Kai.pov
"E-ergh.."
Bibirku mendesah kesakitan..
"Shh.. Thn.. Tak sakit ni.."
Mingyu meneruskan kerja nya.. Aku hanya dapat menahan sakit yang teransang daripada perbuatan nya..
"A-arhhh Mingyuu"
"Mwo"
Ringkasnya tanpa memandang ku dan hanya meneruskan kerja ku..
"H-hyaa pelahan skit lah.. Arhhh"
Mingyu tergelak kecil..
"Sabar.. Dah nak keluar dh ni.. Aish.." Mingyu tersengih..
Aku hanya merengek menahan sakit..
"Aku dah nak keluarkan dah ni.. Skit gi.. Tahan ehh"
Aku menekap bibir ku lalu menutup mata ku..
Dengan sekali tarik..
"Arhhh!!"
Mingyu menarik dawai kokot yang melekat di jari ku..
Aku memegang tangan ku yang terkena tembakan stepler gun sekejap tadi..
"Babi dalam nyee"
Aku dapat rasakan yg darah mula keluar sari ibu jari tangan kiri ku..
"Tu laa.. Aku dah kata jangan main stepler gun aku.. Tgok.. Dah ketulahan.. Moaning pon macam dah buat anak"
Mingyu menjeling pada ku lalu membalut luka tersebut..
"Hehe.."
Mian reader.. Aku seksi sikit (✿´‿')..-
"Aku nk kerja ni.."
Mingyu mengangguk lalu melambai ke arah ku..
Hospital
Selepass berkerja selama 16 jam.. Aku mendapat rehat seketika.. Esok aku mendapat cuti.. Boleh lah rasa tenang sikit.. Tugas terakhirku adalah membuat pemerhatian di kawasan kecemasan.. Aku menyaring kot lab ku lalu membawa fon pintar dan kunci kereta bersama..
Aku memerhati kan setiap nurse dan doktor yang bertugas hari ni.. Aku tersenyum sendiri apabila melihat mereka berkerja dengan senyuman dibibir.. Walaupun penat..
Setiap pengunjung aku perhati.. Tiba² seorant gadis yang ku kenal duduk di tempat menunggu giliran.. Aku berjalan ke arah nya lalu duduk di sebelah nya..
"Termenung jauh nampak"
Gadis itu tersedar dari lamunan nya lalu memandang ku..
"Arh kai.. Maaf il x perasaan awk datang"
Ya ianya Il..
"Macam mana nak perasan kalau jauh sangat termenung.." aku tertawa kecil.. "Awak pegi sini buat apa?"
"Arhh.. Mcm yg il kata.. X berapa sihat lagi.."
Aku mengangguk.. "Ravi mana?" aku memandangnya..
"Dia tengah kerja.. Il dtg sorg"
Sekali lagi aku mengangguk.. "Hyaa asal x nak gi hospital tmpt ravi kerja je?"
Dia menggeleng.. "Il x nak nyusahkan dia.. Lagi pn malam pon dia busy.. Balik pon lewat.."
Aku mengerutkn dahi.. "Aigoo.. Biasa lah tu doctor.. Tapi dia doctor biasaje macam mana leh sampai balik lewat?"
YOU ARE READING
+Łïťťłë Høřñý 《K.S.Y》
FanfictionSEVENTEEN 새븐틴 MALAY FF 18++++++ WARNING -SIAPA YANG OTAK BYUNTAE JE LEH BACA KALAU RASA IMAN TU LEMAH JANGAN YE.. - "Aku benci kau" "Classmate" "Dia Jiran aku" "Musuh ketat" "Basah? kau mesti horny tengok apa yang aku buat" "H-hajimaa.." "Do it m...