09

54 16 0
                                    

Stoję pośród reflektorów, a obok mnie stoi ona. Nagle z moich ust wydobyły się słowa piosenki. Nie znałam tego utworu, jednak od razu przypadł mi do gustu. Śpiewałam każdy dźwięk idealnie, kiedy nagle usłyszałam dziwny dźwięk, a po chwili poczułam ból w klatce piersiowej. Przed oczami zaczęło mi się robić ciemno. Dotknęłam miejsca bólu, i poczułam ciepłą ciecz.

-Szybko pomóżcie - krzyczała Nicki, a jej oczy się zaszkliły.

Nagle poczułam jak tracę grunt pod nogami. Ochroniarze zabrali mnie ze sceny, jednak kiedy mnie wyciągali zauważyłam jedną osobę, która wychodzi z koncertu...

Szybko otworzyłam oczy, jednak świat był rozmazany. Nie miałam pojęcia, co to było. Nigdy wcześniej nie miałam snów. Wróciłam myślami do osoby wychodzącej z koncertu.

-Kto to był? - spytałam sama siebie.

Nie miałam pojęcia, co się stało się wtedy. Wyciągnęłam telefon z torby i zauważyłam, że jest godzina 12. To sobie pospałam. Zeszłam powoli po schodach i usłyszałam piosenkę „Super Bass". Jednak , co dziwne było tam słychać mój śpiew. Weszłam do salonu, a na kanapie siedzieli moi rodzice i Alex.

-Co tu się dzieję? – zapytałam lekko zmieszana.

-Alex pokazuje nam nagranie z wczorajszego koncertu – uśmiechnął się do mnie tata.

-Wiesz, masz ponad 100 tysięcy odsłon – powiedział pokazując mi nagranie.

Szybko wzięłam komputer i sprawdziłam, pod filmem było ponad 50 tysięcy lików. Przeszłam na komentarze.

WoW! Ona ma niesamowity głos!

Od teraz kocham Chanel!

Tylko zepsuła cały występ, po co ta dziewczyna tam w ogóle śpiewa?

Jaka ona jest piękna, do tego ten głos! Ideał!

To jest na pewno ustawione.

Trochę te komentarze mnie zmieszały, ponieważ część osób twierdziło, że nie potrzebnie wpychałam się na scenę. Jednak większość twierdziła, że jestem niesamowita, co niezmiernie mnie cieszyło.

-Kto ma ochotę na pizze? – zapytała moja mama.

-Ja – powiedziałam równo z tatą i Alexem.

-W takim razie idzie...

-A mogę się najpierw ubrać? – przerwałam wypowiedź tacie i ruszyłam po schodach do swojego pokoju.

Szybko założyłam bluzę jakiegoś youtubera, do tego jeansowe spodenki i botki.

My Ideal | Nicki Minaj | ZAWIESZONE |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz