Kararsızdım. Ama olsundu. Can sıkıntısından ölmekten iyidir..
..... ......(çalıyor) ...... .....Jungkook: Noldu Eda.. Sen bu saatte arar mıydın ya..? 😏
Eda: İsterseniz kapatabilirim Jungkook bey..
Jungkook: Tamam şakaydı.. Bir şey mi oldu..?
Eda: Hayır.. Şey.. Ben çoook sıkıldım da.. Dışarı çıkmak istiyorum..
Jungkook: Eeee..? Çıık..
Eda: Aishh..! Ne kadar salaksın.. Yanlız mı gidiyim..
Jungkook: Bak bu güzel bi fikir...
Eda: Ama ben dışarı bu saatte tek çıkamam kiiğğ..
Jungkook: Aah.. Tamam hazırlan..
Eda: Tamamdır... 😁Telefonu kapattım.. Gardrobumun önüne geçtim.. Nereye gitceğimizi bilmediğim için kafama göre bişiler giydim..
Giyindikten hemen sonra kapı çalmıştı. Açdım ve karşımda saçma salak sırıtan Jungkook vardı..
Eda: Ne..?!
Jungkook: Yolda aklıma bir şey takıldı da..
Eda: Aah.. Kim bilir ne sorcan.. Sor.. Hazırım..
Jungkook: Neden beni aradın.. 😏
Eda: Bende bişi sorcan sandım.. İlk Seni aramadım tabi ki de.. Dae uyuyodu.. Aklıma sen geldin.. Başka arkadaşım da yok ayrıca.. 😑 Bu arada burada dikilicek miyiz yoksa gidicek miyiz.? Hayır yani ben sabaha kadar burda dikilemem de..!
Jungkook: Artık sustuğuna göre gidebiliriz.Dedi ve arabaya bindi.. Bende yanına bindim. *hayret.. çok fazla konuştun ama bu sefer öpmedi..* Ne mutlu bana.. Ayrıca her istediğinde öpemez.. Ukala şey.. Ayrıca sende mümkünse sus.. *ay tamam be*
Daha yola çıkalı 10 dakika olmuştu ama ben merakıma yenik düşerek..
Eda: Ukala bey nereye gidiyoruz..?
Jungkook: Sen beni aramadan önce Tae beni çağırmıştı biraz eğlenmek için.. Ve şimdi de senle oraya gidiyoruz..
Eda: Ben sizin "eğlencenizi" bölmiyim ukala bey..
Jungkook: Birileri atarlandı mı bana mı öyle geliyor..? 😏
Eda: 😑😶
Jungkook: Susuyoruz he.. Peki.. 😁Sonunda gelmiştik.. Güzel bi yere benziyordu.. İçeri girdiğimizde son ses olan müzik ile irkildim.. Renk renk ışıklar içeriye ayrı bi hava katıyordu.. Jungkook un arkasından ilerliyodum.. Burda kaybolabilirdim.. Jungkook bi an durdu ve arkadan onda çarptım.. Bana bakıp sırıtmıştı.. Arkadaşım dediği kişinin yanına gittik..
Tae: Ooo Kook naber..
Jungkook: İyi.. Sen..?
Tae: İyiyim.. Kook bugün çok güzel olucak iki kızla tanıştım varyaa...Beni fark etmemiş olacak ki sertçe öksürmüş gibi yaptım..
Eda: Öhööö.. Öhöö ..!
Şaşkınlıkla bi bana bide Jungkooka bakıyordu..
Jungkook: Tae bu Eda.. Eda bu da Tae.. Hani o gün yanından ayrılma sebebim.. 😏
Tae: M-meraba Eda memnun oldum.. Ve az önce seni görmedim kusura bakma..
Eda: Yok canım ne kusuru asıl siz kusura bakmayın eğlencenizi böldüm..
Jungkook: Saçmalama Eda.. Tae sadece şaka yapıyorum dimi Kim Taehyung..
Tae: E-evet öyle..
Eda: Ahh.. Boşversenize.. Hadi bir şeyler içelim..Yarım saat sonra
Eda: Kooook
Jungkook: Eda..?!
Eda: Kooook yaa
Jungkook: Sen ne kadar içtin..?!
Eda: KooookJungkookun ağzından
Bana en son Kooook dedikten sonra bayıldı.. Bende onu evine geri getirmeye çalışıyordum.. 1 saatlik çabamın ardından eve varabildik.. Çantasından anahtarını aldım.. İçeriye girdik.. Bir yandan da Eda salak saçma şeyler mırıldanıyodu..
Eda: Ben....onu....bilmiyordum...üzgünüm...
Shi...Sözünü soğuk su ile kestim. Kendine gelmesi gerekiyordu.. Onu suyun altında tuttuktan sonra odasına çıkardım..
Şimdi ne yapmam lazım.. Ü-üstünü evet üstünü nasıl değişcem ya.. Kesin sabaha da takma adımız sapık olur.. 😑
Eteğinin altından eşofmanını giydirdim üstüne de bi kazak geçirdim. Bakmadan yapmayı becermiştim.. Zor oldu ama.. 😏
Titrediğini gördüm üstünü örttüm.. Örterken elimi alıp yastık gibi kafasının altına koydu.. Çekersem uyanır diye bende yanına kıvrılıverdim..Edanın ağzından
Sabah olmuş.. Çok rahat bi şekilde uyumuşu.... Aaaaaaaaa!!!
Jungkook: Aaaah noldu.!!?
Eda: S-sen burda.. En son... Hiih.!! Üstüm...
Sapık vaaarrr!!!Diye bağırırken birden eliyle ağzımı kapadı.
Eda: ogohıgohogıohgigogohi
Jungkook: Ne diyon..?
Eda: oghoghgoıogghgogigjigj
Jungkook: Ya kızım korece konuş..Elini ısırdım ve..
Eda: Dedim ki ağzımı aç ve bana olan biteni anlat.. Sonrasında ise ağzımı açarsan ne dediğimi anlarsın ukala sapık dedim..!!
Jungkook: Aishh.? Tamam. Ben dünde dedim adımız sapığa çıkcak diye ama neyse.. Anlatıyom..
Eda: Anlat..!
Jungkook: Dün ne bokuma o kadar çok içtin bilmiyorum.. Sarhoş oldun "Koook kooook" diye bağırıp bayıldın.. Sonra seni arabaya bindirirken uyandın ve koşup insanların yanına gidip ben çok üzgünüm diyip diz çökerek ağlamaya başladın... Sonra seni kucağıma aldığımda bana evlenme teklifi ettin ve gülerek bayıldın.. Seni eve getirip soğuk suya soktum.. Titrediğinden dolayı 'bakmadan' üstünü değiştirdim.. Üstünü örterken de elimi sana kaptırdım uyanırsın diye de yanına kıvrıldım....! Bir daha asla ama asla içme yalvarırım..
Eda: Aa.. B-ben özür dilerim.. Ve söz bi daha içmek yok.. 😊 Beni düşünmen güzel..
Jungkook: Aah.. Özrün kabul edildi .. Ve içmemeni söyledim çünkü beni rezil ediyorsun.. 😏😏
Eda: Aishh.. Ukala...Dememle kapı çaldı...
Tak...Tak....Tak....
Gife öldüğmm.. 😍
Meraba tatlışlar 💞
Umarım beğenirsiniz 💕
Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın ❤
YB geç geliyo üzgünüm okul falan... 💟
Sonraki bölümde görüşmek üzere 💝
SARANGHAE 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası (Jungkook)
Fanfiction"Her zaman yanımda olmanı, beni sevmeni istiyorum. Seni kaybetmekten korkmak için seni kazanmak istiyorum. Seni çok seviyorum."