cand sunt mica m-am apropiat mult de el ..!
Viața mea in rest este plictisitoare...Mama mea era o ființă superbă care e cu mine in drumul meu...tatal meu a murit cand eram mica deci nu stiu ce este iubirea de tata..
Sa incep poveste din viața mea?
Vreau sa va spun ca nu am fost atât de norocoasă că nu am avut tot ce mi-am dorit tot ce am vrut cel mai mult era sa fiu iubită să am un tată si să zâmbesc când ii aud numele ...dar a fost luat din viața mea acum cu greu lupt penru fericirea mea..
Contez pe mama la orice pas din viața mea ...care mi-a ținut loc și de tata și mi-a dat puterea sa lupt pentru visele mele..
Alin e cu mine ma sprijină in tot ce fac ..Nimic nu este perfect...nu vreau o viata perfecta sau sa fiu cunoscuta vreau o viata normala...
Nu am nevoie de nimic cat timp cei care ma iubesc sunt langa mine...
Am invatat ca totul il primesti din iubire...
Sunt o fata plictisitoare si enervanta...plang din orice simt ca ma rănește si zâmbesc ,râd ,iubesc ca ori care copil ..
Copilăria mea nu a fost perfectă dar a fost așa cum a trebuit...Povara mea era ca eram luată peste picior de colegi mei ca nu am tata si ca nu stiu cum arata..
Da se glumeste foarte mult din cauza asta dar eu nu luam inseama prostiile altora..
Alin invață cu mine în liceu nu în aceeași clasă dar nu contează...e blond cu ochii albaștri și imi aduce zâmbetul pe buze la fiecare minut ora sau zi..
Sigur că am si o prietenă bună care e cu mine mereu...Ea este Adela are 18 ani si este cea mai draguta fata pe care o cunosc..
M-a salvat de toate necazurile si a fost acolo langa mine..
Am fost nevoita sa ma mut pe strada lui Alin pentru ca ne-am cumparat un apartament mai mic acum eram pe strada cu Alin...maine am școală si o sa îmi revăd toți prieteni...
Sunt incântată...imi iubesc mult prieteni sunt o fire mai sensibilă care pune suflet la tot..Pe scurt asa e viața mea...
Nu caut perfectiunea...si niciodata nu am vrut-o...Va urma!!!! fac al doilea capitol ..daca vreti lasa-ti comm
CITEȘTI
Pe strada lui❤
RomancePersonajul principal este Sofia ...o fată care trece printr-o dragoste ....neînțeleasa de nimeni Viața sa fiind una complicata *TOATE DREPTURILE REZERVATE*