🍒 Seni Seviyorum 🍒

437 19 0
                                    

Yazım hatam olduysa affola

Esma kanlar içinde yatıyordu. Ben o anda onu öyle yerde görünce şok oldum dondum kaldım yerimde. Sonra şoktan çıkınca Esma'nın yanına koştum. Ağlıyordum çünkü benim tek ailem oydu. Onu kaybetmek istemiyordum.

Esma

Vurulmuştum hem ağlıyordum hem de yaramı tutmaya çalışıyordum. Yanıma ağlayarak Eylül geldi tabikii diyerleride. Eylül ağlıyordu. Sürekli "E-esma iyi misin? Gözlerini sakın kapama. İyileştireceğiz seni" diyordu. Oğuzun Ambulansı aradığını duydum. Ve artık dayanamıyordum yavaş yavaş gözlerim kapandı.

Alp

Esma vurulmuş kanlar içinde yatıyordu. O anda esmaya içimden seni seviyorum demek geçti. Herkes şok içinde Esmaya bakıyordu. Yardım etmek içim herkes Esma'nın yanına koştu. Gözlerimden birer birer gözyaşları süzülüyordu. Esma için çok korkuyordum. Ambulansı aramışlardı ama hala gelmedi. Esma'nın elinden tuttum. Sıkıca hiç bırakmıcakmış gibi. Bi anda Esma gözlerini açtı. "Esma sakın gözlerini kapatma, bizi bırakma" demiştim. Esma sadece gülümsedi ve elimden sıkıca tuttu.

Yazardan

Eylül hala ağlıyordu. Ali Asaf sakinleşmesi için yanına gitmiş Esma ile ilgileniyordu. Bahar çok korkmuştu oda ağlıyordu ama Bahar daha fazla dayanamayıp yere yığıldı . Sonuçta En iyi arkadaşı en yakın arkadaşı gözünün önünde kanlar içinde yatıyordu. Buna kim dayanabilrdi Oğuz Bahar ile ilgileniyordu. O sırada Ambulans geldi. Esmayı Hep birlikte sedyeye taşıdılar. Bahar kendine gelebilmişti.

***

Bir süre sonra hastaneye gelmişlerdi. Esmayı Ameliyata alacaklardı. Esmanın ameliyatını Oğuz ve Ali Asaf yapıcaktı. Sonunda ameliyata girdiler. Alp, Eylül ve Bahar Esma'nın ameliyattan çıkmasını bekliyordu.

Alp

Esma ameliyata girmişti. Bizde ameliyat kapısında onun çıkmasını bekliyorduk. Yere oturdum başımı duvara dayadım. Ve gözlerimi kapattım o sırada uyuya kalmışım....
Sonra birden uyandım çok korktum.
Eylül hocaya "Esma. Esma nerde çıktımı ameliyattan iyi mi durumu" herşeyi arka arkaya sıralamıştım. "Bilmiyorum. Daha çıkmadı. Bi kaç saate çıkarlar mış" Derin bir oh çektim Esma iyiymiş ölmemiş yaşıyormuş. O gördüğüm rüya çok kötüydü
Neyseki gerçek değildi.

Alp'in rüyası
Esma ameliyata girdikten sonra ameliyatın tam ortasında kalbi durmuştu . Onu kurtaramamışlardı. götürüyorlardı. Morga. Evet esmayı morga götürüyorlardı. Sabah olunca da cenaze oluyordu. Tam kefenini açarken...

Ben uyandım

1 Saat Sonra

Yazardan
Esma'nın ameliyatı çok iyi geçmişti sağ salim çıkmıştı ameliyattan. Esma'yı yoğun bakıma aldılar. Durumu iyiydi.

Bahar
Sonunda Esma ameliyattan çıktı onu çok seviyordum. Durumu iyiydi çok sevindim yoğun bakıma aldılar. Yoğun bakımın önünde bekliyordum. Esmaya uzun uzun baktım.

Oğuz
Esma Eylül'ün en iyi arkadaşıydı onun ameliyatını ben yaptım çok iyi geçmişti Esmayı yoğun bakıma almalarını söyledim. Yoğun bakıma çıkardılar ve yoğun bakım kapısının önünde bekledim. Yanımda Bahar da vardı daha sonra Bahar 'a "hadi gidelim" dedim "tamam gidelim acilde hastalar bekliyordur hem" Bahar ile birlikte acile indik.

Alp
Yoğun bakımın önüne geldim. "Esmayı çok seviyordum hatta ona aşıktım ama bunu ona söyleyemezdim. Korkuyordum ya o beni sevmiyorsa" diye kendi kendime söyleniyordum
Arkamdan bi el deydi omuzuma irkildim Ali Asaf hocaydı muhtemelen dediklerimi duymuştu

🍒 AŞK VE KİRAZ HİKAYESİ🍒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin